Belgie naar 500 gram 2011

Eerste 500 grams cakes in Belgie te koop!!!!!

Posted: januari 9, 2011 by vuurwerknieuws in Uncategorized

outblast 500gr 61sh
Nieuw in het assortiment van Lootsvuurwerk 2011!

Eerste CE gekeurde 500gr batterijen in België!
Productie en kwaliteitscontrole door Tristar (BE)!

De pot schiet telkens in salvos van 7 schoten tegelijk welk zorgt voor een prachtige vuurwerksensatie in de lucht, in de finale gaan er maar liefst 12 schoten tegelijk, een moment om kippenvel van te krijgen. DIKKE AANRADER

Zeer grote uitwerkingen en heldere kleuren!
3 verschillende verkrijgbaar

Prijs: €42.50
vroegkoopkorting: 2 voor €75
vroegkoopkorting: 3 voor €99
Verkrijgbaar vanaf 18 januari 2011!

http://vuurwerknieuws.wordpress.com/2011/01/09/eerste-500-grams-cakes-in-belgie-te-koop/

Eerste 500 grams cakes in Belgie te koop!!!!!

Posted: januari 9, 2011 by vuurwerknieuws in Uncategorized

outblast 500gr 61sh
Nieuw in het assortiment van Lootsvuurwerk 2011!

Eerste CE gekeurde 500gr batterijen in België!
Productie en kwaliteitscontrole door Tristar (BE)!

De pot schiet telkens in salvos van 7 schoten tegelijk welk zorgt voor een prachtige vuurwerksensatie in de lucht, in de finale gaan er maar liefst 12 schoten tegelijk, een moment om kippenvel van te krijgen. DIKKE AANRADER

Zeer grote uitwerkingen en heldere kleuren!
3 verschillende verkrijgbaar

Prijs: €42.50
vroegkoopkorting: 2 voor €75
vroegkoopkorting: 3 voor €99
Verkrijgbaar vanaf 18 januari 2011!

http://vuurwerknieuws.wordpress.com/2011/01/09/eerste-500-grams-cakes-in-belgie-te-koop/

Deze dus :D :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat me opvalt is dat ik in de finale echt geen 12 shots tegelijk zie of ligt dat aan mij :) ?

Prachtige cake. Had deze afgelopen oud op nieuw ook in mijn collectie. Echter wordt deze in Nederland al verkocht voor 45,- euro. Dus tot zover de "voordelen" en "toegevoegde waarde" van Belgenland vuurwerkland. Maar bij 3 stuks wordt het toch wel aantrekkelijk.

Zo geweldig vind ik die cake niet, het mooie aan (de meeste) BE cakes is dat het zware knallen zijn met hoge en bloedgeile effecten. op dat filmpje van outblast is dat niet echt te zien, en dat komt denk ik doordat het gewoon een nederlandse cake is en er dus minder kruit per tube in zit.

Als Zena 500 grammers gaat verkopen, heb ik de volle vertrouwen in dat het zeker te weten goedkoper gaat worden dan in Nederland. Simpel weg door de hoge kortingen die je snel krijgt, en waar je in Nederland bij grotere zaken vaak voor €1000,- of meer moet gaan kopen om 35% korting te krijgen. En aangezien je al bij Harry loots voor 3 cake's 99 euro betaald, is dit dus wel voordeliger. En om nou alleen voor de 500 grammers naar belgie te gaan, je kan ook gelijk de knallers/matten en ander soort vuurwerk mee pakken.

Hopen dat zena ook een gedeelte van nederlandse serie gaat verkopen zoals De avp cake , Golden willow en Brocade Crown En Fusion dat zou helemaal super zijn.

het mooie aan (de meeste) BE cakes is dat het zware knallen zijn met hoge en bloedgeile effecten.
Hoop dat t voor de rest goed met je gaat, maar noem eens een cake, dan weet ik welke ik moet halen dit jaar.
Voor de rest denk ik dat het '500gr in Belgie' geen meerwaarde zal hebben. De prijzen zullen niet veel lager zijn als in Nederland en ook de belgen zullen moeten shoppen in dezelfde Chinese fabrieken als de Nederlandse importeurs.

Hopen dat ze 19 shots potten introduceren met 20 of misschien wel 25 gram per tube.

We hebben het nu over 500 grammers hea, ik weet niet of jij je kleuterschool afgemaakt hebt maar met 20 of 25 gram per tube kom je met 19shots niet aan de 500 gram.

Ik begrijp wel wat je bedoeld en ik hoop inderdaad ook dat ze een aantal 500 grammers maken met zo weinig mogelijk shots.

Hoop dat t voor de rest goed met je gaat, maar noem eens een cake, dan weet ik welke ik moet halen dit jaar.

Met mij gaat het goed hoor, maar jij zegt dus dat er geen mooie potten zijn in BE met hardere knallen, hogere en mooiere efecten dan hier?
Bijv. bij loots:
19 shots assortiment tristar, zijn goede en mooie potten.
assorti 13 shots potten, zijn verschrikkelijk mooi.
en uranus ook mooi... moet ik nog doorgaan?

We hebben het nu over 500 grammers hea, ik weet niet of jij je kleuterschool afgemaakt hebt maar met 20 of 25 gram per tube kom je met 19shots niet aan de 500 gram.

Ik begrijp wel wat je bedoeld en ik hoop inderdaad ook dat ze een aantal 500 grammers maken met zo weinig mogelijk shots.

Ik drukte op het verkeerde knopje dus de thanks hoort daar eigenlijk niet.

Maar tot begin dit jaar mocht een pot maximaal 250 gram bevatten, dus was het ook niet mogelijk om een 19 schots pot te maken met maximaal gevulde tubes. (En dat is waar Denjo op doelt)

Ik drukte op het verkeerde knopje dus de thanks hoort daar eigenlijk niet.

Maar tot begin dit jaar mocht een pot maximaal 250 gram bevatten, dus was het ook niet mogelijk om een 19 schots pot te maken met maximaal gevulde tubes. (En dat is waar Denjo op doelt)

ow oke sorry ik dacht dat hij bedoelde dat hij een 19 shots 500 grammer wilde zien:p

Voor de rest denk ik dat het '500gr in Belgie' geen meerwaarde zal hebben. De prijzen zullen niet veel lager zijn als in Nederland en ook de belgen zullen moeten shoppen in dezelfde Chinese fabrieken als de Nederlandse importeurs.

En het verschil tussen Nederland en Belgie is weer dat Nederland meer veiligheids maatregelen moet nemen dan Belgie, en dat is juist wat het prijsverschil maakt.

500 gram maakt zeker meerwaarde, omdat er meer effect lading per tube mag.
Heeft niet persé met de 500 grammers te maken, maar er kan dus degelijk wel meerwaarde zijn.

Ik hoop dat ze in België zelf met wat originele cakes komen. Pyrostar kan vergelijkbare producten als in NL op de markt zetten, Zena net zo. Tot nu toe zou je alleen van Salon Roger originele 500grammers verwachten waardoor België qua cakes weer aantrekkelijk wordt. Want met NL cakes voor een ietwat lager prijsje moet de aanschaf (en dus voordeel) wel zo oplopen dat het de reiskosten waard wordt. Gelukkig vervalt het probleem van de pakkans wel dankzij de CE :)
Ik moet nog zien of dit voor ons Nederlanders interessant gaat worden.

btw; is de max pts per tube in België niet nog steeds 20gram? Dan moet er wel wat boeiends mogelijk zijn tov onze 15gr. pts regeling :)

Back
Bovenaan