China Red Thunder [Uitloop]

ik heb een doosje 2012 versie, heb ze nog niet getest maar er valt me wel 1 ding op

zitten overwegend oranje en blauwe in het doosje, maar ook 3 paarse?!

opvallend is dat de paarse versies alle 3 gewoon GEEN LONT hebben!
ook als je het labeltje verwijderd kan ik nergens een gaatje voor een lontje ontdekken!

de oranje en blauwe versies zijn wel allemaal goed in elkaar gezet.

vuurwerk wat je niet eens aan kunt steken, das weer nieuw haha.

Edit:

de oranje is versie A
de blauwe is versie D
de paarse ZONDER LONT is versie C

en B ontbreekt compleet in mn doosje :rolleyes:

Edit 2:
laat ik nou ook een doosje red bastards hebben...ja deze hebben wel gewoon een lontje
maar bovenaan het label staat CR5021
terwijl op de Thunders CR5020(A, C of D) staat.

echter onderop het label van de China Red bastards lees ik 0336-F2-26019-CR5020-B

onderop China Red Thunder versie A lees ik 0336-F2-26019-CR5020-A
onderop China Red Thunder versie C lees ik 0336-F2-26019-CR5020-C
onderop China Red Thunder versie D lees ik 0336-F2-26019-CR5020-D

lijkt er dus op dat de Red bastards gewoon de B versie zijn die nu missen in het doosje met China Red Thunders?

Edit 3:
Foto zegt misschien meer.

ook de Red Bastards zijn 2012 versies
DSC_0138-1_zps8b234337.jpg

linkje naar full size foto:
http://i632.photobucket.com/albums/uu41/jvd626/DSC_0138-1.jpg

Laatst bewerkt:
Ik post me vergelijkingsfilmpje hier ook maar. Ik heb een vergelijkingsfilmpje gemaakt tussen de oude China Red Thunder, de nieuwe China Red Thunder, de Red Basterds en de Shock's Detonator 6. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
PS. de kwaliteit van het filmpje lijkt heel slecht maar is gewoon goed en te bekijken in 1080p.

Inmiddels terug geweest naar de winkel. daar het even uitgelegd en ook de paarse laten zien waar ik het labeltje af had gehaald om een lontgat te zoeken.
toen pakte ie een ander pakettje erbij en daar zaten wel gewoon alle 4 de versies in. ook alle 4 met lontjes..gelukkig het kan dus wel! Alles gewoon netjes opgelost samen.

nu heb ik dus ook versie B in het pakje zitten en hebben de paarse (versie C) gewoon een lontje.
kreeg er ook nog een Supershock van B&W bij als goedmakertje, is er wel eentje uit 2009 dus ben benieuwd :p

Ze waren wel blij dat ik hiervoor even terug naar de winkel kwam. ze gaan hier nog achteraan omdat het om een productie fout ging.

Oh en om even terug te komen op die Codes onderaan de tekst op het label..
Versie B (de groene) hebben inderdaad exact dezelfde code erop staan als de Red Bastards!
binnenkort ff kijken of ze ook dezelfde uitwerking hebben.

vandaag ook nog even een bulkpack asian thunders weten te scoren! :)

Ben ook niet tevreden over deze single-shot, zoals hier al is gezegd: slechte kwaliteit, lontje zit los, voetje staat niet recht op de grond. Bij de eerste die ik getest had ging de bombette wel omhoog, maar ontplofte niet. 2de ging gelukkig wel goed, maar een harde knal was het niet...
Heb overigens de 2012 versie, geen ervaring met de 2011 versie.

Ik post me vergelijkingsfilmpje hier ook maar. Ik heb een vergelijkingsfilmpje gemaakt tussen de oude China Red Thunder, de nieuwe China Red Thunder, de Red Basterds en de Shock's Detonator 6. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
PS. de kwaliteit van het filmpje lijkt heel slecht maar is gewoon goed en te bekijken in 1080p.

Eerste was duidelijk het beste!

Inderdaad,de eerst was het hardste daarna de Detonator en tussen die van china red zat niet veel verschil. Ik denk dat de red bastard ietsjes harder was maar die is heel wisselvallig. Zijn de effecten eigenlijk bekent bij de nieuwe china red thunder?

Heb ook maar een doos opengemaakt en bij mij ook 6 van de 24 zonder lont! Vind dit behoorlijk apart en voel me redelijk genaaid nu. Had deze namelijk nog ingewisseld voor de red bastards omdat de kwaliteit beter zou zijn en dan nu dit....

Edit: Afwerking is overigens ook niet je van het. pootjes scheef geplakt en overal lijmresten. Jammer, had eerst goede ervaringen met china red.

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel!

blijkbaar zit er een slechte partij tussen.

ook deze singleshots heb ik net getest.
ik heb ze vergeleken met de:
Red Bastards 2012
Detonator 2012
Chooêt mega shock box 2012
Asian Thunder 2011
Bulkpack singleshot 2012

daarvan ging deze (iig versie A) duidelijk minder hard als de rest!
sierboeketje is ook niet echt groot. voor het geld vind ik ze echt slecht.

ik moet eigenlijk versie B nog even vergelijken met een Red Bastard want volgensmij zijn die exact gelijk aan elkaar. (zelfde product nr, enkel het label verschilt)

de red bastard die ik net had getest klapte normaal.

als het kan zou ik voor een andere singleshot gaan...tenzij je 2011 versies hebt, maar daar heb ik verder geen ervaringen mee.

Tja, de winkel is net te ver om deze terug te brengen. Allebei de singleshots van China Red zijn dus gewoon slecht. Bij de red bastard erg veel verschil qua knal en bij deze china red thunder erg slechte afwerking..

Jammer!

Balen man!

volgend jaar hoef ik ze ook niet meer :s

ben eigenlijk wel benieuwd waar je deze gekocht hebt..aangezien je ook in Zuid-holland woont...

Fixet Voorhout.

overigs wel een "goed" pakje gekregen toen ik ermee terug ging.
maar ook die zijn niet best qua knal en afwerking. ze gingen hier nog verder achteraan. maar in hoeverre daar nog wat van terecht komt is nog maar de vraag natuurlijk.

kreeg ook nog een pakje SuperShocks van B&W als goedmakertje.

geeft imo wel aan dat die chinezen amper kwaliteits controles uit voeren, zegmaar gewoon niet. toch ongeloofelijk dat er vuurwerk word verkocht zonder lont/lontgat! het is gewoon niemand nog opgevallen behalve de consument...

2 jaren deze gehad, het eerste jaar zeer goed en nu 2012 2013 super slecht.
ze zijn kleiner geworden en minder vulling erin.
vorig jaar super china red maar nu heel wat minder.
jammer dat ze dit doen

Ik heb ze nog over dit jaar , dus misschien dat ze na het drogen wel wat harder qua knal worden.

Ik snap er niks meer van jongens, ik had een zwarte variant van de china red thunder en die klapte erg hard. Blinking comet naar titanium salute met een paar groene sterren.

De zwarte versie was van vorig jaar. Die waren goed. Die van dit jaar hadden 4 verschillende kleuren en slechte sier en ook vaak geen goede knal.

ja klopt dit jaar 4 kleuren en vorig jaar de zwarte en die waren meer dan goed.
nogmaals jammer china red had voor dit jaar nog beter verwacht helaas

Ik verwacht dat de China Red mensen er dit jaar achterna gaan , geeneen bedrijf wil namelijk dat producten achteruit gaan. Het enige pluspuntje voor de mensen die deze hadden , net als ik , is dat ze redelijk goedkoop zijn.

Back
Bovenaan