[Ass.] Hakuna Matata

Op het filmpje is het fragment van de 6e cake hetzelfde als van de 2e cake. Dus ik ben wel benieuwd welke effecten hier missen, of welke cake hier mist.

Toen ik je post las klopt hier in het filmpje inderdaad iets niet. Ik kan het mis hebben maar de eerste 2 cakes worden beide hetzelfde geschoten aan het einde zowel de strobe als de gouden palmen. Het is correct gezien cake nummer 6 is niet bekend omdat hier geen 6 potten worden geschoten in het filmpje maar nogmaals kan het mis hebben tel er zelf 7 cakes. Omdat aan het einde alles weer begint bij de eerste 2 cakes.

Verder heb ik deze set toch kunnen bemachtigen via intratuin Sliedrecht via een forumlid dus ben benieuwd wat cake nummer 6 is.

Hier ook de gok gewaagd, twee setjes besteld.
De product film sprak mij erg aan, zit veel afwisseling in, mooie kleuren en een leuke finale.
Prima prijs ook voor 6x 25 shots 25mm :thumbup:

Deze is al lang geschoten met oud en nieuw op youtube staat een straat filmpje . De burst is er bijna niet . Ik heb hem geskipt er zijn betere assortimenten in deze prijs range

Deze is al lang geschoten met oud en nieuw op youtube staat een straat filmpje . De burst is er bijna niet . Ik heb hem geskipt er zijn betere assortimenten in deze prijs range

Zoals? Kun je hier wat voorbeelden van geven (6x25 sh 25mm) ?

Ben ook wel benieuwd naar dat "straatfilmpje" ......

Back
Bovenaan