Bastiaan91
VWC lid
Zou wel fijn zijn dat er een keer duidelijkheid komt of het nou productie is of een sample.
Want de twijfel is bij mij nu nog helaas te groot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou wel fijn zijn dat er een keer duidelijkheid komt of het nou productie is of een sample.
Deze bij onze demo was produktie
Waarom is er nog geen filmpje van de productieversie die gisteren geschoten is?
Waarom is er nog geen filmpje van de productieversie die gisteren geschoten is?
Hij is erg mooi. Maar ik vind hem niet geschikt voor in de straat. De effecten komen te laag en branden dus lang door. Ik ga niet het risico lopen het huis van de buren in de fik te zetten. Apart dat deze door de keuring is gekomen.
Hij is erg mooi. Maar ik vind hem niet geschikt voor in de straat. De effecten komen te laag en branden dus lang door. Ik ga niet het risico lopen het huis van de buren in de fik te zetten. Apart dat deze door de keuring is gekomen.
Soms mag er wel is op heel dit planeetje een grote boem vallen. Gezien veel mensen erger worden dan ratten.![]()
Er wordt hier in ieder geval zeer debiel gereageerd op een tamelijk normale reactie.
Ja hallo, wat bezielt je eigenlijk? Meteen al roepen dat je hiermee mogelijk een huis in de fik zet. Door dit soort uitlatingen (bang makerij) zorg je er juist voor dat mensen op de verkeerde been worden gezet. Dan beginnen ze dit te lezen en meteen te roepen "Zie je nu wel, vuurwerk is gevaarlijk, zelfs een freak heeft dat op een forum gezegd."
En waarom iets benadrukken? Wil je juist dat deze herkeurd gaat worden, uit de roulatie wordt genomen en Royal weer met een boete opgescheept moet gaan worden?
Deze bak is gewoon goedgekeurd en voldoet gewoon aan de CE eisen. vroeger hadden we nog wel meer van zulke effecten die tot bijna aan de grond kwamen. Was ook niets mis mee.