[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Goeie van de pallets, die was ik zelf vergeten. Al staat in de vraag alleen dat je rekening moet houden met verpakking.. Maar om je nog even extra aan het rekenen te zetten, die (de omdoos) was je vergeten :p

Binnendoos + kooi + omdoos is niet zo dik.. denk dat je 1cm extra mag rekenen in omtrek aan alle kanten.

-edit- laat maar ik geef teveel hints denk ik.

Laatst bewerkt:
Globale berekening. 25 euro pallets in 1 container. 24 cakes in 4 dozen op 1 laag x 14 hoog = 336 cakes per pallet x 25 pallets = 8400 cakes.

8400 cakes zeg ik dus.

Stuwplan pallets:

k-tainer-container-stuwplan.png

De dozen worden meestal los in de container gepakt.

Ik wacht nog even een paar dagen om mijn antwoord te geven :)

Ik benader dit op statistische wijze. De huidige statistieken voor de lol:
- Gemiddelde van de getallen tot dusver: 11553 stuks. (Extremen zijn weggelaten)
- Het getal 9828 is vijf keer gegeven, en het getal 12870 ook. Maar het getal 13447 is maar liefst acht keer gegeven.

Laatst bewerkt:
Ik wacht nog even een paar dagen om mijn antwoord te geven :)

Ik benader dit op statistische wijze. De huidige statistieken voor de lol:
- Gemiddelde van de getallen tot dusver: 11553 stuks. (Extremen zijn weggelaten)
- Het getal 9828 is vijf keer gegeven, en het getal 12870 ook. Maar het getal 13447 is maar liefst acht keer gegeven.

Alles boven 13.000 stuks is onmogelijk. Dat red je niet qua containerinhoud. Als je die dingen tegen elkaar aan stapelt zonder verpakking, dan red je misschien 12870 met wat restruimte (10 cm boven en 10 cm aan de zijkant :P)

Ik kom uit op 10584 potten als ze in de lengte geplaatst worden en 10416 potten als ze in de breedte geplaatst worden.

Ik ga dan voor de 10584.

Oef, wat een vraag zeg... :shocked:

Het duurde even een uurtje, maar uit het gemiddelde van 6 berekeningen, waarvan de hoogste en de laagste waarde weg worden gelaten, kom ik uiteindelijk uit op een antwoord van zo ongeveer precies om en nabij pak hem beet grofweg nauwkeurig geschat rond de 8664, 1444 karton :D

Weet ik dat zeker? Nee, echt geen flauw idee, we zullen het zien. In ieder geval leuk of een tijdje mee te puzzelen :)

Back
Bovenaan