[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Helaas, alle inzendingen van vandaag tellen niet meer mee.

Ik heb het juiste antwoord niet op deze winactie, Vuurwerkvisie is ingelicht om contact op te nemen.

Ik wacht in spanning af wat het goede antwoord is. Mattenfreak wat denk jij dat het antwoord is? Heb je zelf ook een klein rekensommetje gemaakt?

Ik wacht in spanning af wat het goede antwoord is. Mattenfreak wat denk jij dat het antwoord is? Heb je zelf ook een klein rekensommetje gemaakt?

Heb mij er niet aan gewaagd eerlijk gezegd hehe, maar ben ook wel erg benieuwd!

Ze hebben net als ik alle kartonnen open gemaakt en ze er los ingezet aangezien ze niet vroegen hoeveel karton in de container past maar het aantal Hallucinators. Zo komen ze precies op 12870 uit. Maar dat stapelen duurt vast wel een paar dagen op deze manier. :p

Ze hebben net als ik alle kartonnen open gemaakt en ze er los ingezet aangezien ze niet vroegen hoeveel karton in de container past maar het aantal Hallucinators. Zo komen ze precies op 12870 uit. Maar dat stapelen duurt vast wel een paar dagen op deze manier. :p

Dat denk ik niet aangezien dit zinnetje achter de prijs vraag stond "Houd wel rekening met de verpakking!" Maar goed we zullen zien \:p

Back
Bovenaan