China Red Thunder [Uitloop]

Wauw... Allemaal positieve reacties en ik vond het zware troep.
Problemen: ALLES!!
Sommige bombettes knalden zacht of zelfs helemaal niet, hij viel gewoon voor onze neus neer.
Of ze onplofden heel laag...
Erg zacht, enige leuke is dat klein beetje sier, maar zeer veel weigeraars.
Had 1 pak van 24 stk bij Ano Vuurwerk gekocht. Nooit meer.

Ik ben het volledig met jou eens.. dit jaar is er een nieuwe versie red thunders gekomen en zijn nog duurder ook dan vorig jaar! Vorig jaar zat er echt een super harde knal met TI-salute aan en nu zijn het de slechtste thunders die ik had.. ik koop ze zeker nooit meer.. erg jammer.

Zijn inderdaad anders dan andere jaren. Knalde bij mij ook erg laag tot mijn verbazing. :o
Jammer dat ze zulke mooie producten moeten wijzigen.. :(

dit is de 2012 versie
2013 is beter sorry voor het ongemak

Kan je de volgende keer interpunctie en hoofdletters gebruiken? Dit is vrij lastig lezen.
Daarbij weet ik niet welke versie dit is, ik vond het gewoon troep, en welke versie ook beter is, kwaliteit hoort constant te zijn! Dus voor mij was dit de eerste en de laatste keer.

Wow, nogal wat wisselvallige comments hiero... Nooit gedacht dat de kwaliteit van deze zo zou kunnen schommelen... Heb deze zelf afgelopen twee jaar in huis gehad, vorig jaar zelfs tweemaal, en ik heb geen ene weigeraar of lage knaller meegemaakt.

Begin nu toch wel een beetje te twijfelen of ik ze aankomend jaar weer moet halen.

Kan je de volgende keer interpunctie en hoofdletters gebruiken? Dit is vrij lastig lezen.
Daarbij weet ik niet welke versie dit is, ik vond het gewoon troep, en welke versie ook beter is, kwaliteit hoort constant te zijn! Dus voor mij was dit de eerste en de laatste keer.

Beste Baassie,

De laatste keer dat ik in China was, werd vuurwerk nog met de hand gemaakt.
Dus hoe rottig dit ook voor je dit hoort er ook bij !
Zo heb ik ook wel cakes gehad die per ongeluk in 10 sec klaar waren ipv 60 sec..
Over een paar jaar dan is dat misschien afgelopen want dan gaat alles machinaal.

Dus tot die tijd zal je zo af en toe tegen een zeperd aan lopen.

Is deze nog verbeterd dit jaar? Net als het kwaliteit toen ze net nieuw waren.

Wat ik weet is dat ze dit jaar testen hebben gedaan met decibel meters in hun hand.
Er zitten namelijk DB eisen aan dit soort producten, de productie van dit jaar valt binnen de grenzen wat in Nederland toegestaan is.

Daarom vind ik persoonlijk de discussies over de super harde knallen van producten in filmpjes wel grappig want er zijn gewoon eisen aan gesteld . En er is geen enkele vuurwerk bedrijf die ver onder de normen wil zitten, ze gaan allemaal op de grens zitten.

Alleen kan de productie natuurlijk een keer tegenvallen..
maar ik ga wel even voor je informeren bij de China Red.

Het eerst jaar dat "china red" op de markt kwam waren deze geweldig, alle producties die daarna gevolgd zijn vond ik persoonlijk een stuk minder. Dan wel qua uitwerking als afwerking. Laat de zwarte tubes maar weer terug komen:)

Daar heeft rubro ook last van gehad, hebben een kwaliteits val gehad maar hebben dat redelijk opgevangen.
Die chinezen hebben nogal de neiging om ja te zeggen en nee doen.

Beste Baassie,

De laatste keer dat ik in China was, werd vuurwerk nog met de hand gemaakt.
Dus hoe rottig dit ook voor je dit hoort er ook bij !
Zo heb ik ook wel cakes gehad die per ongeluk in 10 sec klaar waren ipv 60 sec..
Over een paar jaar dan is dat misschien afgelopen want dan gaat alles machinaal.

Dus tot die tijd zal je zo af en toe tegen een zeperd aan lopen.

Ja uiteraard. Volledig met je eens.
Handwerk is handwerk, maar dan is een flop sporadisch, als een heel pak (bij meerdere mensen) helemaal de mist in gaat dan is de productie fout.
Het is vrij gevaarlijk vind ik zelf.

Ik zat er niet echt mee, had ze even voor erbij, maar vond het toch wel een troep dat spul.

China Red levert overigens gewoon andere nette producten, dus niks tegen hen. Ik deel mijn mening, en de video, om te laten zien wat mijn ervaring was, en wellicht anderen te behoeden.

Wellicht slechte batch, slapend persoon of gewoon vette vette pech.

ik heb persoonlijk helemaal niet van dit soort knallers, ik ben meer een cake man en dan mag het best een knal cake zijn dat maakt niet uit..
maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk

Back
Bovenaan