[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
Spijkers Fietsen Tilburg

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
Tapas grondbloemetjes, door de prachtige aparte kleuren en om cadeau te geven aan de kids :angel:

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
Estallar, stukje fluit-nostalgie, vaak gezien, leuke herinneringen aan!

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
Emperador Box, lijkt me een heel tof pakket als cadeau voor de jongste pyro van de familie, kan ie vast oefenen om net zoals ome TB te worden :blink:

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
La Bomba, knettergek escalatie rammertje met de Trueno als vader :cool:

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
Tres Elementos, begint met fluiters, eindigt met fluiters dat is al vet en dan het gigantische aantal schoten maakt het helemaal af. Blijft maar gaan en dat zien we natuurlijk graag !

Bedankt voor de prijsvraag :thumbup:

@Madmax, van harte man !

De Zwolsevuurwerkstunter

Mijn allereerste aankoop waren de Tapas grondbloemen te gek! Ik vond de kleuren waanzinnig, dus ik moest ze gewoon hebben.

De Estellar! Die salvo's in combinatie met dat fluitje waren gewoon te gek. Die salvo's knalden als een baas en dan die fluit erbij maakten het gewoon een compleet waanzinnige show.

Dat waren de Bonsai fonteinen. Heerlijke sierfonteinen waren dat. Ik was verbaasd wat er uit dat ding kwam en je kon ze gewoon lekker wegstoken.

De La Bomba. De Estellar was al zo vet. Ik ben benieuwd of deze 'm gaat overtreffen.

De Trueno. Ik ben een mega fan van sier in combinatie met fluit effecten!

Doen Klussen en Bouwen te Vriezenveen

Heel eerlijk nog geen producten gehad. Deze trokken echter wel mijn aandacht gezien de goede uitwerking van een aantal producten.

Bombas blancas. Liefhebber van salute cakes, maar deze heeft daarnaast ook nog eens mooie tails en crackling achtig effect.

Vulcanos, goed presterende fountains.

La Bomba, fluit, crackling, kleur en harde knallen, geweldig!

El General, grote effecten , mooi tempo en de waaiers in deze cake zorgen voor een goed gevulde lucht. Spektakel!

VAN BEEM IJZERWAREN Badhoevelaan 119 - Badhoevedorp

De Tapas grondbloemen, was tijdens de corona (verbod) jaren de beste F1 product in mijn F1 collectie. Vele pakjes van weg gestookt en enorm genoten van de unieke kleuren in deze grondtollen. Iedereen reageerde er verbaasd op in de straat.

Estellar is bij far mijn favoriete product ooit van ST8MENT, daarvoor had ik vroegahh altijd de Asian Thunder cake 100 shots in mijn collectie, die ook in salvo's schoot met een fluit. En in de toekomst zal dat waarschijnlijk de La Bomba en/of Trueno zijn. Heerlijk om in meervoud te schieten en Fallas naar je eigen buurt te brengen.

Tapas was mijn favoriete F1 product, nu echter in F2 dus ben benieuwd of die nog beter presteert nu. Favoriete ST8MENT F1 product van 2023 vind ik de Vulcanos, mooie geluidsarme fonteintjes die je het hele jaar door in de achtertuin kan afsteken voor de kinderen, zonder de buren overstuur te maken :wink:.

La Bomba, omdat de combinatie van salvo's met gil mij alvast een voorproefje geeft naar Las Fallas. Mooie cake voor de vooravond om de sfeer alvast erin te krijgen of in meervoud later in de nacht om een chaos momentje te creëren.

Tres Elementos, gaat lekker lang door en heeft een schitterende finale. Eigenlijk heb je direct een hele show met deze box. Zou prachtig zijn om mijn avond af te sluiten met deze box, vooral als het in de omgeving al wat rustiger is. Dan nog 3.5 minuut lang door knallen en de finale die dan lekker lang door blijft galmen.

Laatst bewerkt:
KAMPEERWERELD HENDRIKS B.V.

Tapas, een mooi tolletje is altijd goed :)

CASA DE PAPEL, de 30mm variant, zelf nooit gehad maar mooi uitgevoerde palm effect en in een fijn tempo

Vulcanos, lekker fontijn assortiment voor tussendoor

El Padrino, grappig fish effect die je niet vaak ziet

Avalancha, pooeh pachtige kleine compound, ook dit effect met aan het eind die lichte crackling :handsup:

Bergse Dumphal, Van Konijnenburgweg 1a, Bergen op Zoom

Tot op heden nog nooit iets van ST8MENT gekocht, misschien komt daar binnenkort verandering in omdat er genoeg mooie producten tussen zitten

El Patron – Wie houdt er nou niet van de combinatie goud en blauw? Mooie sierlijke bak met een lekker tempo.

