• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Jorge] FP3 Small

Status
Niet open voor verdere reacties.
khad de nieuwe versie, khad in totaal 3 weigeraars van de 6 pakjes die ik had
ben er wel over te spreken :)

Als ze even hard gaan als een thunderking neem ik aan dat de la bomba´s nu wel harder gaan maar is het verschil groot, want ik heb een budget van 70euro voor nitraten en vraag me af of ik voor veel kleinere nitraten moet gaan of voor de la bomba´s.

Ik zou persoonlijk voor de FP3 small kiezen. Fp3 small is veel en veel goedkoper dan de La bomba en heeft een prima knal.

Nou ik kan de fp3 small en de la bomba voor de zelfde prijs krijgen alleen zitten er wel meer in de fp3 small maar ik vraag me dan ook wel af of de la bomba een beetje hard gaat. 2 jaar terug had ik ze en gingen ze wel lekker.

thunderking? NOOIT!
ja, wss heb jij je thunderking in een steegje afgestoken en de nitraat op een groot weiland ofzo. Vergeleken en deze gaat echt wel dubbel/3x zo hard hoor

thunderking? NOOIT!
ja, wss heb jij je thunderking in een steegje afgestoken en de nitraat op een groot weiland ofzo. Vergeleken en deze gaat echt wel dubbel/3x zo hard hoor

Ik neem aan dat jij wel wat verstand hebt van de fp3 small aangezien het je profiel foto is. Gaat de la bomba veel harder of zitten ze echt dicht bij elkaar?

kwa grote verwacht je er niks van,maar ik vindt ze super kwa knal,alleen wel oppassen dat je die kleiprut niet tegen de benen krijgt

vind de oude verpakking toch chiller.
deze omlabeling is weer met al die wousjes van doodskoppen etc. ziet er allemaal het zelfde uit.
de oude verpakking kon je direct zien wat je had. dit kan net zo goed een nederlands pakje wondertollen zijn. die maken ze ook zo superdupercool -.-

vind de oude verpakking toch chiller.
deze omlabeling is weer met al die wousjes van doodskoppen etc. ziet er allemaal het zelfde uit.
de oude verpakking kon je direct zien wat je had. dit kan net zo goed een nederlands pakje wondertollen zijn. die maken ze ook zo superdupercool -.-

Ik wist niet dan Jorge ook al Grondbloemen had? ;)

De nieuwe versie heeft een CE keurmerk en de oude niet. Misschien heeft Jorge daarom het kruitgewicht aangepast naar 0,83 gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan