Kwakkebol
VWC lid
Waar is deze geschoten?![]()
Bij de Demo van vuurwerkland Steenbergen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar is deze geschoten?![]()
De laatste film is een sample. De film van d3vy is productie:
Ja oké, maar voor de mensen die moeten beslissen vanaf film, geeft de film van D3vy het meest realistische beeld van hoe deze box zal presteren in de straat.
Ga hem schieten op volgorde a-c-b-d
Tubes lijken vrij klein, denk zon 25mm maargoed dat hoeft niks uit temaken.
Film zal ergens in januari verschijnen.
Vandaag ook twee keer deze opgehaald. Het formaat viel mij inderdaad ook op. Kleine doosjes vergeleken met bijv de Immortal Gold. Verder is het netto kruidgewicht maar 1,25 kg ipv de maximale 2 kg.
Stom zeg, op de foto in de eerste post staat ook NEM 1,25 kg. Nooit iemand opgevallen..
Enfin, ik ga maar uit dat op de demo's de echte versies zijn geschoten. Twijfel alleen of ik met deze bak ga afsluiten (na de Cruel Traction) of toch de Cruel Traction bewaar voor het einde.
Stom zeg, op de foto in de eerste post staat ook NEM 1,25 kg. Nooit iemand opgevallen..
Enfin, ik ga maar uit dat op de demo's de echte versies zijn geschoten. Twijfel alleen of ik met deze bak ga afsluiten (na de Cruel Traction) of toch de Cruel Traction bewaar voor het einde.