Elke importeur heeft zijn kwaliteiten, ik kan me dan ook niet over uiten wie nou de beste is.
Wat ik wel vind is dat:
Broekhoff weer prachtige cakes op de markt gezet heeft, weliswaar aan de prijs, maar heeft zeker kwaliteit!
Burn It Prima vuurwerk voor een prima prijs!
Cafferata: Ik heb geen nieuwe cakes gezien, maar wat ze tot u toe op de markt hebben gezet, subliem!
China Red heeft een aantal prachtige doorlontboxen op de markt gezet, kijk naar de Carat24 en de Six Best Possible! Prima cakes en zeker voor de prijs een dikke aanrader.
Evolution: Prijs/kwaliteit een aanrader! Ook de knalbakken een prima verrijking van het Nederlandse knalassortiment!
Katan dit jaar samen met de winkeliers een prima nieuwe lijn op de markt heeft gezet! VIP cakes gezien op een demo en prijs/kwaliteit is het een dikke prima!
Wellicht volgend jaar nog wat nieuwe cakes aan het assortiment toevoegen?
Lesli: Nieuwe cakes op de markt gezet en wat ik er van gezien heb, prima! Ook qua prijs!
MX: Een aantal mooie nieuwe cakes op de markt gezet!
Royal: Bekende importeur die kwaliteit importeert voor een goede prijs. Ik heb er dit jaar wat van gekocht en het viel me weer niet tegen. Het verhaal van de samples laat ik in het midden, maar wat ze met dit jaar zijn gekomen is van prima kwaliteit, ook voor de prijs.
Rubro: Het inzetten van samples moet eens afgelopen zijn van Rubro! Ondanks dat kwamen blijkbaar een aantal doorlontboxen met een prima resultaat op Oud en Nieuw.
Misschien is het dan voor Rubro een goede manier om aankomende jaren niet meer met samples te schieten, maar met echte productie. Zo krijgen we een eerlijk en duidelijk verhaal. Vuurwerk kost geld en voor veel geld willen we wel kwaliteit. Ze bewijzen dat ze toch veel in hun mars hebben, dus dat moet de komende jaren nog zeker veel successen opleveren.
Schuurmans: De importeur die bekend staat om het bereiken van het maximum. De cake hoef ik niet bij naam te noemen, maar we weten allemaal dat het een verdomd lekkere knalcake is, ook dit jaar weer!
Vuurwerkvisie: De afgelopen jaren prima vuurwerk op de markt gezet, o.a. bekend van de Extreme Salute wat een mooi bakkie is! Genieten!
Wolff: Dit jaar wat cakes van Wolff gezien, ook op Oud en Nieuw en het blijft gelukkig constant presteren. Ze hebben mooie dingen op de markt voor een mooie prijs!
De Panter blijft een pareltje, ik hoop dan nog steeds, na 4 jaar al, dat daar een fanshape versie van komt.
Nameless Fireworks: Voorheen beter bekend als Zen, zette zij groots in met doorlontboxen die op hoog tempo veel eruit schieten. Je moet er van houden, maar ik ben van plan om er in elk geval een aantal boxen van te kopen. Echt dik spul wat neigt naar professioneel vuurwerk!
Zena Al jaren een begrip in België! Heeft ook mooi vuurwerk voor een portemonnee waar niet alleen flinke flappen in hoeven te zitten. Prima vuurwerk voor een prima prijs, sommige cakes zijn wat rommelig, maar daar betaal je voor!
Pangu: Een nieuwe lijn en ontzettend vet! Dit jaar zeker meer van Pangu, ontzettend heldere kleuren, luxe effecten en dat allemaal voor een zeer gunstige prijs!