[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

vanderelst

VWC lid
St8ment Fireworks prijsvraag.jpg

ST8MENT vuurwerk winnen!
Doe mee aan de nieuwe winactie van ST8MENT, en maak kans op de door jou gekozen top-3!
Vul onderstaande vragen in, plaats, en maak kans!

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
...

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
...

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
...

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
...

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
...

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
...

Spelregels:
- Maximaal één inzending per lid.
- Alle vragen moeten beantwoord worden.
- Winnaar(s) worden in dit topic door @vanderelst bekend gemaakt.
- In de looptijd van deze actie kunnen meerdere winnaars gekozen worden.
- Winnaars ontvangen hun prijs in de vorm van codes om online te verzilveren.
- Actie stopt 24 december 2023

Laatst bewerkt door een moderator:
VUURWERKREUS Rotterdam
Anth. Kuylstraat 98

Dit was vorig jaar na een aantal jaar ''vuurwerkloos'' te zijn geweest. Het begon bij de Grandes Colores (25 shots topper). De kleuren wisseling en de blinkers zijn een effect die vooral mooi zijn op de vroege avond en gelukkig hield dit zich ook goed stand in de wind. Daarnaast was de cake ook zeker zéér vriendelijk geprijsd wat ook een factor speelde! Later zijn er ook nog andere producten van St8ment aan de collectie toegevoegd :)!

Dit moet toch wel de Estallar zijn. De vriendelijke prijs, de combinatie van de effecten en hetzijn van een rambak -salvo's en flinke burs- maakt hem absoluut de favoriet. Zeer blij om te zien dat deze dit jaar weer terug komt als de La Bomba en zijn grotere broer de Trueno.

Dit zijn de Tapas. Een grondbloem die gewoon fijn lang draait en die heldere effecten heeft. Leuk voor de kinderen, maar stiekem ook tussendoor voor papa.

Dit is 100% de Gringo (tweede plaats de Bombas Blancas). De knipoog naar Narcos als thema is per definitie al top, maar ook de mooie effecten van het donkere goud vallen zéér goed in de smaak. Misschien niet de meest harde burst, maar zeker mooi qua uitwerking!

Zeker weten de El Patron. Het label was geweldig, en als goudfan was dit gewoon een must have bak. Flinke burst en mooie grote boeketten! Hij mist wel een klein beetje een finale maar dat mag de pret zeker niet drukken van deze compound. Blij te zien dat die dit jaar wederom van de partij is!

Laatst bewerkt:
Nijmegen - Vuurwerk Hatert - Couwenbergstraat 115

dat moet de Bonsai's zijn geweest die ik heb gekocht in 2021.

Bonsai, leuk om van te voren alvast af te steken, maken toch bijna geen geluid. Altijd waard om een pakje van deze mee te nemen!

Pequenos, als ik de beschrijving lees (disco cracker fonteinen) denk ik terug aan de b2b lijn waarin deze ook zaten, lachen spul, beetje flitsen en daarna wat crackling. Ben benieuwd

Sicario, de tails naar bombet met glittering/goud en kleur, wat een prachtige combinatie.

Avalanche, heerlijke kleurrijke box met die slome crackling. Ik hou ervan!

Den Bosch Vuurwerk Orthen

Bombardos, omdat ik in dat jaar zoveel mogelijk verschillende legale "mortierbommen" wilde hebben

Estellar, ik heb dit jaar nog een karton kunnen scoren. De ultieme combinatie tussen knal en fluit

Geen, ik hou niet van F1. Moet zeggen dat ik de Tapas wel aardig vond, maar ik heb er nadat ik er een paar afgestoken had een paar kinderen blij mee gemaakt. Als ik dan een product voor 2023 moet kiezen zou ik zeggen de Vulcanos.

Normaliter zou ik de La Bomba gekozen hebben omdat het een mini Estellar is. Maar de mooiste cake is by far Bombas Blancas, schitterende waaier.

Nee niet de Trueno :D Deze keer ga ik voor de El Torro. Mooie blinkers in een mooi tempo..

Laatst bewerkt:
Kruidhof Hendrik-Ido-Ambacht
Kerkstraat 39

De Coloreado, de waarom lijkt me meer dan duidelijk, een must have!