Volcanes – Leuke fonteinen in meerdere varianten en ze doen het aardig lang en komen aardig hoog voor F1. Leuk spul voor de kids.

La Bomba – Deze cake doet me een beetje denken aan Las Fallas. Fluit met sier is altijd een goeie combo en met salvo’s helemaal. Dit is een goeie cake om de avond mee te beginnen!

El Patron – Wat ik hierboven ook al aangaf. Goud en blauw blijft een goeie combinatie en het snelle tempo maakt deze bak af.

Henk Gerrits Tweewielers, De Zwolse Vuurwerkstunter.

Bombardos, fantastische mortieren waren dat. Was toen erg benieuwd naar de mortieren

De Tapas in de coronaperiode. Ik moest wat te stoken hebben dus had ik enorm veel ingeslagen

De Bengals. Ik vond de kleuren erg mooi en had er een projectje van gemaakt en afgestoken in de straat. Was erg leuk!

De Bomas Blancas. Waaiercakes zijn echt mijn ding. De effecten zijn lekker breed met de crackling effecten erbij

De Fuego Del Mar, ik hou enorm veel van gouden tails en dan de burst effecten van de coconuts maken het helemaal bijzonder

Hele gave actie, waarvoor dank :thumbup:

Jaco Vuurwerk | Bospoort 17a - Ede

Vorig jaar hebben wij voor het eerst een ST8MENT aankoop gedaan; de Coloreado. Dit vanwege de de fantastisch mooie spinning tails finale. Zéker geen spijt van gehad.

De Bombas Blancas, omdat de harde burst samen met white ghost voor mij als liefhebber van harde knallen, zeker een behoefte voldoet.

Un Metro. Meterpakketten siervuurwerk horen er altijd bij, elk jaar weer.

Dat blijft vooralsnog de Bombas Blancas. Zeven salvo's van vijf schoten, mooie tails, stevige burst en white ghost :thumbsup: voorzichtige gok want ik ben wel benieuwd hoe deze kooi-loze variant presteert!

Dat is toch wel de Tres Elementos. Echt zo'n compound die overal overheen drukt in de straat. Ook vanwege het heerlijke schiettempo en de machtig mooie horsetails in de finale.

Laatst bewerkt:

VAN BEEM IJZERWAREN Badhoevelaan 119 - Badhoevedorp

De Tapas grondbloemen, was tijdens de corona (verbod) jaren de beste F1 product in mijn F1 collectie. Vele pakjes van weg gestookt en enorm genoten van de unieke kleuren in deze grondtollen. Iedereen reageerde er verbaasd op in de straat.

Estellar is bij far mijn favoriete product ooit van ST8MENT, daarvoor had ik vroegahh altijd de Asian Thunder cake 100 shots in mijn collectie, die ook in salvo's schoot met een fluit. En in de toekomst zal dat waarschijnlijk de La Bomba en/of Trueno zijn. Heerlijk om in meervoud te schieten en Fallas naar je eigen buurt te brengen.

Tapas was mijn favoriete F1 product, nu echter in F2 dus ben benieuwd of die nog beter presteert nu. Favoriete ST8MENT F1 product van 2023 vind ik de Vulcanos, mooie geluidsarme fonteintjes die je het hele jaar door in de achtertuin kan afsteken voor de kinderen, zonder de buren overstuur te maken :wink:.

La Bomba, omdat de combinatie van salvo's met gil mij alvast een voorproefje geeft naar Las Fallas. Mooie cake voor de vooravond om de sfeer alvast erin te krijgen of in meervoud later in de nacht om een chaos momentje te creëren.

Tres Elementos, gaat lekker lang door en heeft een schitterende finale. Eigenlijk heb je direct een hele show met deze box. Zou prachtig zijn om mijn avond af te sluiten met deze box, vooral als het in de omgeving al wat rustiger is. Dan nog 3.5 minuut lang door knallen en de finale die dan lekker lang door blijft galmen.

Hermans Tweewielers Bemmel.

Tapas. Omdat mijn kinderen gek zijn op wondertollen.

Estallar. Klein caliber maar prachtige effecten.

Bonsai. Knap hoe ze presteren ondanks de F1 beperking in aantal grammen.

Estallar. Voor een goede prijs te krijgen en een goed tempo. Edit.. Helaas uit assortiment denk dat de Trueno 200 shots een waardige opvolger is.

Bella Ciao. Heel divers in effecten en schietrichtingen. Een complete show op zich.

