[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Boerenbond / Welkoop

Stemmen: 4 0,8%
  • Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • China Red

Stemmen: 17 3,5%
  • Evolution Fireworks

• GBV-WECO-BKV

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 25 5,1%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 7 1,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Nameless Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 134 27,5%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 40 8,2%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

Stemmen: 1 0,2%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

Stemmen: 154 31,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 49 10,1%

• Totaal stemmers
    487
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op Royal Fireworks gestemd, ondanks dat ik maar 2 producten van ze had; Gate of heaven 1 & China by Night pakket. Wat mij opvalt bij Royal is dat de burst echt loei en loeihard is. Ik vond bij het CBN pakket de boeketgrootte ook nog heel erg goed, en wat ik op de filmpjes hier zie is Royal echt heel erg goed bezig. Chapeau! Maar wat ik ook vaak hoor is dat de leveringen niet altijd top zijn, en nog meerdere negatieve verhalen. Wanneer hieraan wordt gewerkt ben je de beste. Naast Royal vond ik Lesli en Zena ook heel erg goed. Zena heeft leuke budgettoppers, maar omdat het budgettoppers zijn ga je al snel de kwaliteit een beetje anders beoordelen. Het was immers toch goedkoop. Bij Lesli hebben ze vele nieuwe producten ingebracht, goede producten, en ook qua levering is Lesli een vd beste importeurs van Nederland. Nooit gezeik mee etc. Ik zeg dus Royal afgaande op het kwaliteit van het vuurwerk, maar wanneer je het winkeliersaspect bekijkt, dus alles inéén, is het denkik Lesli.

Toch weer voor Rubro gekozen. Hoewel ik in de aanloop kritisch was over ze (met name door het hele sample gebeuren en de prijsstelling van de boxen) hebben de cakes me in de straat toch weer overtuigd.

Royal staat op een goede 2e plek bij mij.

je haalt de woorden uit mn mond! wist ook niet echt wat ik kon verwachten van de nieuwe rubro blokken maar ze waren echt prachtig weer! had de Starpalm en de Golden Tarantula.

Royal volgt op plaats 2, Power of Gold en Royal's Celebration nog de 31e erbij gehaald, en die konden goed meekomen met de rubro blokken!

komende jaarwisseling zowiezo weer een stel rubro en royal blokjes scoren! zijn echt topproducten :)

heb mij stem aan royal gegeven maar als ik een top 5 zou maken zijn dat,

Royal
zena
lesli
Zen
Rubro

O.a een goede nieuwkommer in de top. Lesli die dit jaar goed heeft gedaan met inoveren. En niet belachelijk dure nieuwkomers. Royal die ondanks veel tegenslag toch nog veel leuke nieuwkomers heeft gebracht. Zena niet het beste spul altijd. Maar wel een ijzersterke prijs/kwaliteits verhouding. En Rubro tja had er alleen oudere producten van. En waren niet gek goed. Maar wel gewoon top voor het geld wat ze hebben gekost.

IK heb getwijfeld tussen rubro,royal,wolff. Heb uiteindelijk gekozen voor wolff, omdat al mijn producten goed waren van hun, betaalbaar. Ook de nieuwe producten waren stuk voor stuk goed.

Daarnaast vind ik hun assortiment goed en zijn ze zo heb ik vernomen goed voor hun dealers.

Al met al hebben ze het dus het beste voor elkaar en dus gaat mijn stem uit naar Wolff

Ik kies dit jaar voor China Red. Een relatief kleine speler in de markt met een beperkt assortiment. Maar vrijwel all producten zijn top! Royal en vuurwerkvisie hebben ook veel topproducten maar daarnaast ook een hoop missers in het assortiment.

Ik zat te twijfelen tussen zena en wolff.
Om precies te zijn ging het mij tussen de doorlont boxen van zena,
en de nieuwe cakes van wolff zoals de cruelty, heroes, en rampage/valencia.

Uiteindelijk ben ik toch gegaan voor zena.

Ontzettend genoten van de kwaliteit/kleur en vooral snoeiharde burst en grote effecten van de cakes van Royal. Dat viel me op de demo`s al erg op. Heel erg vervelend dat er dit jaar wat tegenslagen waren in het assortiment. Ondanks dat heeft Royal in mijn optiek toch echt de mooiste nieuwe producten op de markt gezet en daarmee menig liefhebbers hart sneller doen laten kloppen.

Vind persooonlijk dat Zena, ondanks de scherp geprijsde en vernieuwende cakes/ doorlontbakken , niet de beste importeur van Nederland is. Er waren gewoon veel cakes van Zena die niet goed gingen en uit elkaar klapten. Eeen importeur hoort ook de veiligheid grotendeels te garanderen, helemaal omdat het niet het eerste jaar was dat het gebeurde!

Laat ik dan eens stemmen op Marijn Vuurwerk. Met hun Forbidden Love lijn hebben ze dit jaar echt een aantal vernieuwende producten op de markt gebracht. Zelf had ik de Down Under, voor mij het product van het jaar. maar ook de Amazon en de Cross zijn voorbeelden van originele nieuwe producten. Verder zijn de labels prachtig en de originele teksten van Marijn geven een leuk extraatje. De workshop over veilig afsteken voor kinderen tot 16 jaar vond ik maatschappelijk zeer verantwoord;-)

Royal is ook goed, maar de Galaxy Collision maakte er een zooitje van bij mij en er waren problemen met leveringen.

