Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
30 Omlabelingen![]()
Grote kans dat daar cakes als Tequila en Burned Horse bij zitten.
Prachtige effecten die ik net wat te duur vind op de Nederlandse markt.
Slimme zet om de iets te dure 500 grammers uit Nederland naar Belgie te halen![]()
500grams Knalpotten met max. tube vulling lijken mij wel gaaf. Net als die Palm potten in waaier vorm. Grotere versie van de crackling Chrysantium. Een paar dingen waar ik naar verlang.
We gaan het zien. Ik koop zulk soort potten bij 123 Vuurwerk Lopik wat 8 km bij mij vandaag ligt, waar ik 30% korting krijg.
Wil ik naar Belgie gaan rijden voor zulk soort potten zal de prijs bijna moeten halveren ( ivm met benzinekosten 160 km op en neer). Dat gaan ze echt niet doen.
Zelfde geld voor Messiers, Uranus, Pluto`s, Galaxies, ik koop ze goedkoper in Nedeland na 30% korting dan in Belgie.
Haha ja inderdaad, 50sh Chry Crackling, da's een hele goeie!![]()
En het zou helemaal geweldig zijn als de cake dan in rijen van 10 wordt geschoten. 5 keer 10sh en het is net een profcake. Een prijs van 40euro is dit zeker waard.
Zoals in de beginpost staat wordt ook de kruitvulling van pijlen in België groter. Ik vind dat er op dat gebied nog te weinig echt goede pijlen te verkrijgen zijn.
Al jarenlang koop ik het legale pijlenpakket van Killing Arrow (Dynasty). Dat zijn echt geweldige pijlen. Meer van dat soort effecten zouden in België niet misstaan.Als er door meer kruitvulling de effecten ook nog groter worden is dat al helemaal fantastisch.
Uiteraard ben ik ook zeer benieuwd naar de nieuwe 500 grams potten. Het assortiment kan er alleen maar beter op worden zou ik zeggen
![]()
Een uitbreiding van de m85 is ook zeker welkom![]()
Haha ja inderdaad, 50sh Chry Crackling, da's een hele goeie!![]()
Pijlen gaan niet meer dan 75 gram bevatten, ze zouden alleen compacter worden. En ja, ik vind ook dat ze veel meer en beter kunnen dan de pijlen die er nu zijn. De burst van de big 3 en het boeket van de cosmopolitan pijlen in een combinatie ( wel de grote pijlen van dat assortiment ) zouden echt toppers zijn.