[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Boerenbond / Welkoop

Stemmen: 4 0,8%
  • Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • China Red

Stemmen: 17 3,5%
  • Evolution Fireworks

• GBV-WECO-BKV

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 25 5,1%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 7 1,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Nameless Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 134 27,5%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 40 8,2%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

Stemmen: 1 0,2%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

Stemmen: 154 31,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 49 10,1%

• Totaal stemmers
    487
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerkvisie (vuurwerktotaal).
Hoge kwaliteit tegen een lage prijs.
Met name de boxen waren van top kwaliteit en makkelijk door te lonten.

Zijn ook bij vuurwerk van isie eventuele dubbel accounts gechecked?
Dat is wel zo eerlijk. Misschien is het gebeurd maar wil het wel even noemen.

Voor mij Katan
Als je kijkt naar de Pangu en VIP collecties en de snoei harde th kings
Als ik het goed heb niks afgekeurd
👍👍

Hoewel ik zelf absoluut meer gecharmeerd ben van de producten van Vuurwerkvisie, kies ik in het kader van deze poll toch voor Royal.

De reden daarvoor is dat ik het erg sterk vind dat men bij Royal steeds probeert om de randjes van het toelaatbare op te zoeken, om op die manier de meest spectaculaire producten op de markt te kunnen zetten. Met als resultaat bijvoorbeeld de New Moon en de Golden Power.
Dat dit ook problemen kan opleveren heeft de afkeuring van een aantal toppers helaas wel bewezen. Ik hoop dat Royal de financiële consequenties hiervan goed doorstaat.

Daarnaast vind ik het erg sterk dat er al in een vroeg stadium naar de klanten wordt gecommuniceerd als er dingen niet goed gaan, zoals bijvoorbeeld bij het niet op tijd leverbaar zijn van een aantal producten. Daar kunnen andere importeurs wel een voorbeeld aan nemen, vind ik!

Na lang twijfelen toch voor Rubro gegaan. Niet zo zeer vanwege de producten maar vanwege innovatieve doorlont systeem wat men heeft ontwikkeld!

Ik heb voor Cafferata gekozen omdat ze een leuke nieuwe label hebben: German Power. Mooie potten voor betaalbare prijzen. In iedere pot een finale verwerkt.

Heb getwijfeld om mijn stem niet aan Rubro te geven omdat ze zo fanatiek zijn in doorlontboxen, iets wat ik super vind! Toch wint de betaalbaarheid en kwaliteit van de potten het van het doorlontsysteem.

word wel door weing leden gestemd. Misschien nog een korte nieus flits sturen of iedereen wilt stemmen op hun favoriet ?

Hele moeilijke keuze

Ik had dit jaar veel spullen van Vuurwerkvisie en Royall, beide beviel mij heel goed.
De prijs kwaliteit van vuurwerkvisie is ongekend.
De kwaliteit van Royall is ongekend.

Uiteindelijk kies ik toch voor Royall omdat hun producten net even wat meer de wow factor hadden.
Zoals de Golden Power, Sky Palms, New Moon etc.

Al is het voor mij eigenlijk een gedeelde eerste plaats, omdat vuurwerkvisie super goed bezig is.

De standen zijn zojuist aangepast, omdat onderzocht is hoeveel dubbelaccounts er met name de laatste dagen zijn aangemaakt om extra te kunnen stemmen, die zijn dus verwijderd. Helaas was dit een flink aantal, wij weten enkel dat dit niet op initiatief is gebeurd vanuit de importeur, maar iemand die hiermee dacht te helpen.

We gaan gewoon weer verder en houden dit strak in de gaten!

Ik snap die dubbelaccounts nooit zo... of hebben we het dan over vuurwerkwinkels en/of op eigen titel accounts?

Ik snap die dubbelaccounts nooit zo... of hebben we het dan over vuurwerkwinkels en/of op eigen titel accounts?

Gaat dan om leden die meerdere accounts aanmaken met (valse) mailadressen om te kunnen stemmen, zo staan er dan 1 / 2 / 3 tot blijkbaar wel 18 accounts op 1 IP adres geregistreerd.
We hebben beweust geen rekening gehouden met winkeliers die een winkelaccount hebben en een persoonlijk account, die zitten er zeker nog bij, dat weten we, net als het personeel van importeurs dat op VWC actief is. Dergelijke stemmen filteren we niet zolang dat evenredig aan elkaar is. :wink:

Heb gekozen voor Vuurwerkvisie. Vind dat zei mooie producten hebben, de uitwerkingen en kwaliteit is uitstekend en daarnaast bevatten ze een mooie prijs ook. De burnit collectie vind ik een hele goede zet, je hebt veel en mooi vuurwerk voor een lage prijs. Veel producten van vuurwerkvisie hebben me in positieve zin flink verrast.

Enige ietwat onahandig is, is de aparte zena website voor o.a. de burnit collectie. Zou mooi zijn als al deze producten gewoon aanwezig zijn op de winkelwebsite.

Desondanks alleen maar lof over Vuurwerkvisie. Mijn stem hebben ze.

