[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

wtf... die Daann heeft zichzelf goed genaaid dahn!
Gefeliciteerd Bjarne0406!
(wel snel reageren he? Anders gaan mijn votes naar KaliberW om deze box binnen te halen!) :wink:

Hoe wordt die prijs trouwens verloot eigenlijk in eerste instantie? Is dat van de stemmers op de nummer 1 cakebox? Dus niet onder alle stemmers?

Wow! Ik zie dit nu pas!
Zag het topic staan bij nieuwe berichten, dus nam maar even een kijkje wat er aan de hand was. :)
En dan zie ik gewoon ineens dat ik gewonnen heb! Super vet!! Ben er echt heel erg blij mee :D. Bedankt VWC!

Wow! Ik zie dit nu pas!
Zag het topic staan bij nieuwe berichten, dus nam maar even een kijkje wat er aan de hand was. :)
En dan zie ik gewoon ineens dat ik gewonnen heb! Super vet!! Ben er echt heel erg blij mee :D. Bedankt VWC!

Feliciteerd man !!, gewoon nog even een Transbomber 2016 krijgen omdat je een jaar geleden hebt gestemd. lekker hoor.

Wow! Ik zie dit nu pas!

Gefeliciteerd, het zij u gegund

Ik vind het vooral knap dat bjarne, na de bekendmaking van de prijs, maar 2 dagen nodig had om zijn prijs te innen! Kan Daann nog wat van leren:D wat zal die jongen balen! gefeliciteerd enjoy!

Back
Bovenaan