Wonderful World

Waar ik mij over erger zijn mensen die zeiken over andere die een mening hebben of gewoon iets mededelen of vragen. Hou gewoon je mond, dit soort opmerkingen komen we al vaak genoeg tegen dat het niets meer bijdraagt aan het geheel, behalve dan nog meer frustraties oplevert. Verder moet je niet voor iemand anders bepalen wat hij/zij moet doen of niet!

Je spreekt jezelf heerlijk tegen... wat een prachtige toevoeging, deze reactie! :wink:

Begrijp me niet verkeerd, ik zit je maar te jennen, maar het is toch ook niet leuk om bij elk product 6 pagina's vol te lezen over dat het een sample is en dat mensen dat niet willen, maar wel een film en bla bla bla? De reacties die hierboven staan voegen toch, net als mijn reactie, ook geen ene ruk toe aan dit forum?

Edit: Wat moet een importeur doen om iedereen tevreden te houden en zichzelf niet in de vingers te snijden! Evolution Fireworks brengt zelf bijvoorbeeld geen filmpjes van samples naar buiten, maar denk je dat een cake als Lights of Heaven 2.0 net zo goed verkoopt zonder film als met? Ik denk van niet namelijk, dus ik begrijp het schieten van samples.

Je spreekt jezelf heerlijk tegen... wat een prachtige toevoeging, deze reactie! :wink:

Begrijp me niet verkeerd, ik zit je maar te jennen, maar het is toch ook niet leuk om bij elk product 6 pagina's vol te lezen over dat het een sample is en dat mensen dat niet willen, maar wel een film en bla bla bla? De reacties die hierboven staan voegen toch, net als mijn reactie, ook geen ene ruk toe aan dit forum?

Edit: Wat moet een importeur doen om iedereen tevreden te houden en zichzelf niet in de vingers te snijden! Evolution Fireworks brengt zelf bijvoorbeeld geen filmpjes van samples naar buiten, maar denk je dat een cake als Lights of Heaven 2.0 net zo goed verkoopt zonder film als met? Ik denk van niet namelijk, dus ik begrijp het schieten van samples.

Een importeur dat in staat is samples naar Nederland te krijgen, kan ook productie naar Nederland krijgen. En daar wringt dan meteen de schoen, want dat doen ze niet. (bewust?)
Vandaar dat ik mij zelf de vraag had gesteld waarom het voor hun niet mogelijk zou zijn dit voor elkaar te krijgen. Wanneer samples iets eerder klaar zijn dan de eerste kartonnen van productie, dan wachten ze toch even dat ze er een aantal van de productie klaar is en deze gelijk meesturen? Of beter nog, waarom worden er überhaupt samples gemaakt en opgestuurd terwijl juist die samples niet representatief zijn?

Waar ik mij over erger zijn mensen die zeiken over andere die een mening hebben of gewoon iets mededelen of vragen. Hou gewoon je mond, dit soort opmerkingen komen we al vaak genoeg tegen dat het niets meer bijdraagt aan het geheel, behalve dan nog meer frustraties oplevert. Verder moet je niet voor iemand anders bepalen wat hij/zij moet doen of niet!

Sorry gap maar als er een altijd en overal aan het zeiken is op alles ben jij het wel.

Een importeur dat in staat is samples naar Nederland te krijgen, kan ook productie naar Nederland krijgen. En daar wringt dan meteen de schoen, want dat doen ze niet. (bewust?)
Vandaar dat ik mij zelf de vraag had gesteld waarom het voor hun niet mogelijk zou zijn dit voor elkaar te krijgen. Wanneer samples iets eerder klaar zijn dan de eerste kartonnen van productie, dan wachten ze toch even dat ze er een aantal van de productie klaar is en deze gelijk meesturen? Of beter nog, waarom worden er überhaupt samples gemaakt en opgestuurd terwijl juist die samples niet representatief zijn?

Zou zeggen ga zelf importeren :wink: kom je gauw genoeg achter het niet allemaal zo eenvoudig gaat zoals jij denkt.

Zou zeggen ga zelf importeren :wink: kom je gauw genoeg achter het niet allemaal zo eenvoudig gaat zoals jij denkt.

Dus. Samples importeren gaat makkelijker dan produktie? Daar komt het dus op neer, niet? Als dit het geval is dan vind ik het uiterst vreemd en mag jij het uitleggen waarom dit dan zo is. Misschien dat wij freaks dan ook eens kunnen stoppen om ieder jaar deze discussie weer aan te wakkeren. ;)

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred nights
And I think to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.