Helaas alleen nog maar de Coloreado gehad. Ben gek op waaiers en spinners maken het voor mij helemaal af!

Pequenos, top naam/label en wie houd er niet van disco!

La Bomba, mooi snel schietende cake met fluit en sier gecombineerd. I want!

Avalanche, ziet er uit als een heerlijk blokje van 30mm. Benieuwd naar die lawine van goud.

Top hoor zo'n winactie! Nu is het seizoen echt begonnen. :thumbsup: Ik had hem zo ingevuld met wat producten die hoog op mijn wensenlijstje staan. :)

Profile Leendert Kuijper in Sassenheim.

De Tapas F1. Gekocht bij bovenstaande dealer. Ten eerste omdat het in de corona periode was en ik op zoek was naar leuk F1 vuurwerk. Ten tweede omdat het mij unieke en prima uitgewerkte F1 grondbloemen leken.

De Tapas. Ik vind de kleuren echt heel gaaf uitgewerkt. Daarnaast draaiden ze ook nog eens lang voor F1 grondbloemen. Ik ben dan ook blij om te zien dat deze in F2 versie terugkomen!

Pequenos. Gebaseerd op de omschrijving lijkt mij dit een leuk F1 product. Ik steek jaarlijks nog wel wat stobes/flitsers af. In combinatie met wat crackling lijkt mij dit een leuk product. Ook het doosje vind ik gaaf!

La Bomba. Deze staat hoog op de wensenlijst voor dit jaar. Ik heb de Estellar helaas nooit gehad, maar de straatfilms zien er goed uit. Aangezien dit een afgeleide is kan het niet anders dan dat deze cake ook goed overkomt in de straat. Lijkt mij een mooie opener om 18.00. Gelijk even wat gas erop.

Avalancha, daar is geen twijfel over mogelijk. De combi van kleur, goud en dan die vertraagde crackling vind ik echt heerlijk. Dit zijn de blokjes die indruk maken in de straat. Deze staat heel erg hoog op mijn wensenlijstje!

miara vuurwerk - nieuwegein (maar ik doe mijn bestellingen bij vuurwerkwereld chinatown - woerden)

Cintas. Ik vind het leuk om een pakje knetterlinten in één keer in de hens te laten vliegen en hier zitten er 75 in.

Sowieso de estallar want zelfs als 500 grams cake overtreft dit ding sommige compounds met 1.5x zoveel kruit als we praten over puur geweld. Dat schelle fluitertje tussen de salvo's maakt het helemaal af.

Petardos puur vanwege het uiterlijk. Zijn ook gewoon prima knetter rotjes.

Ik zou willen zeggen la bomba nu de estallar eruit ligt maar het voelt toch net iets leger met die paar salvo’s minder. El Padrino heeft een effect wat ik eigenlijk nog nooit zo goed uitgewerkt in het echt heb gezien waardoor ik er heel geïnteresseerd in ben, maar ik denk dat bombas blancas uitgaande van de videos alsnog mijn favoriet is. (weet niet hoe dat felle ghost achtige effect heet maar vind het heel mooi)

Bella Ciao en Avalancha staan nek aan nek voor mij. Bella Ciao heeft veel variatie kwa effecten en de waaier elementen voegen daar alleen maar aan toe (vooral de eind salvo's). Bij de Avalancha is de combi kruipend goud en felle kometen heel erg mooi. Doordat de Avalancha wat kleiner is (en dus minder kost) zou ik deze eerder bestellen maar uiteindelijk vind ik de Bella Ciao toch wel wat vetter.

Wat leuk weer zo'n prijsactie zeg. :handsup:

Kruidhof, kerkstraat 39 Hendrik-Ido-Ambacht

Eerlijk gezegd zou ik dit echt niet weten.

Moeilijk. Zowel El Patron als El General zou ik hier in kunnen vullen. De effecten zijn werkelijk prachtig. Gezien de Generaal een waaiercompound betreft zou ik deze toch op plek 1 zetten.
Ik beoordeel dit helaas van een film want heb ze nog niet eerder gehad.

