[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Boerenbond / Welkoop

Stemmen: 4 0,8%
  • Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • China Red

Stemmen: 17 3,5%
  • Evolution Fireworks

• GBV-WECO-BKV

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 25 5,1%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 7 1,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Nameless Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 134 27,5%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 40 8,2%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

Stemmen: 1 0,2%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

Stemmen: 154 31,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 49 10,1%

• Totaal stemmers
    487
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Pangu collectie wil ik ff in de gaten houden dit jaar. Heb er afgelopen jaar niets van gehad. Ik verneem hier en daar goeie reacties over deze lijn!

Vreemd. Ik lees overal negatieve reacties over oa zena revolution en nog meer producten die uit elkaar klapten en dan toch staan ze bovenaan hier.

Ik denk eigenlijk dat dat komt omdat er ook gewoon heel veel tevreden mensen zijn over vuurwerkvisie.

Ikzelf heb echt meer dan de helft van alle zena boxen gehad, en nergens last van gehad :)

Ik heb op wolff gestemd. Prijzen zijn voor ieder wat wils en de producten zijn bij mij altijd goed.
Vooral de nieuwe producten van wolff vond ik erg goed. De dynasty collectie blijven voor mij de toppers

Ik heb gekozen voor Pronk Vuurwerk. Stuk voor stuk zeer goede cakes met grote en goed uitgewerkte volle effecten en mooie heldere kleuren, voor een nette prijs. Daarnaast ook nog eens erg klantvriendelijk :)

Ook hier dit jaar 2 uitschieters, maar wie gaat het winnen?
Heb jij nog niet gestemd, breng die dan snel uit! :D

Eigenlijk wel appart dat zena/vuurwerktotaal/burnit en gbv/weco/Bkv niet appart vermeld worden maar bij elkaar want op het forum staan ze ook gewoon appart.

Omdat het allemaal 1 importeur is.
We zouden ze ook los kunnen zetten en vervolgens de de verschillende concepten bij elkaar optellen, maar dat komt op hetzelfde neer natuurlijk. :wink:

Ha ik had nog helemaal niet gestemd. Mijn stem gaat uit naar Royal Fireworks en dat zit m vooral in de mooie nieuwe producten die ze hebben! Goudeerlijk, kwaliteit, prijs, krachtige burst en dat zijn voor mij vooral de kenmerken wat goed en mooi vuurwerk betekent. Verder komt Zena en Vuurwerktotaal op een 2e plek vooral ook door ten eerste mooie prijzen en de diversiteit aan mooie boxen voor iedere portomonnee. Wolff komt op de 3e plek bij mij met ook zeer mooie producten en de indruk die ze mij hebben gegeven op de Wolff preview dag was zeer professioneel en onvergetelijk en hun vuurwerk heeft vind ik 1 van de allermooiste effekten. Broekhoff komt bij mij op plek 4 want hun producten zijn van zeer goeie en prachtige kwaliteit en daar betaal je ook voor had dit jaar ook best wel veel Broekhoff en ik vind het schitterende kwaliteit. Dat was een beetje mijn toelichting.:D

Ik heb lang getwijfeld tussen Katan en Royal en heb uiteindelijk toch gestemd voor Royal(ook omdat een stem op Katan geen verschil meer gaat maken voor de uitslag). Ik had geen nieuwe producten van Royal (helaas) maar was zeer te spreken over de oude toppers. Ook top dat Royal geen samples schiet op haar demo maar gewoon wacht tot de producten binnen zijn.

Katan wil ik graag een eervolle vermelding geven omdat zij niet echt bekend zijn onder de liefhebbers. Dit jaar kwam ik voor het eerst met een aantal producten van ze in aanraking en was zeer te spreken over de kwaliteit daarvan.

Ik heb lang getwijfeld tussen Katan en Royal en heb uiteindelijk toch gestemd voor Royal(ook omdat een stem op Katan geen verschil meer gaat maken voor de uitslag). Ik had geen nieuwe producten van Royal (helaas) maar was zeer te spreken over de oude toppers. Ook top dat Royal geen samples schiet op haar demo maar gewoon wacht tot de producten binnen zijn.

Katan wil ik graag een eervolle vermelding geven omdat zij niet echt bekend zijn onder de liefhebbers. Dit jaar kwam ik voor het eerst met een aantal producten van ze in aanraking en was zeer te spreken over de kwaliteit daarvan.

Toch was mijn Golden Power anders dan de demo....

Het kan natuurlijk ook zijn dat er een lichting verkeerde golden powers tussen zat. Want die van mij presteerde echt heel erg goed en net zoals op demo voor mijn gevoel. Ik weet niet of dat met samples te maken heeft, of juist met een productiefout.
greetzz

Kies ik toch voor Royal, heb eigenlijk alleen maar super producten van hun gehad deze jaarwisseling!
Enige minpunt vind ik de bestikkering van de hoofd en reservelonten die vaak zijn verwisseld.

jammer dat zena weer wint. Beetje over schat. Komt vast omdat ze veel goedkoop spul uitbrengen. Want zo bijzonder was zena voor 2012 niet in NL :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan