Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen gefeliciteerd, mooie actie.
Er zijn toch meerdere winnaars geweest de afgelopen tijd?
ook super dat het een keer iemand is die zich niet afgelopen maand geregistreerd heeft, de prijs gaat naar een echte oud gediende VWCér. gefelicteerd kerel.Wauw wat ontzettend gaaf! Echt ontzettend bedankt allemaal! Heel erg blij mee
de prijs gaat naar een echte oud gediende VWCér. gefelicteerd kerel.
hahaha wij vallen onder inboedel.Gefeliciteerd Adnoctum, wel de Tres Elementos filmen ben benieuwd hoe hij het bij jouw in de straat gaat doen, was ook mijn favoriete compound.
Wanneer is iemand een oud gediende en onder welke categorie vallen wij dan?
Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
Jaco vuurwerk in Ede!
Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
Dat moet de El Patron geweest zijn! Ik vond destijds de video er goed uit zien en hoorde er ook wel wat mensen over praten. Dat moest ik natuurlijk zelf proberen!
Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
De Estallar. Gewoon een geweldige box. Ik hou van een lekker tempo en veel tegelijk. Deze heeft alles wat ik wil. De fluit tussendoor is ook heerlijk.
Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
Pequeños. Mijn neefje is helemaal gek van vuurwerk, maar nog wat te klein voor het 'grote werk'. Toevallig heb ik hem geholpen met een bestellijst en deze stond daar ook op.
Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
Esplendido. Nog nooit in het echt gezien aangezien deze nieuw is. Een tijdje geleden kwam ik deze tegen op dit forum. De video zag er meteen goed uit en deze gaat dus ook besteld worden. Mooie grote effecten die lang blijven hangen.
Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
Coloreado. Mooi tempo en veel verschillende effecten. Nog nooit zelf gehad, maar zou ik graag een keer willen. En 30mm, tja wat wil je nog meer.
Gefeliciteerd Adnoctum! Jij bent een winnaar van de ST8MENT Actie 2023!
Jij wint de Petardos, Pescar en Tres Elementos! Stuur je mij een PB voor de afwikkeling?
Dit was de laatste winnaar 2023 van deze actie, allemaal heel erg bedankt voor de deelname.