[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Some like it hot van Pangu. Heeft gewoon van alles in zich, waardoor eigenlijk iedereen hem leuk vind! Om nog maar te zwijgen over de gigantische effecten die eruit komen.

Beste cakes waren voor mij Joy Ride van Wolff! Mega grote boeketten, harde burst, grote spreiding!
The Intimidator van Lesli! Heerlijke Salvo cake met grote gouden brocades!
The Gold Strike en Kick The Sky waren wel de toppers van Wolff Underground!
Rainbow Twinkler van Evolution Fireworks! Per 3 geschoten! Zeer fraaie cake!

Crackling Chry 2.0, het is en blijft een cake waar iedereen het nog over blijft hebben. Mijn zus die niet echt van vuurwerk houd is zelf van plan om deze volgend jaar aan te schaffen. Ik heb de cake al een paar keer aangeschaft maar kwaliteit en de ''wauw'' factor blijven altijd hetzelfde. Zeker een aanrader.

Ik was zeer verrast door de Daisy Beam Rubro, Crackling Purple Evolution(wat een klappen gek) en de happy thunder Q was ook zeer gaaf. Heb daarnaast color change, massive, hallucinator, freestyle titanium en killer instinct afgestoken!

Denk dat ik toch kies voor Daisy Beam, vanwege de prijs. Anders koos ik voor Crackling Purple, leek wel massive maar dan in waaier vorm :D

Crackling Fan
Indrukwekkend luchtvullend spektakel. Eervolle vermeldingen voor de Sunbeam 3 en Chry willow van Evolution, opvallende en originele cakes.Qua prijs/kwaliteitverhouding deden de Feuerblitz en Hyperblitz van Zena - Herlat het verrassend goed.

Laatst bewerkt:
Kheb een beetje wisselende gedachte over deze polls
Vorig jaar kwam de CT en de Massive er als beste door, deze zijn ook heel goed.
Maar zijn het ook echt de best verkrijgbare ?? (Naar mijn mening niet)

Kijk dit jaar naar vuurwerktotaal die sommige producten voor een ongekend laag bedrag aanbieden en zelfs 100 cakes weggeven aan prijswinnaars.
Deze winnaars als voorbeeld : zijn 50 mensen die ook veel andere goede producten kopen en 50 mensen die een meterpakket hebben besteld en daar een dikke cake bijwinnen .
Voor die laatste groep zal ieder de gewonnen cake als BESTE bestempelen , waardoor een oneerlijk beeld gevormd zou kunnen worden !?!

Zelf heb ik dit jaar veeel cakes gehad maar van enkel 1 importeur dus ook ik kan geen eerlijk oordeel geven over het TOTALE aanbod in NL.

Back
Bovenaan