smilli
VWC lid
Lees "hun nieuwste" als "hun eerste".
Loots heeft al een drietal 500 grammers, voor original komen de eerste nog.
Pyroshop is een ander verhaal daar heb ik helaas nog niks van gehoord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lees "hun nieuwste" als "hun eerste".
@tresher, dat hoeft zeker niet. Pijlen met 75gram hebben ook maximaal 2 gram flash voor de burst. Lijk mij merkwaardig dat je dan voor maar 25 gram wel meer flash nodig heb.
Volgens mij hebben die big 3 pijlen echt wel meer dan 2 gram, ook andere 75 gr vuurpijlen uit belgie komen rotklappen zoals die bolpijlen van pyrostar dat moet echt wel meer dan 2 gram zijn of extra blackpowder voor de burst.
Er komt zeker weten een rotklap vanaf, en hoe ze dit doen is voor mij ook een vraag. Een super fijne flash misschien?
heb zo een vermoeden dat ze er wat meer flash in stoppen dan toegestaan. Iemand hier op het forum heeft ook een test gedaan met Belgische knallers en kwam tot de conclusie dat veel knallers meer kruit hebben dan is toegestaan.
Maarja, het gaat hier om de Belgische 500 grammers die in aantocht zijn, niet over vuurpijlen![]()
Het heeft nog niet veel om het lijf, maar wellicht wel leuk om te vermelden hier
Knalgoed (Meer) heeft een drietal 500 grams cake,s van de Kruiterij (ferro collectie) in haar collectie opgenomen:
http://www.knalgoed.be/[/QUOTE
NIEUW 500 gram Cakes
Ferro Select 5151 48 shots
Ferro Select 5164 42 shots Effect
Ferro Select 5155 198shots
Ik ben benieuwd wat ze bij knalgoed gaan kosten.
Betreft die slappe boeketten ben ik het absoluut niet mee eens.
Heb je de afgelopen tijd gezien wat Rubro, Royal, Wolff, Bonfireworks en zo noem ik even een paar wel niet op de markt gezet hebben qua effecten, bursts?
Voorheen was België duidelijk de meest baggere in siervuurwerk, dit krijgen ze nu weer terug en nu is het aan de Nederlandse overheid om te beslissen om mee te gaan met deze 'vuurwerkwedloop'
Ik denk dat het merendeel van de verkooppunten kiest voor een product uit NL vanwege de kosten die het CE met zich mee brengt.
Een quote van Tony die een paar dagen geleden in België was. Ik weet niet of ik dit helemaal moet geloven maar als dit echt zo is dan heeft de nederlandse overheid een probleem denk ik. Iedereen gaat massaal naar belgiëDuurste 500grammer zal net zo duur zijn als de goedkoopste in Nederland!!