China Red Thunder [Uitloop]

Deze samen met een Binkie horen gaan, deze gaan gewoon harder.
Enige nadeel is dat de voetjes makkelijk losgaan, en dat de vertraging een beetje erg lang duurt.

Goed alternatief dus.

maatje van me had ze. zit inderdaad een lange vertraging op. heb ze vooral samen met asian thunders gezien. de china reds knallen toch net wat harder.
ook leuk dat er toch nog wat sier in zit.:) prima shockpotjes! echte aanraders!

Erg goede single shots met verschillende effecten die goed tot hun recht komen, de vertraging was aan de lange kant, maar ik had het grootste probleem met de lont beschermers, ze deden hun taak te goed want vaak was ik erg lang bezig om ze er vanaf te halen.

Lontbeschermers super ***!

Knal, wat matig! Aftershock knalde dit er vierkant uit! Idem met de asian thunders die ik had..

Prijs we ok voor een box..

Ze waren trouwens harder dan de thunderkings van pyro shopper lesli:D..

Voor de rest een beetje tegenvallend.

Die lontbeschermer was inderdaad verdraaid irritant! Verder zijn deze single shots gewoon hun prijs waard! Gewoon mooi om door te lonten naar mijn mening.

Ik vond juist dat deze de aftershocks er vierkant uit knalden! De aftershock heeft een wat meer schelle knal. Deze een doffe, maar ook hardere knal. Ook hadden deze nog een aantal mooie effecten. Ze zijn ook nog eens goedkoper! Toppertjes dus ;)

Vonden jullie deze harder dan de binkie's? Ik vond ze erg lekker knallen en een mooie sier hebben. Wel was de lont wel wat lang maar dat vond ik niet erg. Wel die lontbescherming was vervelend. En misschien volgend jaar ze ook in verschillende pakjes van 6 doen. Nu moest ik ze of los in mn tas doen of die hele doos mee en dat is niet heel fijn.

Vonden jullie deze harder dan de binkie's? Ik vond ze erg lekker knallen en een mooie sier hebben. Wel was de lont wel wat lang maar dat vond ik niet erg. Wel die lontbescherming was vervelend. En misschien volgend jaar ze ook in verschillende pakjes van 6 doen. Nu moest ik ze of los in mn tas doen of die hele doos mee en dat is niet heel fijn.

Ze knalden niet harder dan de binkie's :bonk:
Maar ze knalden wel harder dan de monsters. :wink:

Ze knalden echt hard!
Ook nog eens een groot boeket.
Soms kwam het boeket zelfs tot aan de grond.
Dit zijn de beste singleshots die ik ooit heb gezien en gehoord!
Volgend jaar 4 pakken van kopen.
~Flipperkip

Zeer goede single shots, 7,95 voor 24 stuks. Dat is erg goedkoop. En ze hebben een mooi titaniun boeket met 3 rode ballen erbij. dik en dwars waard, liever een iets te lange lont dan dat ze te snel afgaan. op me compilatie staan ze ook.

Back
Bovenaan