Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien dat Gizmo ook meer uitsluitsel kan geven wat er op de demo van Huisman afgelopen donderdag is geschoten?
En toch zie ik duidelijk verschil tussen de productie versie van de laatste filmpjes en de samples van twee weken geleden. Daarin blijven de slierten beduidend langer hangen dan in de productieversie. Erg jammer dat er zo'n verschil in zit aangezien ik twee heb besteld op basis van de eerste demo filmpjes. Ik krijg steeds meer het gevoel dat je als klant vern**** wordt waar je bij staat..
En toch zie ik duidelijk verschil tussen de productie versie van de laatste filmpjes en de samples van twee weken geleden. Daarin blijven de slierten beduidend langer hangen dan in de productieversie. Erg jammer dat er zo'n verschil in zit aangezien ik twee heb besteld op basis van de eerste demo filmpjes. Ik krijg steeds meer het gevoel dat je als klant vern**** wordt waar je bij staat..
En trouwens ik heb genoeg vuurwerk gehad waarbij het vuur op de grond en op de daken vielen dus dat als argument gebruiken dat je had kunnen weten dat het samples zijn ga ik niet in mee.
Gelukkig kunnen ze niet alles testen, dan waren er namelijk een stuk minder importeurs.
Dat argument is ter illustratie. Als je iets ziet dat te mooi lijkt om waar te zijn kan je beter een jaar wachten met kopen. Er zijn genoeg liefhebbers die dat al doen om niet teleurgesteld te worden.
Samples ontkom je gewoon niet aan helaas.
Als winkeliers/importeurs niks laten zien verkopen ze namelijk niks of veel minder. Dan word het erg lastig een nieuw product op de markt te zetten. De intentie om de boel te belazeren is er bij Royal in ieder geval niet.
Ik zie dat je sinds dit jaar pas lid bent, anders had je wel geweten dat als je het idee hebt dat iets te mooi om waar te zijn is je eigenlijk moet wachten tot de laatste demo's van het jaar of een gok moet nemen.
Heb hem trouwens live gezien bij Huisman en heb het gevoel dat je je druk maakt om niks. De wonderfull world was namelijk de topper van de avond. Zelfs met enorme wind dwarrelde het goud alsnog mooi naar beneden. Vergeet niet dat je er straks kaarsrecht onderstaat..
Een jaar wachten, zoals ik vorig jaar met New Moon en Sky Palms heb gedaan?![]()
Begrijp het niet zo als je naar het filmpje van d3vy kijkt wat valt hier dan nog veel meer uit te halen?
Het is gewoon niet realistisch om te denken dat je hem krijgt zoals hij bij de vorige demo`s te zien was.
Het feit dat ik nog niet zo lang lid ben houdt volgens jou automatisch in dat ik sinds dat moment ook pas alle fora lees? Ik lees al jaren de fora van zowel VWC als FPM waarvan ik van laatstgenoemde nog steeds niet lid ben.. Dus jouw opmerking snap ik niet zo goed. Waar het mij om gaat is dat samples in mijn ogen door importeurs expres gebruikt worden om 'opgevoerd' te worden zodat het product er mooier uitziet dan wat je krijgt. Maargoed daar is in dit topic al uitgebreid aandacht aan besteed.
Ja jij beslist he. Dat 2de batches nogal eens anders kunnen zijn is niks nieuws. Ik snap de punten van mensen hier ook wel maar het is of het een of het ander. Daarom gaan importeurs discussies hier ook vaak uit de weg want ze doen het voor de liefhebbers niet vaak goed. Gaan ze daar tegen in dan worden ze uitgemaakt voor onprofessioneel etc.