Laatst bewerkt:
Toch gestemd op Zena/Vuurwerkvisie. Constante kwaliteit, geen leveringsproblemen gemerkt, ondanks de vele nieuwe producten vorig jaar zijn ze ook dit jaar weer met veel nieuws gekomen. De nieuwe boxen waren van erg goede kwaliteit en daarnaast betaalbaar.

1 en 1 is voor mij 2, Zena/Vuurwerkvisie is voor mij de importeur van het jaar 2013!

Daarnaast een eervolle vermelding voor Zen/Nameless fireworks. Ik hoop en verwacht dat deze importeur met nog meer mooie en nieuwe producten gaat komen. De effecten die ik heb gezien in de straat uit de Venom Box en de Scar waren zo perfect en rond, dat ik instant chickenskin kreeg bij het aanschouwen van deze beauty's! Ik heb dus hoge verwachtingen van Zen/nameless fireworks, en vind het extreem knap hoe ze zichzelf en vooral hun producten hebben geïntroduceerd dit jaar!

Voor mijn is dit jaar toch ( Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL ) omdat ik dit zeer te spreken bent over de zena en de Burnit producten

Voor mij is de importeur van het jaar absoluut Zena Vuurwerk.
Wat een prachtige bakken, leuke cakes, geweldige prijzen en alles ging netjes af!

Winnaar voor dit jaar, wat mij betreft is dan ook Zena Vuurwerk

Rubro. Oke er waren producten iets minder als Hysteria.

Maar dan de toppers die ik had.

Secret temptation, zelfde als op de demo echt top

Four Seasons, gruwelijke nieuwe 2013 versie wat een rambak!

Delicious thunders gingen heeeerlijk hard en helemaal de Finals waren top.

Addicted to Gold, Immortal Gold , Starpalm, zelfde als op de demo niks geen samples Rubro heeft toppers in huis!

Ook de Spider king, Super Blinking willows en Killer instinct waren top. Ik kan nog wel even doorgaan.

Royal had ook geweldige producten, New moon was super en de Horizon of Holland ook. Maar door de leveringstegenvallers en golden power en freestyle anders waren dan de demo toch voor Rubro gestemd.

Met stipt op NR 1 ROYAL FIREWORKS!!!! Waar vorig jaar Rubro de koning van de doorlont/combinatie boxen was heef royal ze met Grof geweld van de kaart geveegd. Vooral omdat je op hun demo ook daadwerkelijk de producten per stuk krijgt te zien! en geen samples!

1 voor 1 toppers!

New Moon
Mystery Flowers
Golden Power
Celebration box
Horizon of Holland
Gate of Heaven 4

Komen dit jaar gewoon weer in mijn collectie!

Ik ga voor Royal!
Ondanks dat een aantal producten niet door de keuring kwamen heb ik enorm genoten van de producten die ik wel had van Royal! een klasse apart en nog steeds onderscheidend naar mijn mening.
Ook vuurwerkvisie/zena heeft me bekoord met een aantal poducten , enkel het internetprijsaanbiedingebeuren staat me niet zo aan. zet voor een eerlijke vaste prijs zonder reclame je producten neer en je hebt een winaar in handen.
En laten we Wolff ook niet uitvlakken dit jaar!
Keurige producten en toppers hersteld in ere met daarbij zelfs prijsverlagingen!
Erg goed bezig maar wil meer nieuwe spulletjes zien die zich onderscheiden van de rest.

Gestemd op Royal. Ze hebben weer interessante producten op de markt gebracht en producten waarmee ze vernieuwend zijn in hun eigen assortiment. Uiteraard zijn er meer importeurs waar dit het geval was, zoals bijvoorbeeld Lesli. Royal staat op 1, omdat ik het ze als relatief jonge en kleine importeur gewoon enorm gun, ze hard hun best doen een topprestatie te leveren en daarnaast zeer goed voor hun klanten (winkeliers) zijn.

Lesli komt op een mooie tweede plaats, omdat ze hebben laten zien ook kwalitatief hoogstaand vuurwerk te kunnen leveren voor een schappelijke prijs (de prijs was vaak een struikelblok bij Lesli).

Ik stem ook op Royal dit jaar (zelfs al irriteer ik me mateloos aan het feit dat altijd en overal die slogan onder elk bericht getypt moet worden)

Altijd een lastige opgave omdat wij natuurlijk maar een fractie van alle artikelen schieten en dat je daar vaak uit gaat kiezen welke er mooi en goed waren en zo komt er meteen een favoriete importeur uit. Zo had ik zelf het merendeel van Zena Nederland/Vuurwerkvisie, Rubro en Royal terwijl Broekhoff, Wolff etc misschien wel beter en of mooiere producten had gehad ?

Maar ik heb uit de de drie waarvan ik de meeste producten had toch gekozen voor Royal, maar eigenlijk waren ook de producten van Rubro en Vuurwerkvisie zeer de moeite waard.

Ik zet dus toch een kleine kanttekening bij zo'n soort poll :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan