Belgie naar 500 gram 2011

We hebben het nu over 500 grammers hea, ik weet niet of jij je kleuterschool afgemaakt hebt maar met 20 of 25 gram per tube kom je met 19shots niet aan de 500 gram.

Ik begrijp wel wat je bedoeld en ik hoop inderdaad ook dat ze een aantal 500 grammers maken met zo weinig mogelijk shots.

Ik weet niet of jij de kleuterschool hebt afgemaakt maar een cake met 475 gram wordt ook een '500grammer' genoemd. Bovendien scheelt het maar 25 gram
En het gaat over de 19 shots potten en wanneer je daar 25 gram per tube in stopt kom je toch een heel eind richting de 500 gram

en overigens bevat een 19 schots max gevulde pot 475 gram wat bijna 500 gram is. (en sommige importeurs en loots zouden ze 500 gram noemen)

475 gram is vrijwel 500 gram ja.. veel winkeliers zullen het gewoon over 500 gram hebben. Ik snap de reacties van WSG dan ook totaal niet. Misschien terug naar de kleuterschool?

Ik hoop echt dat ze deze 19shots maximaal gevulde cakes nou willen gaan maken! Wauw stel je voor het buurtassortiment met 25 gram per schot!!! Leuke naam: "Het wijkassortiment"? :D

En anders heb je toch nog 20 shots cake's waarmee je dan wel precies op 500 gram komt?:p ( als er de maximale effectlading voor word gebruikt)

Maar je kan dan zeker mooie blokjes maken, als je 19shots of 20 shots hebt met 20 t/m 25 gram.

Klinkt voor mij echt als een soort mini-profblokje..:)

als dit alleen meer schoten betekend in België ben ik ook erg blij.
bijvoorbeeld Nitrate cake of thundering heaven met meer schoten.

maar ook sier blokken met meer waaier schoten zou al geweldig zijn.

prijs gaat dan ligt omhoog maar dan kan iedereen zich wel in vinden voor meer schoten.

En het verschil tussen Nederland en Belgie is weer dat Nederland meer veiligheids maatregelen moet nemen dan Belgie, en dat is juist wat het prijsverschil maakt.

500 gram maakt zeker meerwaarde, omdat er meer effect lading per tube mag.
Heeft niet persé met de 500 grammers te maken, maar er kan dus degelijk wel meerwaarde zijn.

De zgn Tristar cakes die al te koop zijn in Bels verschillen amper in prijs met de Nederlandse Hardix cakes, dus vandaar dat ik er niet veel van verwacht

Het is in Belgie al langer toegestaan dat er meer kruit in een tube mag, maar geloof dat er precies 1 cake te koop is met 20gr. kruit per tube. Dus daar verwacht ik ook niet veel van.

Maar goed, misschien heb ik t wel helemaal mis hoor.

Ik weet niet of jij de kleuterschool hebt afgemaakt maar een cake met 475 gram wordt ook een '500grammer' genoemd. Bovendien scheelt het maar 25 gram
En het gaat over de 19 shots potten en wanneer je daar 25 gram per tube in stopt kom je toch een heel eind richting de 500 gram

Ja sommige importeurs noemen het zo maar dan is het nog geen 500 grammer.
met 20 shots is het dan wel een 500 grammer

Hoe zit het eigenlijk met de burst, hoeveel sas mag er in belgie voor de burst gebruikt worden? Is dat ook 2 gram flash?

De zgn Tristar cakes die al te koop zijn in Bels verschillen amper in prijs met de Nederlandse Hardix cakes, dus vandaar dat ik er niet veel van verwacht

Het is in Belgie al langer toegestaan dat er meer kruit in een tube mag, maar geloof dat er precies 1 cake te koop is met 20gr. kruit per tube. Dus daar verwacht ik ook niet veel van.

Maar goed, misschien heb ik t wel helemaal mis hoor.

Tsjaa, dan kijk je alleen naar tristar. Original heeft gewoon zeer goede cake's voor weinig geld. En zoals ik al zei, krijg je vrij snel kortingen in Belgie bij bepaalde afnamens, en de kortingen zijn dan een stuk hoger dan in Nederland, waarbij je dan minstens 1000 euro moet gaan besteden in meeste gevallen voor een korting van 35%.

We moeten gewoon rustig afwachten wat er gaat komen, en het is mooi meegenomen als je naar belgie gaat en je kan een paar 500 grammers meenemen, en vooral als er andere cake's zijn dan Nederland.

25 Shots Green glittering willow

25 Shots Green glittering willow

Tsjaa, dan kijk je alleen naar tristar. Original heeft gewoon zeer goede cake's voor weinig geld. En zoals ik al zei, krijg je vrij snel kortingen in Belgie bij bepaalde afnamens, en de kortingen zijn dan een stuk hoger dan in Nederland, waarbij je dan minstens 1000 euro moet gaan besteden in meeste gevallen voor een korting van 35%.

We moeten gewoon rustig afwachten wat er gaat komen, en het is mooi meegenomen als je naar belgie gaat en je kan een paar 500 grammers meenemen, en vooral als er andere cake's zijn dan Nederland.

Misschien komt de 25 Shots Green glittering willow weer terug in het assortiment.:):D:D

Wat zijn jullie verwachtingen voor dit jaar?
Zullen de Belgische winkels uitpuilen met nieuwe 500 grammers dit jaar?
Ik denk dat Zena/Original en Pyroshop hun winkels zullen vullen met producten die ook in Nederland te koop zijn.
Wellicht dat Loots of Salon Roger met nieuwe cake,s komen.
We zullen het zien, ben wel erg benieuwd, dat wel

zal mooi zijn als alpeco zich weer op de kaart kan zetten met cakes in 20/25 schots versies zoals we gewend waren tijdens de tijd dat men spektakelvuurwerk verkocht.
Zal dat mogelijk zijn tubevulling met effecten zoals we bv kennen uit de sahara serie en spring wind e.d.?

In Nederland is het veel zakelijker want dan heb je geen tijd om popiejopie vriendelijk en gul te wezen, aangezien je in 3 dagen je slag moet slaan. ;)

Maar goed, als de importeurs hier goed op inspelen kan het nog wel eens leuk worden. Ik hoop alleen inderdaad wel dat bijv. Pyrostar en Original met unieke producten komen voor de Belgische markt en dus geen omlabelingen van Nederlandse. Voor enkele toppers kun je natuurlijk een uitzondering maken, maar die cakes van 80eur zoals Crown ze heeft, zie ik bij Pyrostar niet graag terug...

Omlabelingen is opzich niet erg, als het maar de toppers zijn van de nederlandse collectie zoals je zegt. En natuurlijk dat het wel in prijs verschilt.

Voor de rest hoop ik op unieke producten, maar dat zal best goed komen.

Wat zijn jullie verwachtingen voor dit jaar?
Zullen de Belgische winkels uitpuilen met nieuwe 500 grammers dit jaar?
Ik denk dat Zena/Original en Pyroshop hun winkels zullen vullen met producten die ook in Nederland te koop zijn.
Wellicht dat Loots of Salon Roger met nieuwe cake,s komen.
We zullen het zien, ben wel erg benieuwd, dat wel

Original komt met +/- 30 Nederlandse omlabelingen en ong. 45 nieuwe potten en waaiers.

Back
Bovenaan