Stefan Works
VWC lid
Ik vind het maar een langdurig saai ding.. allemaal dezelfde matige effecten net als de phantom.. zonde van je geld kan je beter een cruel traction kopen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het maar een langdurig saai ding.. allemaal dezelfde matige effecten net als de phantom.. zonde van je geld kan je beter een cruel traction kopen..
Ik snap dat speculeren leuk is maar je kan beter wachten tot na 1 januari mocht je deze box hebben en dan je conclusie trekken. Ik denk namelijk dat Royal niet nogmaals dezelfde fout gaat maken als met de GOE..
Die box was een musthave.. helaas is de 2.0 nog nergens geschoten.
Ook de proudctie versie is een hele goede bak hoor. Goud blijft wel wat minder lang hangen heb ik het idee.
Huh? Bij Rowy en Huisman schoten ze toch ook productie? De laatste toegevoegde film is toch wel wat anders dan hoe hij was bij Rowy en Huisman
Bij het laatste filmpjr komen de blinkers toch ook nog ver, en het waaide flink waar dit effect veel last van kan hebben
Deze bij onze demo was produktie
Dat is ge*** want ze zijn pas sinds deze week in het land voor zover ik weet![]()