[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Boerenbond / Welkoop

Stemmen: 4 0,8%
  • Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • China Red

Stemmen: 17 3,5%
  • Evolution Fireworks

• GBV-WECO-BKV

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 6 1,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 25 5,1%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 7 1,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Nameless Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 134 27,5%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 40 8,2%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 12 2,5%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

Stemmen: 1 0,2%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

Stemmen: 154 31,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 49 10,1%

• Totaal stemmers
    487
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, elke importeur heeft wel mooie producten. Het is maar net wat er in de collctie zat en waar je tevreden over was. ook moet je kijken naar het aanbod. Kleine importeurs hebben soms niet meer dan 10 verkooppunten. Voor sommige dus moeilijk om aan goede producten te komen, terwijl ze er wel zijn. Bijv ZEN had maar 8 verkooppunten in het land. Ze hebben echt goede producten, maar moeten als importeur nog groeien willen ze naam en faam krijgen. Daar draait het uiteindelijk ook om!

Royal is het voor mij geworden , prachtige kwaliteit en weinig weigeraars.
Andere jaren ging ik voor schuurmans maar die zijn sinds de astronaut enorm gekelderd :p

Met een verre voorsprong zeker weten royal!

Het verbaast me ook dat rubro zo ontzettend slecht was afgelopen jaarwisseling.

Heb de verkeerde gekozen, hardix inplaats van vuurwerktotaal.

Ik ben zeer tevreden over het freestyle merk van vuurwerktotaal.

Ik wil eigenlijk 1 ding hieraan toevoegen, een behoorlijk aantal importeurs zijn dit jaar heel goed bezig geweest. Ik hoop dat ze de trend doorzetten. Ik kon met oud en nieuw hier in de omgeving zien dat er veel kwaliteits vuurwerk was.

Zeer genoten van m'n "zena" collectie,
vooraf wel gekeken wat de cakes deden, ze waren mooier dan ik verwachte.
Geen haperingen of weigeraars dit jaar.
Vorig jaar wel een cake die uitelkaar knalde en potten die halverwege stopte. die waren overigens van red china en crown collectie

Ik had veel nieuwe producten van Wolff en deze waren mij zeer goed bevallen, prijs is wat hoog maar de kwaliteit was weer geweldig! Dus mijn stem gaat naar Wolff (dynasty collectie) en (barely legal).

kiezen tussen zena en royal ,

eigenlijk zou ik zeggen allebij .

zena vanwege hun goede producten en hun visie richting de klanten met alle acties en prijzen acties die ze hadden , nadeel is dan weer dat sommige prodcuten net ff wat vaker fout gaan bij zena dan bij royal.

bij royal hebben ze heel veel producten die gewoon de kroon spannen als het gaat om de producten , neem een royal celebration of een whistle blower , om maar de star palm buiten beschouwing te laten.

alleen heeft royal geen acties zoals zena dat heeft :).

al met al gaat het niet om de acties maar om het vuurwerk , en dus kies ik royal

Hier ook gekozen voor Royal. De nieuwe doorlontboxen van dit jaar waren echt toppers. De New Moon een van de bruutste Nederlandse cakes en in het algemeen zijn de kleuren en bursts erg goed bij Royal. Daarnaast ook de kleine toppers zoals de Gate of Heaven 1, de Royal Thunder Smoke en de Royal Knockdown.

Mijn stem is ook gegaan naar Royal.
Veel goede producten gehad van hun dit jaar:
Golden Power
Miraculous Lily
Royal Knock Down
Royal Thunder
Royal Thunder Smoke
Crackling Chemicals (blijft leuk om gratis te krijgen)
Galaxy Collision

En bovenal:
Sky Palms

Eddy.

Moeilijke keuze eigenlijk, gedeelde eerste plaats door Royal en Vuurwerkvisie.

Het is Royal geworden omdat de New Moon een geweldige cake is.

Voor mij Katan. Werkelijk alles dat ik van Katan had, presteerde zoals het moest (uitzondering JJ, die is iets aangepast).

Heb vooral bestaande producten gehad, dus ik kan goed naar constant presteren kijken. En daarin scoort Katan gewoon goed. Soldiers of Fortune, Big Trouble, Flashing Salute, Junior Jack, At Once, WTQ, WTQ Rocket voorbij zien komen. Burst goed, formaat goed en eventueel kleur ook goed. Geen Weigeraars, geen gevaarlijke situaties. Dikke acht.

Royal en Wolff zitten wel op de hielen. Helaas presteerden de producten wat wisselvalliger. Silver Salute was niet meer wat het ooit was, alhoewel de prijs wel beter is. Concerto Rosso verbaasde mij.

Als Royal het lukt de Thundersmokes en zijn oude toppers weer op niveau kan krijgen dan kan het komende jaren spannend worden wat mij betreft.

Ik heb gekozen voor vuurwerkvisie.
Zeer mooie producten tegen hele goede prijzen.
Royal komt bij mij op een verdiende 2de plaats.

Wat een ontwikkeling. Gisteren nog een nek aan nek race tussen Vuurwerkvisie en Royal. Op dit moment staat Royal aan kop met 22 stemmen meer! Kan nog van alles gebeuren. Maand is nog niet om!

De standen zijn zojuist aangepast, omdat onderzocht is hoeveel dubbelaccounts er met name de laatste dagen zijn aangemaakt om extra te kunnen stemmen, die zijn dus verwijderd. Helaas was dit een flink aantal, wij weten enkel dat dit niet op initiatief is gebeurd vanuit de importeur, maar iemand die hiermee dacht te helpen.

We gaan gewoon weer verder en houden dit strak in de gaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan