Wonderful World

Ik vind het maar een langdurig saai ding.. allemaal dezelfde matige effecten net als de phantom.. zonde van je geld kan je beter een cruel traction kopen..

Ik snap dat speculeren leuk is maar je kan beter wachten tot na 1 januari mocht je deze box hebben en dan je conclusie trekken. Ik denk namelijk dat Royal niet nogmaals dezelfde fout gaat maken als met de GOE..

Ik vind het maar een langdurig saai ding.. allemaal dezelfde matige effecten net als de phantom.. zonde van je geld kan je beter een cruel traction kopen..

Live komt deze echt veel beter open, ik heb echt met bewondering staan kijken bij de Demo van Rowy!
Veel beter dan de Phantom geloof me!

Ik snap dat speculeren leuk is maar je kan beter wachten tot na 1 januari mocht je deze box hebben en dan je conclusie trekken. Ik denk namelijk dat Royal niet nogmaals dezelfde fout gaat maken als met de GOE..

Die box was een musthave.. helaas is de 2.0 nog nergens geschoten.

Ik ben blij dat ik deze in de schietlijst heb opgenomen. Het is de eerste gouden box waar het goud mooi lang blijft hangen. Ik heb benieuwd hoe deze in de straat presteert!

Huh? Bij Rowy en Huisman schoten ze toch ook productie? De laatste toegevoegde film is toch wel wat anders dan hoe hij was bij Rowy en Huisman

Bij het laatste filmpjr komen de blinkers toch ook nog ver, en het waaide flink waar dit effect veel last van kan hebben

Bij het laatste filmpjr komen de blinkers toch ook nog ver, en het waaide flink waar dit effect veel last van kan hebben

Ja hoeft je ook geen zorgen te maken hoor..hij is nog steeds prima en het goud dwarrelt nog steeds mooi alleen niet meer zo heftig als de sample`s natuurlijk. :)

Nouja er is een tijdje geleden al aangegeven dat de productie cakes het goud uit de GOE 2.0 zou bevatten, dus we mogen niet klagen. Toch haalt dit voor mij wel de reden weg om deze bak aan te schaffen, juist die lange slierten goud waren zo speciaal..

Back
Bovenaan