[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Boerenbond / Welkoop

Stemmen: 4 0,8%
  • Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • China Red

Stemmen: 17 3,5%
  • Evolution Fireworks

• GBV-WECO-BKV

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 25 5,1%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 7 1,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Nameless Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 134 27,5%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 40 8,2%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

Stemmen: 1 0,2%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

Stemmen: 154 31,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 49 10,1%

• Totaal stemmers
    487
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap het commentaar op Vuurwerkvisie niet zo op hun goedkope spullen.

We moeten heel blij zijn met zulke kwaliteitsproducten voor dat geld! Ik heb dit jaar hoop vuurwerkvisie gehad en niks anders dan lof, kijk ook maar eens naar stemmen bij het beste product van 2013, daar vind je ook een hoop vuurwerkvisie spullen terug.

Op basis van wat ik zelf heb afgeschoten dit jaar en wat ik op films en demo,s heb gezien blijf ik steeds op op 2 importeurs steken: Wolff vuurwerk en Royal Fireworks. Dit is eigenlijk steeds mijn keuze gebleven de afgelopen jaren.

Enorme variatie in effecten voor redelijk betaalbare prijzen.
Zeer uitgebreide assortimenten zowel in breedte als in de diepte.
Beide importeurs kennen nauwelijks "missers", teleurstellingen

Zena/Burnit vuurwerk, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding met het burnit segment. Maar zoals vele toch ook zitten twijfelen over Royal. Producenten die mooie producten leveren voor een betaalbare prijs maken het voor mij leuk, belachelijk wat sommige fabrikanten durven te vragen voor een 500 grammer.

Er is dit jaar wel meer gestemd dan vorig jaar. Nu bijna 500 stemmen, vorig jaar iets van 300-350.

Voor mij blijft Royal toch de beste importeur voor 2013. Ze hebben dit jaar weer mooie producten op de markt gezet (New Moon, Sky Palms, Golden Power). Jammer dat ze het dit jaar net niet halen voor de beste vuurwerkimporteur.

Begrijpelijk dat er op vuurwerkvisie veel gestemd is. Mooie producten voor een goede prijs. Zelf ben ik er niet zo lyrisch over... Met name de zena boxen, die vond ik erg tegenvallen.

Winnaar lijkt op handen zo te zien... Vuurwerkvisie !! Met daar achter Royal!! Ze laten de meeste toch ver achter zich. Dat zegt ook wel weer wat...!!

Beduidend veel meer gestemd dan andere jaren waarvoor onze grote dank! Hoe meer er stemmen, hoe duidelijker de scores zijn!

De winnaar is inmiddels bekend en de beste importeur is voor het tweede jaar op rij Vuurwerkvisie!

Gefeliciteerd!

Een mooie top vijf dit jaar:

1. Vuurwerkvisie - 31,70% van de stemmen
  2. Royal Fireworks - 27,40% van de stemmen
  3. Wolff Vuurwerk - 10,02% van de stemmen
  4. Rubro Fireworks - 8,18% van de stemmen
  5. Lesli Vuurwerk - 5,11% van de stemmen

Wederom vuurwerkvisie bekroond als beste importeur, proficiat. Ook opvallend is het dat rubro, de nummer 2 van vorig jaar bijna 20% heeft moeten inleveren. Royal is een plaatsje gestegen tov vorig jaar en is nu als tweede geëindigd en ik zie ze volgend jaar wel al winnaar eindigen als ik hun producten van de laatste jaren in ogenschouw neem.

Vuurwerkvisie proficiat!! Heb toch op Royal gestemd voor mij absoluut de beste samen met Wolff, niet om VWV af te kraken maar gewoon omdat ik daar altijd de meeste producten van heb, met de meeste variatie en kwaliteit in mijn ogen... en een lekkere burst natuurlijk.:):D

Vuurwerkvisie, van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs.
Voor het 2de jaar achter elkaar, een hele knappe prestatie.

Gefeliciteerd!
Had in mijn ogen Royal moeten zijn, kwaliteit vuurwerk veel beter. Maargoed volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.

In mijn buurt zit geen Vuurwerkvisie dealer dus ik heb hier geen ervaringen mee. Uiteraard wel gefeliciteerd met de eerste plaats.

Dat Rubro zoveel heeft in moeten leveren komt volgens mij deels doordat de producten op demo's en op films van Rubro zelf veel groter/mooier ogen dan in je eigen straat.

Wederom gefeliciteerd Vuurwerkvisie!!

Ennuh, dan moet het dit jaar maar eens tijd worden om ook die andere Award binnen te slepen... :wink:

In mijn buurt zit geen Vuurwerkvisie dealer dus ik heb hier geen ervaringen mee. Uiteraard wel gefeliciteerd met de eerste plaats.

Dat Rubro zoveel heeft in moeten leveren komt volgens mij deels doordat de producten op demo's en op films van Rubro zelf veel groter/mooier ogen dan in je eigen straat.

dat is de reden dat ik geen vuurwerk van Rubro wil, ze houden je gewoon voor de gek.
Als ik bij de BMW garage een 5 serie denk te kopen wil ik daarna niet de3 serie geleverd hebben

Gefeliciteerd Vuurwerkvisie! Verdiende winnaar, vond namelijk dat de boxen die dat jaar nieuw waren erg goed qua prijs/kwaliteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan