[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

HFF Hardstyle box! Prachtige cake met heldere kleuren. Barely Legal Gangsterbox en HFF The Force box waren ook toppers!

Wel mooi om te zien dat er veel verschillende boxen worden genoemd. Dat is weleens anders geweest. Door minder aanbod en elkaar ook napraten in de hype van...

Wij hadden veel verschillende in het assortiment en veel positiefs gehoord over meerdere boxen. Als je tegenwoordig nog een blok haalt uit de zwarte import ben je niet goed wijs meer.

1. Hulde aan de importeurs. Moge ze de kwaliteit ook komend jaar hoog houden.
2. Hulde aan de stemmers die minder in een hype meegaan.

Spectacle 120 (vision of ecstacy) wat een top bak was dat! De spreiding van die effecten zijn echt heel groot

1. Original finest 100sh (Original fireworks/zena)
2. cruel traction cake box 120 shots (Wolff)
3. Immortal gold 100sh (rubo)

Wel mooi om te zien dat er veel verschillende boxen worden genoemd. Dat is weleens anders geweest. Door minder aanbod en elkaar ook napraten in de hype van...

Wij hadden veel verschillende in het assortiment en veel positiefs gehoord over meerdere boxen. Als je tegenwoordig nog een blok haalt uit de zwarte import ben je niet goed wijs meer.

1. Hulde aan de importeurs. Moge ze de kwaliteit ook komend jaar hoog houden.
2. Hulde aan de stemmers die minder in een hype meegaan.

In het geval van de Transbomber lijkt het wel zo te zijn dat de hype niet helemaal onterecht was. Ik had hem zelf niet, maar de straatfilms spreken voor zich. Ik verwacht ook wel dat deze de poll overleeft...

Ik wil ook nog even een eervolle vermelding plaatsen voor de Rubro Blending Scars. Had deze box voor de 2e keer en het is een regelrechte topper wat meer aandacht verdiend. Geen vertraging tussen de cakes, mooie spinners met brede gouden effecten erboven en een heerlijk tempo. Een aanrader!!

De RAMBAM van Evo vond ik wel oke, de Braziliaan box van Pengu was ook dik in orde moet ik zeggen.

Sowieso de Rebound box van Vuurwerktotaal met hetzelfde effect als de capital losse cake. Deze wel in de nacht pas afgestoken en die ging perfect. Heel mooi!

Ik kan hierin niet achterblijven. Ongetwijfeld de Transbomber! gewoon bizar in de straat, zeker op niet al te grote afstand. Had 11 boxen staan en bij deze was ook het publiek by far het meest flabbergasted

Voor mij de Spectacle show 120 van Evolution, bizar grote boeketten die tot op de grond kwamen. Iedereen stond vol verbazing over deze box.

Back
Bovenaan