Willymeuf
VWC lid
Waar ik mij over erger zijn mensen die zeiken over andere die een mening hebben of gewoon iets mededelen of vragen. Hou gewoon je mond, dit soort opmerkingen komen we al vaak genoeg tegen dat het niets meer bijdraagt aan het geheel, behalve dan nog meer frustraties oplevert. Verder moet je niet voor iemand anders bepalen wat hij/zij moet doen of niet!
Je spreekt jezelf heerlijk tegen... wat een prachtige toevoeging, deze reactie!

Begrijp me niet verkeerd, ik zit je maar te jennen, maar het is toch ook niet leuk om bij elk product 6 pagina's vol te lezen over dat het een sample is en dat mensen dat niet willen, maar wel een film en bla bla bla? De reacties die hierboven staan voegen toch, net als mijn reactie, ook geen ene ruk toe aan dit forum?
Edit: Wat moet een importeur doen om iedereen tevreden te houden en zichzelf niet in de vingers te snijden! Evolution Fireworks brengt zelf bijvoorbeeld geen filmpjes van samples naar buiten, maar denk je dat een cake als Lights of Heaven 2.0 net zo goed verkoopt zonder film als met? Ik denk van niet namelijk, dus ik begrijp het schieten van samples.