Wolff vuurwerk vind ik een goede 2e, hun producten zijn altijd in orde en beschikken over mooie effecten en geweldige labels. Tevens waren de prijzen bij sommige producten omlaag gegaan wat de producten echt toppers maakte.

Vuurwerkvisie! Zena Vuurwerk!

We hebben dit jaar een Zena Trophy gehad, een heus vuurwerk festival. Welke importeur kan daar nu tegen op?!

Daarnaast gewoon super vuurwerk, voor een lage prijs. 100 schots boxen voor €85,-
De blokjes bestaande uit 2 500 grammers voor maar €55,- met super kwaliteit (Double Fury, Zena Triumph, Gold Box). En de Burn It line, met lage prijzen. En dan nog iets waar ze uniek in zijn: kartonvoordeel, lage eigen webshop prijzen en mooie Facebookacties.

Voor mij heeft Vuurwerkvisie het helemaal waar gemaakt dit jaar!

Hopelijk dit jaar weer een Zena Trophy!

Vuurwerkvisie/Zena nl.
Zeer toegankelijk, prima prijzen, vernieuwend (ja ook in promotie) En gewoon super mooi vuurwerk!

Royal natuurlijk niet goedkoop. Maar toch zijn de producten daar meestal veel beter uitgewerkt. Ben over zena ook heel tevreden. Maar bij zena krijg je altijd zo cheap gevoel. Bij vooral het wat nieuwer spul. Je ziet dat er op bespaard is.

Elke importeur heeft zijn kwaliteiten, ik kan me dan ook niet over uiten wie nou de beste is.

Wat ik wel vind is dat:

Broekhoff weer prachtige cakes op de markt gezet heeft, weliswaar aan de prijs, maar heeft zeker kwaliteit!

Burn It Prima vuurwerk voor een prima prijs!

Cafferata: Ik heb geen nieuwe cakes gezien, maar wat ze tot u toe op de markt hebben gezet, subliem!

China Red heeft een aantal prachtige doorlontboxen op de markt gezet, kijk naar de Carat24 en de Six Best Possible! Prima cakes en zeker voor de prijs een dikke aanrader.

Evolution: Prijs/kwaliteit een aanrader! Ook de knalbakken een prima verrijking van het Nederlandse knalassortiment!

Katan dit jaar samen met de winkeliers een prima nieuwe lijn op de markt heeft gezet! VIP cakes gezien op een demo en prijs/kwaliteit is het een dikke prima!
Wellicht volgend jaar nog wat nieuwe cakes aan het assortiment toevoegen?

Lesli: Nieuwe cakes op de markt gezet en wat ik er van gezien heb, prima! Ook qua prijs!

MX: Een aantal mooie nieuwe cakes op de markt gezet!

Royal: Bekende importeur die kwaliteit importeert voor een goede prijs. Ik heb er dit jaar wat van gekocht en het viel me weer niet tegen. Het verhaal van de samples laat ik in het midden, maar wat ze met dit jaar zijn gekomen is van prima kwaliteit, ook voor de prijs.

Rubro: Het inzetten van samples moet eens afgelopen zijn van Rubro! Ondanks dat kwamen blijkbaar een aantal doorlontboxen met een prima resultaat op Oud en Nieuw.
Misschien is het dan voor Rubro een goede manier om aankomende jaren niet meer met samples te schieten, maar met echte productie. Zo krijgen we een eerlijk en duidelijk verhaal. Vuurwerk kost geld en voor veel geld willen we wel kwaliteit. Ze bewijzen dat ze toch veel in hun mars hebben, dus dat moet de komende jaren nog zeker veel successen opleveren.

Schuurmans: De importeur die bekend staat om het bereiken van het maximum. De cake hoef ik niet bij naam te noemen, maar we weten allemaal dat het een verdomd lekkere knalcake is, ook dit jaar weer!

Vuurwerkvisie: De afgelopen jaren prima vuurwerk op de markt gezet, o.a. bekend van de Extreme Salute wat een mooi bakkie is! Genieten!

Wolff: Dit jaar wat cakes van Wolff gezien, ook op Oud en Nieuw en het blijft gelukkig constant presteren. Ze hebben mooie dingen op de markt voor een mooie prijs!
De Panter blijft een pareltje, ik hoop dan nog steeds, na 4 jaar al, dat daar een fanshape versie van komt.

Nameless Fireworks: Voorheen beter bekend als Zen, zette zij groots in met doorlontboxen die op hoog tempo veel eruit schieten. Je moet er van houden, maar ik ben van plan om er in elk geval een aantal boxen van te kopen. Echt dik spul wat neigt naar professioneel vuurwerk!

Zena Al jaren een begrip in België! Heeft ook mooi vuurwerk voor een portemonnee waar niet alleen flinke flappen in hoeven te zitten. Prima vuurwerk voor een prima prijs, sommige cakes zijn wat rommelig, maar daar betaal je voor!

Pangu: Een nieuwe lijn en ontzettend vet! Dit jaar zeker meer van Pangu, ontzettend heldere kleuren, luxe effecten en dat allemaal voor een zeer gunstige prijs!

Mijn stem gaat naar Zena/vuurwerktotaal !
Ik krijg nooit genoeg van die dominator 2.0
Zena triumph was ook Top !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan