[Ass.] Hakuna Matata

Vind het ergens wel grappig dat er bij een set met deze naam toevallig net eentje afgekeurd is :bonk: Voor zover hakuna matata. Hataku makuta!

Dat ziet er zeker goed uit ja, benieuwd naar de rest. Idee en uitvoering zijn een puntje voor CR volgend jaar, maar kwaliteit van deze cake is in ieder geval prima.

Oh serieus, net zoals de inspiration? Mmm had ik me maar iets beter ingelezen.....
Bedankt voor je antwoord
Als je in de naam [Ass.] ziet staan dan is het een assortiment van losse cakes, dus net als de inspiration ja. Gelukkig hebben de meeste cakes tegenwoordig een reservelont. Hoe lager onderaan de cakes de lonten tegen elkaar zitten hoe minder pauzes er zullen zijn. Beetje schilderstape werkt altijd perfect.

In principe een goed assortiment, echter heb ik van de 6 Cakes 3 Cakes gehad die het na 5 schoten niet meer zagen zitten.

Heel erg jammer dus, effecten waren zoals eerder deze week gezegt gewoon prima en de burst was ook leuk aanwezig.

Toch zal ik deze set geen 2e keer nemen vanwege 1' niet de complete set en 2' de 3 weigeraars.

Door het ontbreken van een reservelont lastig om opnieuw aan te steken. Uiteindelijk verzin je wel iets maar dat is toch jammer.

Bij mij de set het prima ik had wel een cakebox van china red die het zelfde lot betrof. Wellicht is er een werknemer die iets beter moet leren lonten. Goed personeel is lastig tegenwoordig.

Nu weer ontopic… leuke setje niks mis met de effecten en voor de prijs valt er niks te klagen. Zou hem alleen niet om 12 uur op de stoep zetten. Ik vond overigens de kleuren toch net effe iets mooier/helderder dan bij andere cakes. Kan misschien zijn dat ik gek ben maar had idee dat ze toch net effe beter waren dan de rest… wel of niet beter blijft leuk spul voor in de avond��

Ook bij mij is de set heel goed bevallen,prijs kwaliteit is gewoon erg goed.

Laatst bewerkt:
Niet getest. Vanmorgen trof ik de doos nog onder de tafel aan. Had iemand van de visite eronder geschoven omdat hij in de weg stond :bonk:

Back
Bovenaan