Belgie naar 500 gram 2011

30 Omlabelingen :handsup:
Grote kans dat daar cakes als Tequila en Burned Horse bij zitten.
Prachtige effecten die ik net wat te duur vind op de Nederlandse markt.
Slimme zet om de iets te dure 500 grammers uit Nederland naar Belgie te halen :)

We gaan het zien. Ik koop zulk soort potten bij 123 Vuurwerk Lopik wat 8 km bij mij vandaag ligt, waar ik 30% korting krijg.

Wil ik naar Belgie gaan rijden voor zulk soort potten zal de prijs bijna moeten halveren ( ivm met benzinekosten 160 km op en neer). Dat gaan ze echt niet doen.

Zelfde geld voor Messiers, Uranus, Pluto`s, Galaxies, ik koop ze goedkoper in Nedeland na 30% korting dan in Belgie.

30 Omlabelingen :handsup:
Grote kans dat daar cakes als Tequila en Burned Horse bij zitten.
Prachtige effecten die ik net wat te duur vind op de Nederlandse markt.
Slimme zet om de iets te dure 500 grammers uit Nederland naar Belgie te halen :)

500grams Knalpotten met max. tube vulling lijken mij wel gaaf. Net als die Palm potten in waaier vorm. Grotere versie van de crackling Chrysantium. Een paar dingen waar ik naar verlang.

500grams Knalpotten met max. tube vulling lijken mij wel gaaf. Net als die Palm potten in waaier vorm. Grotere versie van de crackling Chrysantium. Een paar dingen waar ik naar verlang.

In knalpotten mag nog steeds, maar max 2gr volgens mij. Daar heb je dus weinig aan. Wat mij echt mooi lijkt is een 20sh fluitpot met echt super langdurige effecten die ze ook echt een voor een afschiet. Heb je meteen 10uur project in plaats van pijlenrek. Ook een grotere fluitpot met knal of boeket lijkt me leuk en een grote Chry Crackling

We gaan het zien. Ik koop zulk soort potten bij 123 Vuurwerk Lopik wat 8 km bij mij vandaag ligt, waar ik 30% korting krijg.

Wil ik naar Belgie gaan rijden voor zulk soort potten zal de prijs bijna moeten halveren ( ivm met benzinekosten 160 km op en neer). Dat gaan ze echt niet doen.

Zelfde geld voor Messiers, Uranus, Pluto`s, Galaxies, ik koop ze goedkoper in Nedeland na 30% korting dan in Belgie.

Mee eens, precies dezelfde situatie hier. 30% korting, waarbij minimaal ~250euro afrekenen, hard 2 beat that ;)
Maargoed, eerst maar eens wachten wat ze te bieden hebben, ben benieuwd.

Mooi om dit allemaal te lezen.
Ik ben zeer benieuwd welke omlabelingen er komen, maar ook zeker naar de nieuwe producten.
Ik kan niet wachten op meer info.

Zoals in de beginpost staat wordt ook de kruitvulling van pijlen in België groter. Ik vind dat er op dat gebied nog te weinig echt goede pijlen te verkrijgen zijn.

Al jarenlang koop ik het legale pijlenpakket van Killing Arrow (Dynasty). Dat zijn echt geweldige pijlen. Meer van dat soort effecten zouden in België niet misstaan.:) Als er door meer kruitvulling de effecten ook nog groter worden is dat al helemaal fantastisch.:handsup:

Uiteraard ben ik ook zeer benieuwd naar de nieuwe 500 grams potten. Het assortiment kan er alleen maar beter op worden zou ik zeggen

:bye:

Blokken als Palm Beach in een miniatuur versie, de Palm serie potten weer terug in het assortiment, salvo cakes oplopend naar een groter kaliber, Crackling Cry, 25 shots maar dubbele aantal gram. Of zoals al gezegd was, meerdere schoten.. Brocade Pine, 25 schoten met 20 gram... Single rows mines zoals die van Jorge en nog veel meer..Genoeg ideeën denk ik zo..

Zoals in de beginpost staat wordt ook de kruitvulling van pijlen in België groter. Ik vind dat er op dat gebied nog te weinig echt goede pijlen te verkrijgen zijn.

Al jarenlang koop ik het legale pijlenpakket van Killing Arrow (Dynasty). Dat zijn echt geweldige pijlen. Meer van dat soort effecten zouden in België niet misstaan.:) Als er door meer kruitvulling de effecten ook nog groter worden is dat al helemaal fantastisch.:handsup:

Uiteraard ben ik ook zeer benieuwd naar de nieuwe 500 grams potten. Het assortiment kan er alleen maar beter op worden zou ik zeggen

:bye:

Pijlen mogen niet meer dan 75 gram gaan bevatten, dus het is haast misleidend wat er wordt gezegd in de beginpost. De hulsen van de pijlen worden aangepast, zodat je geen colaflessen op stokken meer kunt kopen.
Was het maar zo'n feest dat er meer dan 75 gram in een pijl mocht zitten...

Pijlen gaan niet meer dan 75 gram bevatten, ze zouden alleen compacter worden. En ja, ik vind ook dat ze veel meer en beter kunnen dan de pijlen die er nu zijn. De burst van de big 3 en het boeket van de cosmopolitan pijlen in een combinatie ( wel de grote pijlen van dat assortiment ) zouden echt toppers zijn.

Pijlen gaan niet meer dan 75 gram bevatten, ze zouden alleen compacter worden. En ja, ik vind ook dat ze veel meer en beter kunnen dan de pijlen die er nu zijn. De burst van de big 3 en het boeket van de cosmopolitan pijlen in een combinatie ( wel de grote pijlen van dat assortiment ) zouden echt toppers zijn.

Compact? In formaat of ook minder kruid inhoud?

WELKOM op de site van het Limburgse ankerpunt van ZENA VUURWERK. De Zena Groep - marktleider in de Benelux - produceert en verkoopt vuurwerk van uitzonderlijke kwaliteit, voor zowel liefhebbers als echte vuurwerkfreaks.

Wij zorgen zelf voor het ontwerp, de productie, het testen, transport en opslag. Het resultaat is een assortiment van meer dan 1000 verschillende producten, stuk voor stuk topproducten voor de beste prijs.

Door de nieuwe wetgeving zijn anno 2011 batterijen van 500 gr. PTS verkrijgbaar !!!! . Meer dan 100 verschillende types zullen aan het gamma profi line worden toegevoegd . Nog nooit was vuurwerk zo krachtig voor de consument !!!!! ( Mixed emotions , dark killers , ..... )

Eind Augustus 2011 organiseren wij een 500 grams promo weekend . De juiste datum is afhankelijk van de levering van deze profi batterijen . Wil je deze happening niet missen , stuur dan een e mail met jou gegevens , wij zorgen voor een persoonlijke uitnodiging !!!!!

ZENA VUURWERK 'The Concept Store'
Schansstraat 28, B-3582 Beringen (Koersel)
T: +32 (0)11 45 39 99 - [email protected]
http://www.fireworkshop.be/

Mixed Emotions? De pot of bedoelt men gewoon gemengde gevoelens?
De oude Mixed Emotions van Weco terug in België, dat zou lekker zijn. Vraag mij eigenlijk af of dat wel een 500 grammer was.

Back
Bovenaan