I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll ever knew
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.

Ik ben blij dat ik hem besteld heb, En ik zie wel hoe die presteert in de straat.
Tot nu toe nog niet teleurgesteld door de producten van Royal..

Dus. Samples importeren gaat makkelijker dan produktie? Daar komt het dus op neer, niet? Als dit het geval is dan vind ik het uiterst vreemd en mag jij het uitleggen waarom dit dan zo is. Misschien dat wij freaks dan ook eens kunnen stoppen om ieder jaar deze discussie weer aan te wakkeren. ;)

Een fabriek maakt niet alles in 1x. Een technicus in de fabriek kan wel samples maken en die met de eerste container meesturen. Samples zijn ook altijd van andere kwaliteit omdat de technici ze maken i.p.v. van massaproductiemedewerkers.

Een fabriek maakt niet alles in 1x. Een technicus in de fabriek kan wel samples maken en die met de eerste container meesturen. Samples zijn ook altijd van andere kwaliteit omdat de technici ze maken i.p.v. van massaproductiemedewerkers.

ik heb hier wel een vraag om. De sample mag toch niet meer kruid bevatten dan toegestaan? Hoe zit dat dan. Want eigenlijk schiet je dan profvuurwerk op een demo. Zoiezo meer dan 25 gramm per tube. Wat dan weer inhoud dat de veiligheidsafstand tot een demo niet klopt

ik heb hier wel een vraag om. De sample mag toch niet meer kruid bevatten dan toegestaan? Hoe zit dat dan. Want eigenlijk schiet je dan profvuurwerk op een demo. Zoiezo meer dan 25 gramm per tube. Wat dan weer inhoud dat de veiligheidsafstand tot een demo niet klopt

Het is toegestaan demonstratie items te maken.

RICHTLIJN 2007/23/EG

Artikel 6 (lid 3 en 4)

3. De lidstaten verhinderen niet dat pyrotechnische artikelen die niet met de bepalingen van deze richtlijn in overeenstemming zijn op handelsbeurzen, tentoonstellingen en demonstraties voor de marketing van pyrotechnische artikelen worden getoond en gebruikt, op voorwaarde dat een zichtbaar teken duidelijk de naam en de datum van de handelsbeurs, tentoonstelling of demonstratie vermeldt en aangeeft dat de artikelen niet in overeenstemming zijn en niet verkocht mogen worden tot ze door de fabrikant, wanneer die in de Gemeenschap is gevestigd, of door de importeur in overeenstemming zijn gebracht. Tijdens dergelijke evenementen worden passende veiligheidsmaatregelen genomen overeenkomstig de door de bevoegde autoriteit van de desbetreffende lidstaat vastgestelde voorschriften.

4. De lidstaten verhinderen niet dat pyrotechnische artikelen die voor onderzoeks-, ontwikkelings- en testdoeleinden zijn geproduceerd en niet met de bepalingen van deze richtlijn in overeenstemming zijn, vrij circuleren en worden gebruikt, op voorwaarde dat een zichtbaar teken duidelijk aangeeft dat ze niet in overeenstemming zijn en niet beschikbaar zijn voor andere doeleinden dan voor ontwikkeling, tests en onderzoek.

Bron

Was ook bij de show van vuurwerkland steenbergen en daar riepen ze aan het eind van de show nog om dat alle producten zoals je ze op de demonstratie zag ook zo in de winkel komen te liggen.
Maarja wie zal het zeggen, vond het in ieder geval een heerlijke box en denk dat ik deze nog wel aan mijn collectie van dit jaar ga toevoegen!

Moet heel eerlijk zeggen dat ik heel hoge verwachtingen had van deze box. Ik heb hem gezien bij de demo van Kuiper en ik vond hem wel mooi (vooral het einde) maar hij sprong er voor mij niet mijlenver bovenuit of zo ... Zag daar bijvoorbeeld de Golden Power weer en die vond ik nog wel net zo mooi. Maar goed, smaken verschillen.

Prachtige bak zeg! Vergeten te vragen of dit wel productie was helaas

Als het inderdaad productie was dan vind ik het één van de betere boxen van Royal. Een rustige opbouw die vervolgens overgaat in een zeer strak tempo met salvo's die de lucht zo bizar vullen dat ik echt heb staan genieten.

Back
Bovenaan