Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als de gemeentes nou zeggen van; het is niet te handhaven, er mag afgestoken worden tussen 10:00 en 02:00, maar als er overlast veroorzaakt wordt komen wij kijken voor een oplossing. Zijn de mensen blij die overlast hebben ( fucking 1 dag in het hele jaar ) en de rest kan gewoon plezier hebben.
Wat een zooitje en vooral onduidelijkheid zeg..
Even iets heel anders.
Zal het eerdere bericht niet op de gemeente Maasdriel slaan.
Met andere woorden, dat de gemeenteraad van de gemeente Maasdriel heeft afgesproken, dat er gewoon vanaf 10:00 uur gestookt mag worden.....
Of de politie daar zegt het om te voorkomen dat ze helemaal worden platgebeld tijdens oudjaar overdag. Als dat niet al een beetje zo was.
Bekijk bijlage 20842
112 Zoetermeer spreekt nog wel van 10:00-2:00. En dat hebben ze nog niet veranderd.
Of die 112-luitjes zijn gewoon niet zo slim..ik laat me niet gek maken door dit gedoe .
mocht men toch nog besluiten het op 10 tot 2 te laten merken we dat gouw genoeg .
ik geloof dat hier mensen achter zitten die graag verwarring willen stichten .
wat hun motto is zou ik echt niet weten .
het zal wel een vorm van protest zijn denk ik .
Echt *****. Was net zo blij dat het toch 10:00 wasdens8652 zei:
Niet zo gaan zaaien met nep berichten. Het is een Facebook gebeuren... Dit is verre weg van legitiem.