China Red Thunder [Uitloop]

IMG_0404.jpg

Ik vond het plastic wat er omheen zit iets te slap , het scheurde vaak wanneer er een voetje van de single-shot tegen aan zat. Misschien een idee om er van hard plastic een kap eroverheen te maken? Of gewoon een dichte kartonnen doos?

Hoe zit het met dit product? Is het product dit jaar verbeterd gezien alle negatieve reacties op het forum van afgelopen jaar. De 2011 versie vond ik heel erg goed en was ik erg tevreden over, de 2012 versie een stuk minder. Veel mindere kwaliteit

Hoe zit het met dit product? Is het product dit jaar verbeterd gezien alle negatieve reacties op het forum van afgelopen jaar. De 2011 versie vond ik heel erg goed en was ik erg tevreden over, de 2012 versie een stuk minder. Veel mindere kwaliteit

Als ik zo eens even kijk op de site van China Red lijkt het erop dat de 2012 versie weer verkocht gaat worden dit jaar, in de beschrijving staat in ieder geval 'een assortiment van 4 verschillende mortieren' en ook op de foto zijn de verschillend gekleurde shots te zien. Dan zou het natuurlijk nog wel kunnen dat ze de 2012-versie hebben aangepast maar het filmpje dat er nu bij staat vind ik ook niet heel indrukwekkend.

Voor sier kan je toch beter naar de grotere single shots gaan. Kleine single shots moet je niet om het sier effect kopen.

Sier en knal van de 2011 versie was erg goed. Die van vorig jaar was erg matig. Ik zou naar een andere single shot zoeken.

Heb zelf de zwarte single shots geleverd gekregen vandaag, hopelijk gaan ze gewoon weer lekker hard:) Nog niet getest, steek echt alleen af op de 31e:)

Net 1 getest en wat zijn deze dingen vooruit gegaan.
Een lekkere knal.
Ook een strakkere nettere verpakking.
Geen verkeerde dingen als je ze hebt

Deze vond ik echt prima gaan! Weet niet precies welke versie ik had, maar het waren zwarte single shots. In 3 pakken geen enkele weigeraar gehad en de burst was over het algemeen aardig hard.

Back
Bovenaan