[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?

Gooisevuurwerkwinkel in Hilversum.

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?

Tapas grondbloemen. In de corona periode was er niet veel anders en wilde toch wat vernieuwends.
Dat is gbv met de tapas goed gelukt!

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
mijn favo is de Estellar en heel eerlijk de Nieuwe opvolger Trueno ben ik ook erg benieuwd naar!

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
Zoiezo de tapas, maar die valt helaas niet meer onder cat1 .
Dus dan ga ik voor de Bonsai. Klein maar fijn.

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
De Trueno. Eerder al toegelicht.
Lekkere rambakje fluit met kleine salvos. Heel gaaf.

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
heb hem nog niet afgestoken maar ga wederom voor de trueno.
Vorrig jaar de Coloreado ook goed bevallen.

Uit mijn winterslaap gekomen dit jaar, alleen erg laat! Toch nog een prijsvraag meepakken. :D

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
Sparkles Vuurwerk in Sittard

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
St8ment - Estellar 100 shots, ik vond de versie hiervoor uit de Asian Budget Line al top. Toen ik deze omlabeling zag, was het een stukje jeugdsentiment terug in mijn leven. Dat was een van mijn eerste grotere cakes vroeger!

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
De Bella Ciao, de combinatie van de verschillende kleuren sprak mij enorm aan. Daarnaast een groot scala aan effecten in een lekker tempo.

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
De Petardos vind ik er tof uitzien gezien het is verpakt in papier zoals ouderwetse rotjes, toch een beetje dat authentieke gevoel.

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
La Bomba, hele vette combi van fluiters met knaleffecten. Een fluiter in een cake geeft wat magisch, het is het geluid dat mij aan oud en nieuw laat denken. Tevens ook de salvo’s geeft de cake net dat beetje spice.

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
El Patron, een geweldige combinatie tussen goud, blauw, glitter en crackling. Vier effecten die perfect bij elkaar passen.

Zie hier mijn gewonnen Tres Elementos!
Door de afgekeurde Cielo heb ik 2 keer de agua gekregen.
Daar bovenop mocht ik van Vuurwerkwereld Chinatown voor nog 100,- uitzoeken van de website!
Wat een enorm cadeau dit jaar! Super bedankt GBV,VWC en Vuurwerkwereld Chinatown :handsup:

IMG_8232.jpg

GBV Weco.jpg

Prijs vanochtend opgehaald bij de dichtstbijzijnde GBV-Weco dealer - Fuego del Mar, El Padrino en de Bonsai's in de pocket! St8ment Fireworks - nogmaals heel erg bedankt voor deze dikke en schitterende prijs

Back
Bovenaan