[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Belo Horizonte van Pangu Fireworks was mijn mooiste dit jaar.
Verder een eervolle vermelding voor de Massive (Burn-it), de Feuerblitz (Zena NL), Cruelty (Wolff) en Willow Time (Broekhoff).

Ik vond de Laughing Sky wel een erg mooie cake, vooral het tempo. De effecten waren natuurlijk niet enorm groot maar dat ding bleef maar schieten.

De Crackling fan van Vuurwerktotaal. Wat een gruwelijk bakkie.

Agressieve crackling mines, een constant tempo en flinke bursts + grote boeketten. Beter wordt het niet. Ik had er ook nog eens 2 overlappend doorgelont dus dat was echt genieten.

Koning van de straat:handsup:

Kheb een beetje wisselende gedachte over deze polls
Vorig jaar kwam de CT en de Massive er als beste door, deze zijn ook heel goed.
Maar zijn het ook echt de best verkrijgbare ?? (Naar mijn mening niet)

Kijk dit jaar naar vuurwerktotaal die sommige producten voor een ongekend laag bedrag aanbieden en zelfs 100 cakes weggeven aan prijswinnaars.
Deze winnaars als voorbeeld : zijn 50 mensen die ook veel andere goede producten kopen en 50 mensen die een meterpakket hebben besteld en daar een dikke cake bijwinnen .
Voor die laatste groep zal ieder de gewonnen cake als BESTE bestempelen , waardoor een oneerlijk beeld gevormd zou kunnen worden !?!

Zelf heb ik dit jaar veeel cakes gehad maar van enkel 1 importeur dus ook ik kan geen eerlijk oordeel geven over het TOTALE aanbod in NL.

Je slaat de spijker op z'n kop.
Ik zie hier zo vaak de Hallucinator voorbij komen en vraag me echt af of diegene ook andere 500 grammers hebben afgestoken.
Ik denk dat ik met oud en nieuw minimaal 100 cakes heb gezien waaronder de Hallucinator en durf best te zeggen dat er zeker 20 cakes beter/aparter waren dan de Hallucinator. Het is zeker een mooie cake maar zeker niet de "beste".

Smaken verschillen he?
Ikzelf heb de hallucinator niet gehad en stem er ook niet op daardoor...
Maar de liefhebbers die hier zitten pakken echt ook wel andere cakes die men goed vindt hoor...
En nee je kan helaas niet alle producten hebben die je wilt, maar denk dat de uitkomst toch wel een goede weergave zal zijn...

Over een goede uitkomst daar twijfel ik niet over! Die zal vast objectief zijn en worden weergegeven als een terechte winnaar! Daarom, smaken verschillen! Maar je moet met me eens zijn dat de marketing strategie van VWT wel ijzersterk is dit jaar! Heeft aan groot populisme gewonnen met oa de Hallucinator op dit forum en daarbuiten! Zoals hierboven al een aantal keer genoemd, een goede 500 grammer, maar zeker niet de beste (ook in mijn optiek)!

De beste cake hoeft niet eens 500 gram te bevatten ... Prijs/kwaliteit kan ook doorslaggevend zijn natuurlijk.

Mijn collectie van het afgelopen jaar was zeker niet de grootste, maar ik heb enorm genoten van de High Lighter van Zena. Het tempo en de grootte van de boeketten is gewoon geweldig. En de W-shape is een mooie toevoeging.

Je slaat de spijker op z'n kop.
Ik zie hier zo vaak de Hallucinator voorbij komen en vraag me echt af of diegene ook andere 500 grammers hebben afgestoken.
Ik denk dat ik met oud en nieuw minimaal 100 cakes heb gezien waaronder de Hallucinator en durf best te zeggen dat er zeker 20 cakes beter/aparter waren dan de Hallucinator. Het is zeker een mooie cake maar zeker niet de "beste".

Ik heb hem niet gewonnen, maar prijs/kwaliteit vond ik de Hallucinator erg goed (staat bij mij op nummer 3). Heel veel mensen hebben deze cake ook omdat hij betaalbaar is, de uitkomst van 'de beste cake' is natuurlijk meer dan alleen 'de mooiste cake'. Beschikbaarheid en prijs tellen ook mee.

Uiteraard, de Hallucinator is een stunt product, een winkellokker. Kwalitatief deed dit ding precies wat hij moest doen, en inderdaad, er zijn zeker veel spectaculairdere cakes te vinden. Maar het feit dat hij betaalbaar is voor iedereen, op heel veel plekken verkrijgbaar was, krijg je altijd dit soort, in mijn ogen, terechte uitslagen.

Ter vergelijking Rubro heeft bijna hetzelfde geprobeerd, met de Ghost Protocol. Zelfde prijs segment, maar de Ghost Protocol viel dik door de mand bij de december demo's. En ondanks dat ie door veel mensen is gekocht, komt hij nergens terug in iemand zijn toplijstje. Of wat dacht je van Vulcan's Grand Finale No. 1, geen haar op iemands hoofd die deze bestempeld als beste cakebox van 2015, maar ik gok dat er zeker 50 man er hier 1 hebben gewonnen.

Prijs/kwaliteit/beschikbaarheid zal altijd de winnaar zijn, en dat vind ik persoonlijk terecht.

Massive was voor mij echt een topper.
Fast Silver Whistling van Cafferata is dit jaar iets veranderd nu is het echt weer een dikke topper!

Cruelty, Sensation, Phoenix, Willow time en Hallucinator eervolle vermelding.

Maar mijn stem gaat voor de Massive. Beste prijs kwaliteit verhouding!

Back
Bovenaan