[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Ik lees dat mensen ook op boxen stemmen die ze voor freakprijzen hebben kunnen kopen. Zouden we niet moeten kijken naar de 'normale' prijzen.
Dit omdat importeurs hun producten aanprijzen met volgens fora de beste cakebox enzovoort.

Dus is het niet zo dat box 1 in de voorverkoop 75 euro is en in de gewone verkoop 150 dat de box 75 waard is maar totaal geen 150.

We hebben toch een beetje voorrang op de gewone consument en ik vind dat we deze mensen ook moeten beschermen en voorlichten aangezien boxen worden verkocht als beste op de Nederlandse fora.

Waarom? Voor iedereen die een beetje moeite doet is het mogelijk de producten met een goede korting te kopen!

Ik lees dat mensen ook op boxen stemmen die ze voor freakprijzen hebben kunnen kopen. Zouden we niet moeten kijken naar de 'normale' prijzen.
Dit omdat importeurs hun producten aanprijzen met volgens fora de beste cakebox enzovoort.

Dus is het niet zo dat box 1 in de voorverkoop 75 euro is en in de gewone verkoop 150 dat de box 75 waard is maar totaal geen 150.

We hebben toch een beetje voorrang op de gewone consument en ik vind dat we deze mensen ook moeten beschermen en voorlichten aangezien boxen worden verkocht als beste op de Nederlandse fora.

De gewone consument kan toch ook gewoon actie artikelen een aanbieding kopen ?
en het is gewoon een poll onder de freaks....
en volgens mij stemmen de meesten hier wat ze echt het mooiste vonden ongeacht de prijs.

Had dit jaar zena revolution, brutal box en de Triumph. Niet allemaal af kunnen schieten maar het is wel duidelijk welke 2 cakeboxen er volgend jaar komen! Transbomber en cruel traction dus.. :)

Back
Bovenaan