Wetsvoorstel afgekeurd!

ja precies de onvrede wordt alleen maar groter doordat de azijnpissers gaan klagen waardoor men volgende jaar de tijden weer strakker zet. Vooropgezet plan van GroenLinks....

Ja bij de zwarte pieten 110 dat is nog geen 0,000001% en je ziet wat er van komt.
NEderland is het land voor de zwakkere, komt dat alle zgn sociale partijtjes met hun
nivelleer feestjes.

Als de gemeentes nou zeggen van; het is niet te handhaven, er mag afgestoken worden tussen 10:00 en 02:00, maar als er overlast veroorzaakt wordt komen wij kijken voor een oplossing. Zijn de mensen blij die overlast hebben ( fucking 1 dag in het hele jaar ) en de rest kan gewoon plezier hebben.

Veel gemeentes zouden dit denk ik wel willen doen, echter hebben ze mogelijkheden niet. De wet staat namelijk alleen maar verdere limitatie toe voor gemeentes.

Wat een zooitje en vooral onduidelijkheid zeg..

Helemaal gelijk in.

De gewone mensen/jong grut wat overdag afsteekt snappen er toch geen bal van.
De ene gemeente zegt, stook maar gerust vanaf 10:00 uur.
Terwijl de andere gemeente zegt, dat ze streng (Vingertje omhoog) zullen handhaven.

En dan nog niet snappen, dat de gewone burgers er niks meer van begrijpen....

De Nederlandse overheid: Waarom makkelijk doen, als het (nog) moeilijker kan.

Achja, eigenlijk zou het me ook een worst wezen. Ik ga lekker om 10 uur stoken! De voorgaande jaren waren ze hier al om 7 uur 's morgens bezig. Daar werd ook al niks aan gedaan. Ik vraag me dus af hoe ze deze regel willen gaan handhaven. Ze hebben hier maar een politieauto voor 13.000 man:bonk:

Even iets heel anders.
Zal het eerdere bericht niet op de gemeente Maasdriel slaan.
Met andere woorden, dat de gemeenteraad van de gemeente Maasdriel heeft afgesproken, dat er gewoon vanaf 10:00 uur gestookt mag worden.....

Even iets heel anders.
Zal het eerdere bericht niet op de gemeente Maasdriel slaan.
Met andere woorden, dat de gemeenteraad van de gemeente Maasdriel heeft afgesproken, dat er gewoon vanaf 10:00 uur gestookt mag worden.....

Of de politie daar zegt het om te voorkomen dat ze helemaal worden platgebeld tijdens oudjaar overdag. Als dat niet al een beetje zo was.

Of de politie daar zegt het om te voorkomen dat ze helemaal worden platgebeld tijdens oudjaar overdag. Als dat niet al een beetje zo was.

Dat zal zo maar eens kunnen, aan het Palermo aan de Maas.
Google maar eens Palermo aan de Maas en je weet wat ik bedoel.

Volgens de website Metatopos.nl telt Nederland ongeveer 6.500 plaatsnamen.
Er worden 40.000 agenten in gezet op 31 dec dat is 6 agenten per plaats,dan heb je nog dat het verdeeld word over twee ploegen dan blijven er nog 3 over en dat verdeeld over de politie auto's wil zeggen dat je net iets meer als een politie auto in je plaats hebt rijden. Ik wens ze veel plezier. :cool:

ik laat me niet gek maken door dit gedoe .
mocht men toch nog besluiten het op 10 tot 2 te laten merken we dat gouw genoeg .
ik geloof dat hier mensen achter zitten die graag verwarring willen stichten .
wat hun motto is zou ik echt niet weten .
het zal wel een vorm van protest zijn denk ik .

ik laat me niet gek maken door dit gedoe .
mocht men toch nog besluiten het op 10 tot 2 te laten merken we dat gouw genoeg .
ik geloof dat hier mensen achter zitten die graag verwarring willen stichten .
wat hun motto is zou ik echt niet weten .
het zal wel een vorm van protest zijn denk ik .
Of die 112-luitjes zijn gewoon niet zo slim.. :wink: Dat denk ik.
En ze 1u11en elkaar vervolgens dom na, als een stel hersenloze papegaaien.
Ze hebben die wetten-pagina gelezen, en zien "geldig per 01-12-2014", en denken meteen dat de hele boel afgeblazen is. Gebaseerd op niks. Maar die datum loopt gewoon met de huidige datum/tijd mee.. want die regels zoals daar afgedrukt gelden *nu*, en gister, en morgen. Die verrotte aanpassing komt er uiteindelijk heus wel (bij Koninklijk Besluit zoals vermeld), al is het 1 minuut voor 31-12...

Back
Bovenaan