[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Ik had hem zelf niet, maar wel gezien. De cruelty van wolff! blijft toch één van de beste wow-factor cake op de markt vind ik.

Ik wou dat ik het zelfde kon zeggen wat betreft de cruelty...
deze stopte na 2 salvo's er bij mij namelijk mee. en buiten dat vond ik de boeketten ook wel erg snel weg gaan.

Ik vond de secret salute finale wel erg vet en voor mij de beste cake van 2015 :D

Ik had dit jaar super veel goede potten, maar als dan kijk welke pot iets unieks had. Kies ik voor de Wall of Silver van Evolution. Als je deze afsteekt heb je echt dat wow effect.

Eigenlijk de mooiste cake van de avond vond ik de Fire Flower van Royal. Hele sierlijke cake doordat alle goude boeketten zo lang bleven hangen. Echt hele straat gevuld met goud. Helaas wordt alleen oude voorraad verkocht dus zal ik ook ergens anders op stemmen. Dan twijfel ik tussen de crackling cry 2.0 en cruelty en ga ik toch voor de crackling cry 2.0, wat lekker die felle crackling.

Ik ga niet eens voor een siercake. Voor mij is het de Valk Ti-Thunder.
64 shots. Salvo's van 4 met een lekkere, agressieve, grote IN YOUR FACE crackling mine en daarboven loeiharde flash salutes! (En niet al te duur)

Verder was ik ook zeer te spreken over de Daisy Beam van Rubro, de Zena Nr. 1 en de Feuerblitz van Herlat.

Voor wat ik in mijn collectie had dit jaar:
1. Massive
2. Hallucinator
3. Sparkling Snow (samen geschoten met de TDV in w-shape)
4. Poisonous Spider (samen geschoten met de Wall of Gold)
5. Stage Maker (samen geschoten met de Wall of Silver)

Verder blij verrast met de cakes van Six Red. Goede burst en spreiding.

Back
Bovenaan