China Red Thunder [Uitloop]

nee haha.
Epic heeft niets temaken met China Red.
Maar wat ik verwacht is dat de mensen/winkeliers achter China red ook niet dom en gek zijn.
Wat te denken van 25 gram per tube...
Wat ik wel zeker weet is dat China Red met Heeeeeeeeele mooie pijlen op de markt komt...
JHoe ik dat weet..? heb zo mijn bronnen.
Hou het in de gaten want die pijlen moeten ooh zoo heerlijk zijn.. ennuh de prijs is ook goed/in verhouding..

was dat genoeg tipje van de sluier...? hihi nu veraat ik niets meer.:wink:

nee haha.
Epic heeft niets temaken met China Red.
Maar wat ik verwacht is dat de mensen/winkeliers achter China red ook niet dom en gek zijn.
Wat te denken van 25 gram per tube...
Wat ik wel zeker weet is dat China Red met Heeeeeeeeele mooie pijlen op de markt komt...
JHoe ik dat weet..? heb zo mijn bronnen.
Hou het in de gaten want die pijlen moeten ooh zoo heerlijk zijn.. ennuh de prijs is ook goed/in verhouding..

was dat genoeg tipje van de sluier...? hihi nu veraat ik niets meer.:wink:

Haha oke, nou we zullen zien wat china red op de markt brengt :0

Dus als ik goed reken ga je liever voor de "slechtere" waar je ook nog eens meer geld aan kwijt bent?

Iemand deze al getest?
Ik heb ook een doos gehaald omdat vrienden ze vorig jaar hadden en ik ze heel goed vond
Maar de kwaliteit ziet er slecht uit
Veel staan er scheef gemonteerd op het voetje
Kan ze zelf niet testen zitten in een project verwerkt

Ja, maar ik had nog een doos meegekregen uit 2011 die dan ook echt super presteren. Dus over jouw 2012 versie kan ik geen mening geven. Was wel blij om te zien dat ik nog een 2011 productie mee kreeg aangezien die vorig jaar zo goed waren.

versie 2012 super slecht, versie 2011 had ik nog wat liggen en vele malen harder en beter.
versie 2012 alleen een plofje en geen of haast geen effekt.

Back
Bovenaan