[Ass.] Hakuna Matata

-Geen finale
-1 effect per cake en nog saaie ook
-kruitgewicht 1289 gram 5 cakes, 1748 gram voor de Hakuna

Plus voor 3 euro extra een Las Fallas erbij. Voor mij was de keuze snel gemaakt.

Inderdaad, ik heb dan liever een iets minder krachtige burst met leuke effecten voor de vooravond. Dan een setje met identieke effecten.

No harm
Maar we moeten afwachten of het een goede set is de hakuna matata wat bij alle nieuwe producten is.

Iemand die weet of deze al bij de winkels geleverd zijn? Ben benieuwd naar een product foto, gezien de set bijna overal is uitverkocht!

Op het filmpje is het fragment van de 6e cake hetzelfde als van de 2e cake. Dus ik ben wel benieuwd welke effecten hier missen, of welke cake hier mist.
Ik heb deze net opgehaald en het is de hakuta matata geworden, mist er dus inderdaad een. Heb de blauwe ta dubbel en geen na.
Heel erg is het ook niet

Ik heb deze net opgehaald en het is de hakuta matata geworden, mist er dus inderdaad een. Heb de blauwe ta dubbel en geen na.
Heel erg is het ook niet

Dit klopt. Bij mij ook de HaKuTa MaTaTa. Ik heb van de Rijswijkse Vuurwerkhal begrepen dat de Na is afgekeurd en vervangen is door de blauwe Ta.

20221229_131932.jpg

Hier ook de dubbel MA. Balen dat er geen reservelont aan zit. Had ik stiekem wel op gehoopt, maar misschien niet goed over ingelezen. Alsnog, erg benieuwd naar deze set:)

Back
Bovenaan