Wetsvoorstel afgekeurd!

Ik heb zojuist even met het 1400 nummer gebeld en de vriendelijke mevrouw wist mij het volgende te vertellen:

Het wetsvoorstel is door beide kamers maar er moet nog een handtekening van de koning onder.
dit is tot op heden nog niet gebeurd dus is de wed officieel nog niet van kracht.

Wel word verwacht dat de krabbel van Alex er komt voor oud en nieuw maar een datum kon ze niet geven.

Het geeft gewoon over de gehele dag, buurtjoggies met rugzakjes..... beetje astronautjes afsteken waar niemand last van heeft. Die dingen knallen nauwelijks. Wederom zijn het de illegale knallers die de overlast geven. Oftewel, men kan het illegale circuit niet temperen, men is compleet de grip kwijt. Nu gaan ze grens controles doen, terwijl de grote jongens afgelopen zomer al met de boel de grens zijn over gekomen.

Als de 18:00 regel wordt teruggetrokken, zitten er tochwel ergens in de Nederlandse Staff verstandige mensen die weten dat 18:00 niet de oplossing is. Ik trek de champagne nogsteeds niet open, mijn opa zij vroeger altijd tegen me : ''niet ***len maar doen.'' Ik wil het eerst zwart op wit zien om het te kunnen geloven.

-Mike

Ik vind het persoonlijk erg triest. Vanaf mijn 7e jaar stond ik elk jaar stipt om 10u buiten. Het geeft een magisch gevoel, het hoort erbij het is van ons. Soms ken ik het niet bevatten de 18:00 regel, echt niet. Het draait nu om 1 man, onze koning. Hij moet een handtekening plaatsen. Ziet zo man nou echt niet in dat hij miljoenen mensen én kinderen ermee pakt? Knap als het te handhaven valt in elke straat in Nederland wordt wel door elk kind of kinderen/volwassenen vuurwerk afgestoken. Lekker voor de deur en de hele dag inleven in het vuurwerk!

Back
Bovenaan