ik heb een aantal kandidaten voor dit jaar.
Royal
Rubro
Lesli
Wolff
Vuurwerktotaal.
ik breng mn stem pas na de jaarwisseling uit.
China Red word het iig niet, daar is de kwaliteit zo dramatisch achteruit gegaan dat is gewoon zonde. ze kwamen ijzersterk op de markt maar nu blijft daar maar weinig van over.
Rubro heeft toch wel licht mn voorkeur, oke ze zijn niet de goedkoopste maar de cakes zitten wel degelijk in elkaar, kwaliteit lontjes, dit jaar nieuw doorlont systeem en een hoop nieuwe producten, verkrijgbaarheid is ook een stuk beter als vorig jaar.. nu maar afwachten of ze ook leveren wat ze je beloven want tijdens een demo zit er nogal is een gepeperd sampletje tussen
Lesli maakt ook een goede kans, hoop mooie nieuwe producten, goede prijzen alleen de pamela was al uitverkocht. kwaliteit cakes met reservelonten. ben zeer benieuwd hoe ze presteren tijdens de jaarwisseling, heb dit jaar voor het eerst lesli producten gekocht. enneuh door Lesli heb ik weer eindelijk weer binkies!
Royal ben ik ook benieuwd naar, word ook voor het eerst. ben benieuwd of ze de rubro blokjes kunnen evenaren of zelfs beter presteren

31e pas mn royal doorlontbakken ophalen dus nog ff wachten
Wolff is gewoon ieder jaar goed verkrijgbaar, goede prijs/kwaliteit en de producten presteren over het algemeen ieder jaar gewoon constant.