[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?

Autopia, Hellevoetsluis

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?

Tapas grondbloemen, vanwege de unieke inventieve kleuren. Enige in zijn soort.

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?

Bella Ciao, vooral geimponeerd door de colorchange. Die zou ik graag als losse cake zien. Avalancha ben ik ook gecharmeerd van. Nu vooral erg benieuwd naar de whistling rainbow.

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?

Tapas, zie vraag 1

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?

Dividir. Blijft een mooi effect, goed te combineren met de rainbow.

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?

Whistling rainbow. Uniek product. Ben fan van de wicked whistle (jaja, concurrent), maar jullie doen er nog een schepje bovenop.

Wordt er eigenlijk gekozen uit alle inzendingen, of uit de inzendingen die na het kiezen van de vorige winnaar zijn binnengekomen? Zomaar benieuwd.

Zelfde vraag hier! :D

Eerdere inzendingen zitten ook nog gewoon in de pot, latere voegen we ook toe. :wink:

Mocht je al een inzending hebben gedaan, kijk even goed of hij kloppend is.
Zie bij verschillende inzendingen bij Cat.1 producten welke geen Cat.1 zijn :wink:

drachten veneboer

bonsai en un metro bonsai leken op filmpje mooie fonteinen en de un metro leek mij een mooi pakket en mooie design en was tijdens de vuurwerkverbod

bella ciao mooie kleuren en tempo en mooie waaiercake er tussen

bonsai voor de voormaat echt mooi fonteinen met verschillende kleuren en kwamen nog vrij hoog

dinero mooie effecten mooi tempo en verschillende schietrichtingen

coloreado mooie kleuren die mooi overgaan en de waaiercake die laatste 3 die bijna tegelijk gaan

Bemmel - Hermans Tweewielers

Dat is toendertijd de Desperado geweest, omdat ik van waaiers hou! Blijft een tof blokje om zo terug te zien!

Estallar! Dikke chaos cake waar eigenlijk geen vergelijkbaar product van bestaat. Daarom staat de Trueno compound ook dikgedrukt bovenaan mn lijstje om nog te bestellen!

De Bonsai fonteinen set! Prijs-kwaliteit is hiervan gewoon erg goed, en met de verschillende kleurtjes heb je gewoon goed vuuurwerk.

El Padrino, erg gaaf uniek effect met de 'kikkervisjes'. Ben heel benieuwd hoe die in de straat het doet

Zoals eerder genoemd, dat is de Trueno compound! Perfect blok om het bal om 18:00 mee te openen :)

Super Actie weer!

Karwei Bodegraven, Lemsteraak 2 - Bodegraven

De Estallar. Deze cake deed mij zeer veel denken aan een eigen cake van Jaco vuurwerk uit Ede jaren geleden.

De Estallar sowieso door de combinatie van fluiters en salvos. Hij is goed te gebruiken voor de opbouw naar een finale toe maar als losse cake ook indrukwekkend.

Bonsai. Deze fonteintjes zijn klein maar wel verassend goed.

La bomba. Aangezien de Estallar er niet meer is blijft deze cake m’n favoriet. Jammer dat die in schoten omlaag gegaan is!

De Coloreado! Die waaier passages met spinners!:thumbsup::thumbsup:

Laatst bewerkt:
Groenrijk de Heikant

Bombardos - destijds gingen de F3 producten eruit en ik wilde toen graag alle typen proberen. Daar hoorden deze ook bij dus 2 pakjes aangeschaft destijds. Vorig jaar is de laatste de lucht in gegaan.

Gringo - Zelfde naam als mijn kat en de product film ziet er erg goed uit! De straatfilms helaas net iets minder, maar we geven toch het voordeel van de twijfel.

MOSQUITOS - Blijven leuke dingen om zelf een F1 ratelbandje (met behulp van een knetterlint) van te maken. Veel lol voor weinig geld, en doet het beter dan menig ratelband van vroegah.

Dinero - Ik hou van cakes met verschillende schietrichtingen, deze doet me denken aan de Insane van Evolution. Erg mooie bak met lekker tempo, hoop dat ie in de straat net zo mooi is als op de productvideo.

TRUENO - Een upgrade van de Estallar die ik vorig jaar in de straat heb gehad. Heel goede opening van de avond geweest, deze is uniek in zijn soort en gewoon een gaaf product. De langere tijdsduur doet deze goed.

Groenrijk de Heikant

Bombardos - In het laatste jaar heel veel moeite gedaan om deze te krijgen, Ondanks dat ik ze netjes vooraf besteld had kreeg ik de Sonnet9 als vervanger. Toen heb ik zeker 55km omgereden langs 3 st8ment dealers om toch ook de Bombardos te kunnen krijgen. Leuke herinnering nu achteraf.

Estallar! - Een mooie salvo bak die mij een beetje doet denken aan een ''snelle'' scala8 als de salvo ''langzaam'' klapt in de lucht

Petardos - Door het "crêpe papier" Lijkt dit het meeste op de kanonslagen van vroeger daarom is het mijn favoriet

La Bomba Op basis van de video: Dikke salvo's met een schelle fluit, Ook de naam vind ik leuk, doet mij denken aan mijn eerste pakje klappertjes die ik in het buitenland bestelde:D
Het mooiste Design label gaat naar de El Padrino

Coloreado - Mooie bak met een lekker tempo, De finale doet me ook denken aan een echte Spaanse finale, een Salvo salutes ontbreken er alleen aan!

