[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Boerenbond / Welkoop

Stemmen: 4 0,8%
  • Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • China Red

Stemmen: 17 3,5%
  • Evolution Fireworks

• GBV-WECO-BKV

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 25 5,1%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 7 1,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Nameless Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 134 27,5%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 40 8,2%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

Stemmen: 1 0,2%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

Stemmen: 154 31,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 49 10,1%

• Totaal stemmers
    487
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerktotaal,en dan vooral gebaseerd op de kwaliteit van vorig jaar en de scherpe aanbiedingen dit jaar.Pronk vind ik een vermelding waard vanwege hun constante kwaliteit.

het is de beste importeur van DIT jaar he, niet die van vorig jaar;-) :D

Daar ben ik het dan helemaal mee eens. Volgend jaar ga ik ook eens helemaal op de andere toer.
Vuurwerk totaal dus. Wel even afwachten hoe het onder de freaks op de dag der dagen is bevallen.:wink:

dit jaar kochten we voor het eerst legaal vuurwerk van RUBRO the four seasons & immortal gold 100 & my
style rockets
en van RED CHINA the six best possible & sky runners we laten jullie weten hoe goed of slecht ze waren

groeten van huig

ik stem voor china red.
zijn nu een paar jaar bezig, geen fratsen , dus gewone samples schieten op demo`s....
normale filmpjes ipv drie vier vijf tegelijk.
staan open voor communicatie met de klant .

mooi vuurwerk voor een scherpe prijs.
absoluut het vermelden waard !!!!

ik breng me stem op 1 januari.. wil eerst weten hoe alle nieuwe producten het doen.
heb wel 2 importeurs die er wat mij betreft bovenuit steken.. royal en vuurwerktotaal/zena

ik heb een aantal kandidaten voor dit jaar.

Royal
Rubro
Lesli
Wolff
Vuurwerktotaal.

ik breng mn stem pas na de jaarwisseling uit.

China Red word het iig niet, daar is de kwaliteit zo dramatisch achteruit gegaan dat is gewoon zonde. ze kwamen ijzersterk op de markt maar nu blijft daar maar weinig van over.

Rubro heeft toch wel licht mn voorkeur, oke ze zijn niet de goedkoopste maar de cakes zitten wel degelijk in elkaar, kwaliteit lontjes, dit jaar nieuw doorlont systeem en een hoop nieuwe producten, verkrijgbaarheid is ook een stuk beter als vorig jaar.. nu maar afwachten of ze ook leveren wat ze je beloven want tijdens een demo zit er nogal is een gepeperd sampletje tussen

Lesli maakt ook een goede kans, hoop mooie nieuwe producten, goede prijzen alleen de pamela was al uitverkocht. kwaliteit cakes met reservelonten. ben zeer benieuwd hoe ze presteren tijdens de jaarwisseling, heb dit jaar voor het eerst lesli producten gekocht. enneuh door Lesli heb ik weer eindelijk weer binkies!

Royal ben ik ook benieuwd naar, word ook voor het eerst. ben benieuwd of ze de rubro blokjes kunnen evenaren of zelfs beter presteren :) 31e pas mn royal doorlontbakken ophalen dus nog ff wachten :)

Wolff is gewoon ieder jaar goed verkrijgbaar, goede prijs/kwaliteit en de producten presteren over het algemeen ieder jaar gewoon constant.

Ok, Royal it is. Van de Royal Knock Down tot de Golden Power. Wat een kwaliteit. De cakes zitten top in elkaar (stevig, zwaar enz.), de burst is loeihard en de kleuren zijn prachtig en helder. Ze zijn niet de goedkoopste (en dat pretenderen ze zelf ook niet) maar voor mij dit jaar zeker de beste !!

Toch weer voor Rubro gekozen. Hoewel ik in de aanloop kritisch was over ze (met name door het hele sample gebeuren en de prijsstelling van de boxen) hebben de cakes me in de straat toch weer overtuigd.

Royal staat op een goede 2e plek bij mij.

Royal fireworks!

Snap echt niet waarom zena/vuurwerkvisie op kop ligt. Heb gister heel veel cakes gezien van dit merk maar legde het allen af tegen Royal fireworks, wolff, caferatta.

De kleuren zijn leuk maar effecten van veel cakes komen niet goed uit de verf, allen zachte burst en vaak laag. Prijs geeft het ook wel een beetje aan,

Dit jaar is het voor mij Royal. Ze hebben veel nieuwe en mooie producten op de markt gezet, en dat was gister wel te zien ook! De kwaliteit van de cakes is goed, burst is bij elke cake snoeihard en de boeketten zijn lekker groot, vol en helder. Jammer dat de Garden of Eden dit jaar was afgekeurd maar gelukkig hadden ze nog andere mooie boxen zoals de Royal Celebration en de Golden Power. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan brengen!

Over Rubro en Zena was ik ook zeer tevreden.

Ook gestemd op Royal Fireworks, vind ze samen met Wolff de beste van Nederland. Maar gezien de prijs/kwaliteit van de boxen ga ik voor Royal. Wolff kan daar nog zeker stappen maken.

ROYAL FIREWORKS! ...met stipt op 1 !!
Prima boxen! Mooie cakes uit verscheidene series!

Wilde ook even de spraakmakende nieuwkomers noemen;
ZEN FIREWORKS (Nameless) en EVOLUTION FIREWORKS!

Zullen we komend jaar vast nog meer van horen!

Wolff is de meest constante importeur. kwaliteit is zoals op importeur demo wordt getoond. Geen schimmige zaken. Geen rij afgekeurde artikelen. In alle prijsklassen uitstekende producten, veel diversiteit in het aanbod. Goede leveringen aan winkels, waardoor klanten niet teleurgetld worden. Wat wil je nog meer? Kortom chapeau!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan