[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Zou ik in dit geval met 8500 niet de 10e moeten zijn? ***lig voor de andere twee die genoemd worden, maar ik heb toch echt 8500 gezegd in post#136

Ik hoop dat er over de winnaars nog wel gecorrespondeerd kan worden want:

Heb zojuist even gekeken wat de winnaars voor antwoorden hadden, dat waren:

• siepol 7200 stuks
  • kaboom 7200 stuks
  • jaytuh 7440 stuks
  • recemonster 7500 stuks
  • basje1987 7614 stuks
  • XVIII 7776 stuks
  • StingrayG6 7920 stuks
  • JohnDoe 8400 stuks
  • rene_vuurwerk 12192 stuks
  • Afcajax 8400 stuks

rene_vuurwerk zit er dus ruim naast maar heeft wel gewonnen, dit klopt volgens mij niet.
Zie zijn post:

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41190-WINACTIE-5-Win-een-Hallucinator!-WINNAARS-BEKEND!&p=734777&highlight=#post734777

Dat zou betekenen dat hij wegvalt en moet worden gekeken naar de persoon die er dan het dichtstbij zit en dat zijn 2 personen. Dus dat wordt een gedeelde 10de plaats voor:

john1985 met 8640 stuks: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41190-WINACTIE-5-Win-een-Hallucinator!-WINNAARS-BEKEND!&p=735162&viewfull=1#post735162

MichaëlPaap met 8640 stuks: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41190-WINACTIE-5-Win-een-Hallucinator!-WINNAARS-BEKEND!&p=735612&viewfull=1#post735612

Ik wil echt geen spelbreker zijn maar ik denk dat er een foutje is gemaakt.

Te gek! Klopte mijn rekensommetje toch aardig. De laatste kartonnen erbij gegokt.
Bedankt Vuurwerktotaal en Vuurwerkcrew!

Wel een beetje slordig moet ik zeggen. Ik zie ook graag een berekening van vuurwerktotaal hoe zij op dit aantal komen. Als je een wedstrijd doet moet je het wel goed doen en je antwoord onderbouwen. Heb er tot nu toe geen goed gevoel bij. Maar de winnaars alvast gefeliciteerd.

Zonder die berekening (die er volgens mij niet is gemaakt) kan je ook geen winnaar uitroepen.
De vraag luide duidelijk: hoeveel cakes passen er in de container.
Zelfs met een dikke doos en kooi eromheen passen er veel meer in dan het gegeven antwoord.

Nodig anders de verliezers van deze prijsvraag uit in de opslag van vuurwerktotaal. We zullen dan samen een container vullen met volle kartons. Indien er meer dan 7590 cakes in passen nemen we die mee. Deal?

Misschien word de intelligentie van de liefhebber een beetje onderschat. :wink:

Een bedankje aan Vuurwerkkoning voor de oplettendheid.
Er is inderdaad een foutje gemaakt en PaulL1985 is daarom als winnaar toegevoegd!
Ook rene_vuurwerk krijgt gewoon de prijs die hem is toegezegd, foutje moet kunnen, 11 winnaars dus, gefeliciteerd!

Zou ik in dit geval met 8500 niet de 10e moeten zijn? ***lig voor de andere twee die genoemd worden, maar ik heb toch echt 8500 gezegd in post#136

Inderdaad, gefeliciteerd! :)

Hebben de winnaars al een mailtje ontvangen van vuurwerktotaal?Ik heb zelf nog geen mailtje van vuurwerktotaal ontvangen.

Hebben de winnaars al een mailtje ontvangen van vuurwerktotaal?Ik heb zelf nog geen mailtje van vuurwerktotaal ontvangen.

Ja, dat moet intussen wel gebeurd zijn. Zal gemaild zijn naar het mailadres van jouw account, mogelijk is die al verouderd of staat het in de spam?

Ja, dat moet intussen wel gebeurd zijn. Zal gemaild zijn naar het mailadres van jouw account, mogelijk is die al verouderd of staat het in de spam?

Bedankt!
Mijn account blijkt inderdaad gekoppeld aan een oud mailadres.Deze gechecked en inderdaad mailtje ontvangen van vwt.

Hoop dat ik nog eentje kan krijgen :).

Back
Bovenaan