Laatst bewerkt:
Decemberhoeve te Nieuw-Vennep

De Estellar. Heerlijke cake om de avond mee af te trappen! De toon is gelijk gezet met de salvo’s en schelle fluit.

Dat is tevens de Estellar! Jammer dat ie uit het assortiment is. Heb ‘m dit jaar nog een laatste keer in de straat staan. Volgend jaar maar eens de nieuwe versies proberen.

De Petardos. Vooral vanwege de prachtige en nostalgische verpakking. Leuke vervanger van de oude rotjes.

De Dinero. Fijne combinatie van goud en kleuren. De verschillende schietrichtingen zijn ook top! Ben erg benieuwd hoe deze in de straat presteert.

Fuego Del Mar! Sierlijke bak om rustig van te genieten. Prachtig goud en daar ben ik gek op!

KARWEI BERKEL EN RODENRIJSBerkelse Poort 1 - Berkel en Rodenrijs

Eerste aankoop was Bombas Blancas. Gelijk om 18:00, lekker heel de straat verlicht!

El Torro. Hier in de straat gehad en de hele straat stond te juichen. Prachtig goudbak!
Voor de nieuwe producten staat de Tres Elementos wel op de wishlist, wow!

Wij vierden het als meerdere gezinnen met kids en hebben erg veel lol gehad met het Un Metro assortiment in de vooravond, de oudere kinderen mochten allemaal zelf wat (veilig) afsteken. Dat was natuurlijk wel spannend en heel leuk voor ze!

Stiekem de Dividir, misschien volgend jaar. Dit jaar de El Padrino, een voor mij redelijk nieuw en uniek effect. En dan nog maar te zwijgen over het prachtige label. Wat mij betreft the best man.

Veel keuze dit jaar. Ik kies toch voor de Avalancha. Ik vind het een onwijs gaaf effect en denk dat je met 30mm een heel mooi gevulde lucht hebt, daar hoeft ie dus niet eens snel voor te hoeven schieten schat ik in.

miara vuurwerk - nieuwegein (maar ik doe mijn bestellingen bij vuurwerkwereld chinatown - woerden)

Cintas. Ik vind het leuk om een pakje knetterlinten in één keer in de hens te laten vliegen en hier zitten er 75 in.

Sowieso de estallar want zelfs als 500 grams cake overtreft dit ding sommige compounds met 1.5x zoveel kruit als we praten over puur geweld. Dat schelle fluitertje tussen de salvo's maakt het helemaal af.

Petardos puur vanwege het uiterlijk. Zijn ook gewoon prima knetter rotjes.

Ik zou willen zeggen la bomba nu de estallar eruit ligt maar het voelt toch net iets leger met die paar salvo’s minder. El Padrino heeft een effect wat ik eigenlijk nog nooit zo goed uitgewerkt in het echt heb gezien waardoor ik er heel geïnteresseerd in ben, maar ik denk dat bombas blancas uitgaande van de videos alsnog mijn favoriet is. (weet niet hoe dat felle ghost achtige effect heet maar vind het heel mooi)

Bella Ciao en Avalancha staan nek aan nek voor mij. Bella Ciao heeft veel variatie kwa effecten en de waaier elementen voegen daar alleen maar aan toe (vooral de eind salvo's). Bij de Avalancha is de combi kruipend goud en felle kometen heel erg mooi. Doordat de Avalancha wat kleiner is (en dus minder kost) zou ik deze eerder bestellen maar uiteindelijk vind ik de Bella Ciao toch wel wat vetter.

Als hier nog op terug kan komen... Ik besloot nu pas het hele filmpje van tres elementos te kijken en ik ben verliefd op alle effecten die tevoorschijn komen in deze box. Ik vind het daarom dus bij verre na de beste compound die ik van jullie tot nu toe heb gezien.

Als eerst denk ik goed om GBV-Weco te bedanken voor deze gave actie! Altijd leuk, erg sfeerverhogend en ook nog eens kans op gave vuurwerkprijzen... dan ben ik erbij om een poging te wagen! :)

Bij ons in het zuidelijkste puntje van Zuid-Limburg zijn (nog) niet heel veel St8tement dealers te vinden, maar de meest dichtsbijzijnde is Sparkles Vuurwerk aan de Oslostraat 80 in Sittard. Hornbach Kerkrade heeft een aantal jaren een uitgebreid Weco-assortiment aangeboden, maar is sinds een aantal jaar geheel gestopt met de vuurwerkverkoop.

