Belgie naar 500 gram 2011

Goed nieuws!
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe 500 grammers van OF!
En hopelijk zitten daar juweeltjes bij als 19 shots 25 gram per tube...:droolthum

Goed nieuws!
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe 500 grammers van OF!
En hopelijk zitten daar juweeltjes bij als 19 shots 25 gram per tube...:droolthum

Ik ben nog niet zo erg bekend met al die afkortingen, maar waar staat OF eigenlijk voor ?

Belgie naar de 500 gram lijkt mij echt goed nieuws want Belgie is altijd al goedkoper geweest dan Nederland, dus dan krijgen we weer betaalbare 500 grammer ( ik vind veel 500 grammers in Nederland namelijk veel te duur ) en hopelijk echte 500 grammers met daadwerkelijk 500 gram in de cakes.

Nou ik denk dat het wel gewoon DE weco mixed emotions 61 schots is maar de tijd zal het leren.

België kent straks de 500gram regel,per tube zal er dus wel 25 gram in mogen.
Ik heb in China monsters/sampels gezien van een belgische collega in 1 woord wouw,waarom krijgen wij dit weer niet in NL.
Een maximale cake zal dus bestaan uit een 20 shots en dan met 25gram per tube kom je op 500gram.

Ik heb ook gehoord dat in belgië er dan gaas om heen zal moeten.....

@tresher, dat hoeft zeker niet. Pijlen met 75gram hebben ook maximaal 2 gram flash voor de burst. Lijk mij merkwaardig dat je dan voor maar 25 gram wel meer flash nodig heb.

heeft iemand enig idee wanneer de eerste nieuwe 500 grams batterijen komen?

Eind Augustus 2011 organiseren wij een 500 grams promo weekend . De juiste datum is afhankelijk van de levering van deze profi batterijen . Wil je deze happening niet missen , stuur dan een e mail met jou gegevens , wij zorgen voor een persoonlijke uitnodiging !!!!!

Dit heb ik gekopieerd uit het stuk dat Fred (Moontan) geplaatst heeft op de vorige pagina.

Laatst bewerkt:
Let er wel op dat het over het zena filiaal in beringen gaat. Misschien hebben ze in Olen al eerder 500gr potten. Zelf verwacht ik dat ze niet alleen in Beringen een promoweekend of maand of iets dergelijks hebben.

OF en Loots verwachten allebei hun nieuwste 500 grammers in Mei, maar dit kan nog veranderen.

hopenlijk ook die met 25 gram per schot....

Als er een CE keurmerk op zit,mag je deze dan wel of niet meenemen de laatste drie dagen van het jaar?
Ik vind dit nog steeds wat onduidelijk.
Dergelijke batterijen zouden een mooie finale kunnen vormen voor een 00:00 showtje.

Aangezien het niet aan de Nederlandse wetgeving voldoet is het sowieso illegaal. In Nederland is er maximaal 15 gram toegestaan per tube, en aangezien 25 gram dik er boven is..

Ik denk dat het wel gedoogd kan worden als je een paar potjes thuis hebt staan, en dat de gemiddelde agent het verschil echt niet kan zien tussen een belgische cake met nederlandse gebruiksaanwijzing en een nederlandse cake. Aangezien het dan toch de laatste paar dagen van het jaar zijn, en er in nederland vollop word verkocht..

Zodra je ook knalvuurwerk hebt/koopt word het weer een ander verhaal.

Laatst bewerkt:
Gezien de vrije handel binnen de EU, waar de CE een keurmerk voor is, mag je het dus wel meenemen maar eenmaal hier valt het binnen de NL regels van gebruik en mag je 't dus niet afsteken...

OF en Loots verwachten allebei hun nieuwste 500 grammers in Mei, maar dit kan nog veranderen.

Lees "hun nieuwste" als "hun eerste". Wat ik heb begrepen is dat er in de zomermaanden op verschillende momenten nieuwe potten blijven binnenkomen. Getallen die ik heb gehoord variëren van 40 tot 100 nieuwe producten. Hier zitten een hele berg 500 grammers bij. Na binnenkomst gaan ze, mits officieel goedgekeurd, z.s.m. in de verkoop en zullen ze bij verschillende demo's te zien zijn.

Let er wel op dat het over het zena filiaal in beringen gaat. Misschien hebben ze in Olen al eerder 500gr potten. Zelf verwacht ik dat ze niet alleen in Beringen een promoweekend of maand of iets dergelijks hebben.

Ik denk dat er tijdens de mei meeting van de lvc ook wel wat bekend gemaakt gaat worden.
Ik wacht rustig af, het is nog geen december.:wink:

Back
Bovenaan