[Ass.] Hakuna Matata

Vorig jaar gehad, burst is iets minder maar kleuren e.d. zijn erg mooi. Al met al goede cakes, hebben alleen geen reservelont als ik me niet vergis. Alles aan elkaar knuppen is dan wat lastig.

Helemaal eens met bovenstaande, zou het zelf wel toffer vinden als de burst wat harder was geweest maar de mooie kleuren en vooral de goede blinkers maken veel goed. Geen reservelont idd.

Denk dat ik deze keer voor de Indianen Box ga en met de korting een Bull erbij pak :idea:

Zit ook nog in dilemma en durf de Indianen knoop nog niet echt door te hakken.
Voor een hardere burst kom ik uit bij de Butterfly, echter zijn deze 20mm plus gekooid.
Tevens kun je deze set niet overal selecteren als gratis vuurwerk, dus ik denk er nog even over na of ik hier een doosje van pak.

Voor mij was de Hakuna eenmalig.

Laatst bewerkt:
Nog steeds een aantrekkelijk assortiment, echter het gebrek aan een reservelont maakt dit assortiment enigszins onaantrekkelijk. Of is een reservelont inmiddels van de partij?

Zit ook nog in dilemma en durf de Indianen knoop nog niet echt door te hakken.
Voor een hardere burst kom ik uit bij de Butterfly, echter zijn deze 20mm plus gekooid.
Tevens kun je deze set niet selecteren als gratis vuurwerk, dus ik denk er nog even over na of ik hier een doosje van pak.

Voor mij was de Hakuna eenmalig.

Huh, ik zie bij diverse Intratuinen dat je deze set wel kunt selecteren bij het kiezen van gratis vuurwerk. Bijvoorbeeld Rosmalen maar ook gewoon bij ANO Vuurwerk.

In Breda was dit niet mogelijk.

Vreemd, dan weet je dat je het wel bij ANO kunt doen, of bij Rosmalen, is iets van 50km vanaf Breda gezien. Mocht je echt dit pakket gratis willen kiezen, al denk ik dat je al voorzien bent. Is iig wel om aan te denken voor het geval je toch nog wilt bestellen. :)

Heb even de artikelnummers van de Hakuna Matata vergeleken met die van de Indianen Box en het valt meteen op dat het er op lijkt dat de nieuwe Indianen Box de volledige Hakuna Matata bevat, de You Pyro en maar 1 nieuw product.

Hakuna Matata
HA Art. No. KY7007-1 291.25g
KU Art. No. KY7007-2 291.25g
NA Art. No. KY7007-3 291.25g
MA Art. No. KY7007-4 291.25g
TA Art. No. KY7007-5 291.25g
TA Art. No. KY7007-6 291.25g

Indianen Box
Apachen KY7301-1 Art. No. KY7007-1 291.25g (HA)
Cheyenne KY7301-2 Art. No. KY3013 291.25g (You Pyro)
Comanche KY7301-3 Art. No. KY7007-3 291.25g (NA)
Blackfoot KY7301-4 Art. No. KY7007-4 291.25g (MA)
Sioux KY7301-5 Art. No. KY7007-5 291.25g (TA)
Huron KY7301-6 Art. No. KY7007-6 291.25g (TA)
Navajo KY7301-7 Art. No. KY7007-2 291.25g (KU)
Cherokee KY7301-8 Art. No. KY7301-8 340.00g

Dit is erg vreemd, omdat dit uit de productvideos niet te zien was. Het leek dat de Hakuna Matata in salvos schiet en de nieuwe Indianen Box schot voor schot. Er zit maar 1 videoclip in beide productvideos. Cake 7 van de nieuwe Indian Box = Cake 2/6 in het filmpje van de Hakuna Matata.

Een prima assortiment die ook om 12 uur nog kan. Ik was positief verrast wat uit deze cakes komt. Leuke variatie aan effecten en heldere, mooie kleuren!

Ik heb slechts 1 cake gefilmd.

Had vorig jaar 2 dozen van deze set, toen niet te spreken omdat alle 6 de cakes weigerde na een paar schoten en dus geen reservelont hebben.

Jaartje extra gedroogd met de 2e box en was zeer goed, CR vind ik zonder kooi heel goed presteren.
Goed gevulde lucht met die kleine salvo’s

Ik heb ook erg genoten van dit setje, en vond de kwaliteit vd china red producten dik in orde!

Back
Bovenaan