lethalcreed
VWC lid
Ik verbaas me ernstig over dit lage aantal in de container. Ik heb de volgende rekensom gemaakt:
6 stuks Hallucinator van 180x180x175 mm in een doos. De doos heeft twee kartonnen dozen en een kooi. Ik doe dan de aanname dat de omdoos totaal rondom 1 cm dikker wordt. 2x3 stuks gestapeld, wordt het karton dan: 380 x 560 x 195 mm in afmeting.
De binnenmaat van de container is 12032 x 2348 x 2699 mm. Je kunt de kartonnen op verschillende manieren stapelen in de container, namelijk op de ene zijkant, op de andere zijkant, of rechtop. En dan ook op verschillende manier gedraaid. Afhankelijk van de manier van stapelen in de container, kun je dan 1612, 1708, 1464, 1638, 1488 of 1764 dozen kwijt in de container. Het ligt het meest voor de hand om de best mogelijk stapeling te kiezen, dus dat je het meeste dozen kwijt kunt in de container. In dat geval kom je uit op 1764 dozen in de container. Als we dat aantal dozen met 6 stuks vermenigvuldigen, komen we uit op 10584 stuks.
Ik ben daarom wel benieuwd naar de rekensom van Vuurwerktotaal, want hoe groot zijn die dozen nou werkelijk?
Ik had ongeveer het zelfde gedaan als jij maar ik had als aanname gedaan dat de doos 5 cm dikker werd. Ik weet niet of je ooit zo'n kooi heb zien zitten maar het voegt een flink aantal centimeters toe. ik gokte dus op 2.5 cm aan alle kanten. En met die 5 cm extra dikte kwam ik op 8556 uit.
als ik het goed heb is er ook max gewicht voor een container
Klopt maar volgens mij is dat maximale gewicht bijna 30 ton