De El Salvador cake, jammer dat die er inmiddels uit is. De tegenwoordige compounds zijn erop gemaakt een totale show te bieden met zoveel mogelijk effecten gecombineerd in een bak. Ik ben juist wel altijd gecharmeerd van een cake met één duidelijk en goed uitgewerkt effect. El Salvador klopte tot in de puntjes, dikke spreiding en blinkers die haast pijn aan de ogen deden. Prachtige bak!

De Bella Ciao compound, helaas inmiddels ook uit het assortiment, maar wat hou ik van die multicolour peony effecten die in deze bak goed vertegenwoordigd waren. Daarnaast de combinatie van peony met blinkers, geweldig! Tussen alle goudbakken die in omloop zijn, was dit echt een blikvanger!

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik me nooit zo focus op F1 producten, zolang 'écht' consumentenvuurwerk nog bestaat heb ik daar m'n handen vol aan. Als ik dan toch mag kiezen, dan zou ik gaan voor de Bonsai fonteinen. Prachtig label, mooi afgewerkt product en 't vliespapiertje rond het lont roept toch nostalgische gevoelens op.

Zonder enkele twijfel de Dividir. Wát een bak. Zoals al eerder gezegd hou ik van multicolour effecten. Gecombineerd met de crossette maakt dat deze cake tot een echte eye-catcher. Uniek effect, wat de gemiddelde buurman niet in huis heeft. Ik vind 'm prachtig.

Ook deze was niet heel lastig: de Tres Elementos. Complete show, keurig afgewerkte effecten (volgens film) en kleurrijke bakken. Zoals al eerder gezegd ben ik een kleuren liefhebber, maar na het zien van die goudfinale van de Fuego (cake 3 van de Tres Elementos)ben ik bang dat ik toch ga overlopen naar een nieuwe liefde... wát een effect!

Laatst bewerkt:

VuurwerkVelp.nl

Mijn eerste aankoop was de set Plata o Plomo. De naam trok mijn aandacht, de 2 cakes waren leuk, 1tje was met het ghosteffect kan ik me nog herinneren.

De Estallar, wat een geweldige escalatie cake was dat, stond er versteld van wat er uit kwam.

De Volcanos trekt toch mijn aandacht, een pakket met fonteinen die zo op het oog zeker de moeite waard zijn.

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023?
Ik vind de Dinero interessant, er zit van alles in verwerkt, en de meerdere schietrichtingen halverwege maakt deze cake helemaal af.

De Trueno uiteraard. De uitgebreide versie van mijn favoriet, de Estallar, wat gegarandeerd zorgt voor spektakel in de straat.

Karwei Berkel en Rodenrijs

Bombardos, moest er een stuk voor omrijden…maar wat zagen ze er mooi uitgewerkt uit en wat een schitterde effecten.

Bombardos, 39,5 gram puur genot.

Petardos, nostalgie naar het oude rotje ..hele pakken weg gestookt met neefje.

El Salvador. Al jaren in mijn collectie aanwezig, 30mm gouden willows met witte blinkers, tja dat zegt genoeg
.
Bella Cia, echt een geweldig unieke color change met prachtige kleurcombi's (jammer dat die er uit gaat)

vuurwerk Rotterdam noord

pakje petardos, voor het "old school" gevoel.

Bella Ciao, afwisseling in shapes en erg mooie kleuren.

Vulcanos, samen fonteinen afsteken met de dochters, geeft altijd veel plezier

El Padrino, erg bijzondere effecten.

Desperado,ik hou heel erg van w-shape producten, en deze heeft ook nog eens 30mm!

Laatst bewerkt:
Knalkeet vuurwerk te Rijssen

De El Patron.Ik ben gek op goud.

Bella Ciao.Hele mooie kleuren,fijn tempo en betaalbaar.

de Tapas.Mijn dochter was meteen verkocht van de mooie kleuren.De beste wondertollen die nu te koop zijn.

El Padrino...Ik was meteen verliefd op de mooie moving stars effecten.

Tres Elementos wat een mooie compounds en zeker de Fuego met een vette finalle:handsup:

Karwei Berkel en rodenrijs

Bella ciao 144 shots compound, omdat deze box zeer gevarieerd was.
jammer dat ie uit het assortiment is.

Hermanos! deze goudbak ramde er zo heerlijk op los.
echt een topper

Petardos, leuke afwerking en voor de kinderen een prima stukje knettervuurwerk.

Pescar, omdat ik gek van fish effecten ben. Erg benieuwd naar deze cake dit jaar

Tres elementos, omdat het een complete vuurwerkshow is. De filmpjes zien er alvast veelbelovend uit.

Back
Bovenaan