[Ass.] Hakuna Matata

Horsetail effect staat genoemd, maar haal het niet uit het filmpje terug. Wellicht voor 80 euro toch proberen deze set!

Dit setje besteld voor 80 euro.
De finale in alle cakes is iets wat dit assortiment goed maakt voor me, Mis vaak in dit soort assortimenten een climax en deze set brengt dat.

Dit setje besteld voor 80 euro.
De finale in alle cakes is iets wat dit assortiment goed maakt voor me, Mis vaak in dit soort assortimenten een climax en deze set brengt dat.

Waar kun je dit assortiment bestellen voor €80 .

John de Knaller Almere nu voor 71,55 + nog 16,70 gratis vuurwerk uitzoeken met 10% kortingscode: VUURWERK2022 :droolthum

Hij wordt steeds goedkoper gesignaleerd. Goed bezig heren en ga door, nu een beetje in de buurt van sweetlake aub :angel:

Oké ze zijn dus goedkoper gespot. In Sliedrecht en Ambacht kost hij 74,99 plus 15 euro gratis vuurwerk uitzoeken.

Ik weet nu vrijwel zeker deze cakebox te gaan halen.

helemaal overtuigd ben ik niet... het ziet er goed uit alleen toch beetje twijfels... Gezien de prijs ga ik hem toch mee pakken en laat ik me verrassen in de straat. China red heeft me wat dat betreft nog nooit teleur gesteld! Voordeel van de twijfel dus! :D

Leuke set voor een mooie prijs!
Ik twijfel wel of dit vooravond spul is of dat ze mee kunnen tussendoor de compounds na 0:00 :p
Iemand dezelfde twijfel?

Ik denk dat als ik het China filmpje zo zie, dat dit mooi vooravond spul kan zijn. China Red doet het doorgaans prima met 25mm, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar de Wipe Out compound, kan het ook een beetje tegenvallen.

Leuke set voor een mooie prijs!
Ik twijfel wel of dit vooravond spul is of dat ze mee kunnen tussendoor de compounds na 0:00 :p
Iemand dezelfde twijfel?

Het is een leuke set voor een prima prijs maar zou deze toch echt in de vooravond schieten. Ben bang dat deze in het 0:00 geweld compleet wegvalt

Hij wordt steeds goedkoper gesignaleerd. Goed bezig heren en ga door, nu een beetje in de buurt van sweetlake aub :angel:

Nu bij de Rijswijkse vuurwerkhal voor 58,85 als je het gratis vuurwerk eraf trekt wat je extra mag uitzoeken.
Dit was m'n laatste bod :p

Toch wel een heel fijn setje zo op het filmpje. En volgens mij zijn er genoeg straten in NL waar je gewoon de baas bent als je dit afsteekt om 00:00 uur.

Back
Bovenaan