Petardos. Vanaf november steek ik met mijn dochter iedere avond F1 vuurwerk na het eten af. Dit jaar is m'n tweede dochter oud genoeg om er buiten bij te mogen staan. Knetterballen vindt ze fantastisch. Deze Petardos is een nog mooier product door z'n mooie uitwerking icm met karton ipv plastic omhuizing.

Gringo. Duidelijk. 5 x 5 diverse, prachtige uitwerkingen. Hierin start hij met de meest prachtige tails op de markt en sluit hij af met een hele vette salvo. chapeau!

Dan El Patron 2023. Wat een ontzettend gave bak! weliswaar minder kruit dan de oude Patron, maar de prijs is ook minder. Vind de uitwerking nog steeds fantastisch.

Hele leuke prijsvraag zeg, leuk om alles eens rustig te lezen van iedereen. Thnx voor het mogelijk maken.

Heerlijke winactie!

Vuurwerkwereld Chinatown Woerden

Bella Ciao, als mysterybox gekocht het eerste jaar dat hij uitkwam, wat een topper was dit!

El General, een mooie diverse box met dikke effecten en verschillende schietrichting wat voor een spectakel zorgt in de straat.

Petardos, eigenlijk gewoon een heel goede vervanging van de knetterballen van vroeger. Heel leuk voor de jongeren om met vuurwerk om te leren gaan.

Bombas Blances, eigenlijk heel lastig te zeggen maar de eerdere versie was al waanzinnig, dus de hoop is dan ook dat de vernieuwde versie net zo goed is

Fuego der Mar, de effecten van het filmpje spreken mij erg aan. Ik heb een vermoeden dat deze het heel goed zal doen in de straat!

Nou, daar gaat ie dan:
Van Oosterhout Tweewielers in Teteringen

Color Diferente vanwege die kleurwisseling in combinatie met een lekker tempo en flinke boeketten.

Bella Ciao, een heerlijke compound met een mooie verscheidenheid aan effecten incl. spinners, lekker veel kleur, tempo wisselingen, verschillende shapes. Deze heeft, of eigenlijk had :sad:, het gewoon allemaal!

Pequenos, helaas nog geen filmpje maar het ziet er leuk uit en de effectomschrijving klinkt goed, leuke combi van strobe en knetter :)

La Bomba, heerlijk die fluiters gevolgd door knallen. Als deze op de Estellar lijkt is het een toppertje!

Trueno, net als bij de La Bomba de combi van fluiters en heerlijke knallen er achteraan, de La Bomba in een XXL jasje!

Leuk, weer een eerste winactie! :handsup:

Piet van de Vendel, Dorpsstraat in het mooie Renswoude.

Dit zijn de Bonsai fonteinen geweest. In de Coronatijd tijdens het vuurwerkverbod was het zoeken naar leuke F1 producten en dit waren voor het formaat leuke dingetjes om te stoken met de kleintjes.

Dat is de Splitting Rainbow welke ik vorig jaar geschoten heb in mijn show. Erg gaaf product en perfect voor in een multicolour stukje van een show!

Dat zijn dan toch wel de Bonsai fonteinen nu de Tapas grondbloemen geen F1 meer zijn.

De Bombas Blancas lijkt me erg tof uitgaande van de straatfilms. Ik ben fan van het plumeffect en in waaiervorm komt dit helemaal gaaf uit de verf zo. Deze moet er maar eens komen.

De Fuego del Mar lijkt mij prijs/ kwalitatief een hele mooie. Ziet er goed uit op de film, Sierlijke staarten naar mooie gekleurde blinkers i.c.m. goud. Ik ben benieuwd hoe deze het in de straat doet!

Laatst bewerkt:
De Zwolse vuurwerkstunter in Zwolle

De Bella ciao. Prima box met meerder schietrichtingen en verschillende uitwerkingen

Tot nu toe de Bella ciao. Voor de rest nog geen andere producten van st8ment gehad dus kan ik over de rest nog niet oordelen.

Niks, heb het niet zo op de F1 producten.

La bomba: een lekker chaos cake die perfect is voor het 18:00 moment

Trueno: net als de la bomba een chaos blok die in een hoog tempo verschillende effecten eruit ramt.

Back
Bovenaan