[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

Gefeliciteerd @Adnoctum, geniet ervan! Dat moet aan je reactie te zien helemaal goed komen :holland:

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Adnoctum, hele dikke prijs ook weer zeg. dat wordt genieten.

GBV nogmaals dank voor het mogelijk maken van deze dikke actie :handsup:

Potverdikkie wat een dikke prijs ! Gefeliciteerd Adnoctum !
We zijn helemaal niet jaloers natuurlijk … :angel:

Wederom weer een leuke winactie. Bedankt VWC, GBV-Weco en ST8MENT Fireworks!

Felicitaties aan alle winnaars, geniet van jullie prijzen. Een mooie toevoeging aan jullie oud & nieuw!

Ondanks dat de winactie al voorbij is, wilde ik toch nog even mijn lijstje delen. :D

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
Van Oosterhout Tweewielers, Oosterhoutseweg 129a - Teteringen

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
Nog nooit een product van ST8MENT gehad helaas.

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
Gebaseerd op de video's die ik heb gezien, is dat toch zeker wel de Coloreado. Mooi design van de box, goede verschillende effecten, heerlijk tempo, heel erg gevarieerde compound, I-Shape, W-Shape, Z-Shape, Fan-Shape salvo's met spinners en een top finale om mee af te sluiten. Eigenlijk een hele show in 1 compound verwerkt. :droolthum

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
Ook nog nooit gehad helaas.

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
Bombas Blancas, spreekt voor zich wanneer je de video van deze cake bekijkt. Fanshape ti salute into ghost effects. Top bakkie!

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
Tres Elementos. Dit is gewoon de ultieme set compounds. Als je hiermee de winkel uit loopt/straat op loopt, geeft dat echt een top gevoel. Alle 3 de compounds maximaal gevuld. Brute bakken, zorgt zeker voor een top oud & nieuw.

¿ST8MENT es español? Porque todos los nombres de los fuegos artificiales son españoles. :wink:

Gefeliciteerd Adnoctum, wel de Tres Elementos filmen ben benieuwd hoe hij het bij jouw in de straat gaat doen, was ook mijn favoriete compound. :handsup:

de prijs gaat naar een echte oud gediende VWCér. gefelicteerd kerel.

Wanneer is iemand een oud gediende en onder welke categorie vallen wij dan? :D

Gefeliciteerd Adnoctum, wel de Tres Elementos filmen ben benieuwd hoe hij het bij jouw in de straat gaat doen, was ook mijn favoriete compound. :handsup:

Wanneer is iemand een oud gediende en onder welke categorie vallen wij dan? :D
hahaha wij vallen onder inboedel.

Gefeliciteerd!

Is de winactie al voorbij? Actie stopt 24 december 2023 staat er.
Toch hierbij mijn lijst.

Vuurwerkservice Vorden

In 2021 toen alleen Cat 1 toegestaan was. Vooral de Tapas grondbloemen met de unieke kleurencombinatie, maar ook de Bonsai fonteintjes waren toen unieke producten.

De Bella Ciao compound. Veel variatie. Alles zit er in.

Toch wel de Petardos knetterrotjes door de unieke verpakking.

De Dividir. Crossette blijft 1 van mijn favoriete effecten, welke niet veel te krijgen zijn.

De Coloreado. Mooie fans er in verwerkt en de spinner finale. Spinners worden niet veel aangeboden.

Laatst bewerkt:
Jaco vuurwerk in Ede!

Dat moet de El Patron geweest zijn! Ik vond destijds de video er goed uit zien en hoorde er ook wel wat mensen over praten. Dat moest ik natuurlijk zelf proberen! ;)

De Estallar. Gewoon een geweldige box. Ik hou van een lekker tempo en veel tegelijk. Deze heeft alles wat ik wil. De fluit tussendoor is ook heerlijk.

Pequeños. Mijn neefje is helemaal gek van vuurwerk, maar nog wat te klein voor het 'grote werk'. Toevallig heb ik hem geholpen met een bestellijst en deze stond daar ook op.

Esplendido. Nog nooit in het echt gezien aangezien deze nieuw is. Een tijdje geleden kwam ik deze tegen op dit forum. De video zag er meteen goed uit en deze gaat dus ook besteld worden. Mooie grote effecten die lang blijven hangen.

Coloreado. Mooi tempo en veel verschillende effecten. Nog nooit zelf gehad, maar zou ik graag een keer willen. En 30mm, tja wat wil je nog meer.

Jaco vuurwerk in Ede!

Dat moet de El Patron geweest zijn! Ik vond destijds de video er goed uit zien en hoorde er ook wel wat mensen over praten. Dat moest ik natuurlijk zelf proberen! ;)

De Estallar. Gewoon een geweldige box. Ik hou van een lekker tempo en veel tegelijk. Deze heeft alles wat ik wil. De fluit tussendoor is ook heerlijk.

Pequeños. Mijn neefje is helemaal gek van vuurwerk, maar nog wat te klein voor het 'grote werk'. Toevallig heb ik hem geholpen met een bestellijst en deze stond daar ook op.

Esplendido. Nog nooit in het echt gezien aangezien deze nieuw is. Een tijdje geleden kwam ik deze tegen op dit forum. De video zag er meteen goed uit en deze gaat dus ook besteld worden. Mooie grote effecten die lang blijven hangen.

Coloreado. Mooi tempo en veel verschillende effecten. Nog nooit zelf gehad, maar zou ik graag een keer willen. En 30mm, tja wat wil je nog meer.

is een nieuw geregistreerde, moet nog de regels leren

Gefeliciteerd Adnoctum! :handsup:

p.s. Kan een mod de startpost bijwerken? Staat dat de actie tot 24 december loopt. Echter zegt vanderelst dat Adnoctum de laatste winnaar is. :wink:

Gefeliciteerd Adnoctum! Jij bent een winnaar van de ST8MENT Actie 2023!
Jij wint de Petardos, Pescar en Tres Elementos! Stuur je mij een PB voor de afwikkeling?

Dit was de laatste winnaar 2023 van deze actie, allemaal heel erg bedankt voor de deelname. :applause:

Het is ook wel een beetje verwarrend aangezien er in de startpost inderdaad staat dat de actie tot 24 december loopt maar bij de bekendmaking van de meest recente winnaar stond dus ook dat het tevens de laatste winnaar van deze actie was.

Back
Bovenaan