[Ass.] Hakuna Matata

Leuk assortiment maar valt wel tegen door de harde burst en mega spreiding van andere china red cakes. Voelde nog wat vochtig dat heeft ook invloed natuurlijk.

Goede cakes, bij mij vielen de labels er half af haha! Verder dik tevreden over de spreiding en de burst enige jammere vond ik dat ze best in rap tempo gaan!

Dit waren prima cakes voor in de vooravond. Cake voor cake afgestoken.

20221229_164223.jpg

Beetje slechte kwaliteit, stond een instelling verkeerd:

Gelukkig had ik de Ku 2x omdat de Na was afgekeurd:

Ondanks de wind, nog wel aardige goudeffecten:

Deze kwam niet helemaal lekker uit de verf:

De Ta met blauwe label presteerde een stuk beter dan de oranje:

Alleen de eerste cake van dit assorti afgestoken, en die viel mij zeker niet tegen, overige 5 staan nog op de plank :)

Ik twijfelde over deze want goede prijs, 25mm en toch weer 6 stuks. Maar uiteindelijk niet gedaan.
Nu ik al een paar dagen deze beelden heb gezien, ergens wel spijt van, ergens ook weer niet, want ik las net een paar posts terug dat deze dingen geen reservelont schijnen te hebben?

Ik twijfelde over deze want goede prijs, 25mm en toch weer 6 stuks. Maar uiteindelijk niet gedaan.
Nu ik al een paar dagen deze beelden heb gezien, ergens wel spijt van, ergens ook weer niet, want ik las net een paar posts terug dat deze dingen geen reservelont schijnen te hebben?

zit geen reservelont op nee (Helaas)

Was inderdaad een mooi setje. Had het doosje echter laten liggen en vond deze pas na 12en. Toen vielen ze wat weg tussen de grote klappen, maar individueel toch erg sterke cakes, zeker met de prijs en de 20% actie.

Ja dat zou zo maar kunnen. Een goed presterende 25 schots assortiment zou heel goed de concurrentie aan kunnen gaan met de 19 schots assortimenten van andere importeurs. Hopelijk bevatten de cakes minimaal 350 gram en wordt het een super assortiment.

350 gram per pot voor deze prijs , reken er maar niet op ik denk eerder 200/250 gram ofzo
al zou 350 beter zijn inderdaad:cool:

Bij Intratuin Sliedrecht staan ze voor €89,99. Ken je natuurlijk wel nog 20% aan gratis vuurwerk uitkiezen.

Back
Bovenaan