Wat is jouw dichtsbijzijnde statement dealer?
Staphorsius vuurwerk Zaandijk

Wat is jouw eerste statement aankoop geweest en waarom?
Estallar is het eerste st8tment product wat ik heb gehad! Was op zoek naar een lekkere fluit knal combinatie compound met een flink tempo en toen viel mijn oog op deze! Zeker geen spijt van gehad, want was echt een top bak! Ben nu heel benieuwd naar de nieuwe varianten, zeker de trueno!

Wat is jouw favoriete statement product ooit en waarom?
Dat waren voor mij de Bombardos! Ik mis de 50MM single shots sowieso enorm en dit waren ook een van de toppers! Blijft een geweldig product en heb er achteraf veelste weinig van gekocht dat jaar… Als ik dus echt een product zou moeten kiezen, zijn dat toch wel degene die ik het liefste (terug) zou hebben!

Wat is jouw favoriete statement F1 product en waarom?
Dat zijn/waren toch wel degelijk de tapas! Is helaas geen categorie 1 meer, maar waren binnen de huidige regels een van de betere F1 grondtollen. Ben ook heel benieuwd nu naar de petardos! Zien er goed afgewerkt uit en ben gek op knetterrotjes, dus die wil ik graag een keer proberen dit jaar!

Wat is jouw favoriete statement cake en waarom?
Aangezien ik gek was op de Estallar en er nu een soort vervangende cake is, ga ik zeker voor de la bomba! Ben ik heel benieuwd naar! Ben er gek op, combinatie met fluit, zeker voor vroeg in de avond, lekker de buurt een beetje wakker maken! Ziet eruit als een topper!
Van de oude producten vond ik de El Salvador zelf heel tof, met die felle witte tips, erg sierlijk en een mooie cake!

Wat is jouw favoriete statement compound en waarom?
Ik vind boxen met waaiers erin verwerkt altijd super tof, hou van die variatie en blijf waaiers toch stiekem altijd het mooiste vinden! Voor mij is het de Coloreado op dit moment! Prachtige box met veel variatie, heerlijk die crackling spinners in de waaier en een lekker tempo met veel blinkers, hele gave bak!
Maar zie ook een heleboel nieuwe toffe compounds voorbij komen, zo ben ik heel benieuwd naar de trueno en ben ik ook heel benieuwd naar de crackling en felle kleuren van de Avalancha, ziet er heel gaaf uit!

HENDRIK-IDO-AMBACHT

Kruidhof
Kerkstraat 39

Volgens mij nog geen 1 eerlijk gezegd maar ik ,ou zeker voor de Trueno gaan omdat dat een lekkere rambak is!

De El Patron, prachtige up-tempo bak die tegelijk ook sierlijk is. Dus voor zowel de vooravond als na 00.00 perfect

Dat was de Tapas, prachtige grondbloemen hoe we ze nog nooit hebben gehad in die kleuren. Nu dat F2 is geworden ga ik voor de B2B knetterlint 25cm , omdat knetterlinten leuk vermakelijk vuurwerk zijn

Ik kies dan de Dividir, ik hou van kleurrijke crossettes!

Wat ik al zei, de El Patron vanwege de prachtige effecten en de goede afwisseling in combinatie met uptempo schieten!

Gefeliciteerd Madmax! Jij bent een winnaar van de ST8MENT Actie 2023!
Jij wint de Volcanos, Bombas Blancas en El Torro :cool: Stuur je mij een PB voor de afwikkeling?

Den Bosch Vuurwerk Orthen

Bombardos, omdat ik in dat jaar zoveel mogelijk verschillende legale "mortierbommen" wilde hebben

Estellar, ik heb dit jaar nog een karton kunnen scoren. De ultieme combinatie tussen knal en fluit

Geen, ik hou niet van F1. Moet zeggen dat ik de Tapas wel aardig vond, maar ik heb er nadat ik er een paar afgestoken had een paar kinderen blij mee gemaakt. Als ik dan een product voor 2023 moet kiezen zou ik zeggen de Vulcanos.

Normaliter zou ik de La Bomba gekozen hebben omdat het een mini Estellar is. Maar de mooiste cake is by far Bombas Blancas, schitterende waaier.

Nee niet de Trueno :D Deze keer ga ik voor de El Torro. Mooie blinkers in een mooi tempo..

Hierbij mij inzending!

Ottoland- Vuurwerk Ijzerman

Dat weet ik nog, was de Color Diferente, was op zoek naar wat origineels en vond label er tof uitzien. Volgens verkoper hele mooie kleurrijke box en niets was minder waar top product!

De Bella Ciao is dat geweest, betaalbare compound met meerdere schietrichtingen, lekker tempo, kleurrijke effecten. Precies waar ik van hou!

De Tapas grondbloemen, Dit even nagevraagd bij mn dochters en en die waren het er over eens dat dit de beste grondbloemen waren, dus moeten er dit jaar weer komen pap :D, zijn nu F2 geworden lees ik zojuist! Onderlaatst de fonteinenset Vulcanos al gekocht,die gaan we a.s. zaterdag einde dag is even uitproberen en zou dan favoriet F1 2023 kunnen worden :wink:

El Padrino, rustige cake met originele effecten en mooie finale

Tres Elementos, hoe kan het ook anders een 432 shots compound, das altijd goed :wink: Heerlijk opbouw in effecten in 1e 2 boxen met daarna in 3e box een grandioze finale met dikke all in one salvo’s. Bijna 6 kg kruit! Kortom lust voor het oog!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan