Welke pijlen vind jij het mooist?

1. Killing Arrow van Wolff (vooral de grootste)
2. Super Bol Rocket van Mercurius (prachtige Rode/Groene waves)
3. Light Year van Zena (beste prijs/kwaliteitsverhouding)

rocket boom van beko, hele mooie effecten.
multi colour rockets van gbv, prijs kwaliteit erg goed.
thunder rocket(voorheen B&W) van wolff, veels te duur maar wel de beste pijl die ik heb gezien uit nl: erg hoog maar toch nog goede burst en breed effect

Ik heb tegenwoordig drie toppers:
- De nederlandse zinkpijlen (wat een heerlijke pijlen zijn dat zeg! Mooie megagrote boeketten, goud, blinker, silberweide...heerlijk! )

- De Killing Arrow

- Rocket Boom

Eigenlijk alleen ervaring met Rocket Booms en Cruise Rockets + de pakketten van marijn. Maar als ik moest kiezen dan zeker de Rocket Boom pijlen :) Dit ivm prijs/kwaliteit verhouding.

Killing Arrow absoluut. Sommige pijlen lijken net shells, ook goed rond! Alleen voor de prijs hoef ik ze volgend jaar niet...

Dit jaar had ik Ninja 3 voor 13 euro per pakket (palletprijs van 20 euro + 35% korting). Wat een superpijlen waren dat zeg, zeker voor die prijs! Voor 30 euro (de adviesprijs) hoef je het niet te doen, maar voor 13-20 euro zijn het qua prijs/kwaliteit de beste in Nederland denk ik. Er zit een glitter en 2 peony+crackling boeketten in die niet al te interessant zijn, maar de rest van het pakket is zeer goed te noemen! Vooral de grote groene peony, de grand crackling en die ene met het palm effect zijn top.

Rocket Boom is erg mooi, maar de burst is eruit en dat vind ik wel jammer.

Verder de Imperial Rockets 6 pijlen voor 10 euro, dit jaar had ik ze voor 6,50eur. Wat was ik door die dingen verrast zeg! Er zijn 2 pijlen die voor die prijs gewoon normaal zijn (burst en groene of rode peony) maar de anderen zijn echt super! Ook echt mooie en gevarieerde boeketten! Burst is bij alle pijlen ook in orde. Volgend jaar neem ik er echt meer van!

Buren hadden een jaar of 2 geleden Moonwalkers en ik moet zeggen dat is wel het origineelste effect dat ik ooit heb gezien bij legale pijlen.

Verder natuurlijk de Cruise Rockets. Mooie silvertail, lekkere crackling, harde fluit. Brüllende Schwiegermutter ook, alleen die wil nog wel eens gevaarlijk naar beneden komen vallen (terwijl die nog afgaat).

Extreme Bang Rockets. Goeie burst, ti boeketje en nog wat crackling. Voor 6,75 (ik had ze voor 4,39) zijn het echt leuke pijlen voor 's avonds.

Sample Rockets (die namaak zinks, 9001, 9015, 9030) waren flutpijlen. Zeker de 9030 pijlen die supergroot eruit zien maar amper burst of boeket hebben. 9015 waren nog wel te doen, maar voor die prijs zijn ze echt vreselijk.

Even denken hoor... De Sky Thunders van Pyro Power waren verrassend hard.

Verder kan ik even nergens opkomen.

Ninja III voor ca. 13 euro !
Tja dan kan je nooit een miskoop hebben natuurlijk. Snap alleen de verkoper niet erg. Verdient ie niet veel meer op zo...., maar goed jouw probleem niet natuurlijk.

ik moet zeggen dat ik de crusader pijlen ook echt goed zijn:
pijlen die niet zo bekend zijn in nederland, maar dat wel moeten zijn!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik moet zeggen dat ik de crusader pijlen ook echt goed zijn:
pijlen die niet zo bekend zijn in nederland, maar dat wel moeten zijn!

idd zijn ook goed. Zelf vind ik de zinkpijlen echt goed.
grote effecten die langer blijven hangen dan de gemiddelde pijl in nederland.
greetzz

Laatst bewerkt door een moderator:
De 'Classic' of de 'Escapade' van Breeschoten zijn redelijk goedkope pijlen, maar met een grote uitwerking! Vooral de grote, de kleine zijn wel goede pijltjes maar niet denderend. Maar de pijlen hebben een harde burst, en ze knallen erg laag waardoor het net 50 grams pijlen lijken ( de grote dan ). Effecten zijn van de kleine pijltjes peony, en de grote multi color peony en dragon eggs.

Sommige pijlen op filmpjes zijn erg mooi, ik spreek echter alleen maar uit ervaring.
De mooiste pijlen die ik tot nu toe heb gezien zijn: Highness van Lesli.
Het zijn 6 pijlen voor 24,95.
Boeketten hebben mooie kleuren, groot boeket met blinkers en een redelijk harde knal.
Wat mij betreft aanraders, jammer dat niet veel freaks ze eens proberen...

Sommige pijlen op filmpjes zijn erg mooi, ik spreek echter alleen maar uit ervaring.
De mooiste pijlen die ik tot nu toe heb gezien zijn: Highness van Lesli.
Het zijn 6 pijlen voor 24,95.
Boeketten hebben mooie kleuren, groot boeket met blinkers en een redelijk harde knal.
Wat mij betreft aanraders, jammer dat niet veel freaks ze eens proberen...

als je het zo zegt, wil ik wel eens overwegen om ze te proberen, alleen zit ik( en de rest van NL!) met het probleem dat er simpel gezegt zoveel goede pijlen zijn, qua prijs/kwalitijd: light year, en die 2 pijlen pakketen die masterbsc hier boven zegt, die zijn ook gewoon goed!
en qua uitwerkingen zijn het dan toch echt: killing arrows, moonwalkers en vind ik zelf toch echt de crusaders(filmpje staat in mijn vorige post).

tom:bye:

Dit topic is inmiddels flink naar beneden gezakt. We hebben er alweer een jaarwisseling opzitten, dus ik ga er van uit dat er inmiddels wel mensen zijn met nieuwe ervaringen? :)

Zelf vind ik dat de light year pijlen van Zena nog steeds erg goed zijn, en ook een goede prijs kwaliteit verhouding hebben. Heb ook een aantal jaar terug de dikke bertha pijlen geprobeerd, maar die deden het ook niet verkeerd.

De beste blijven in mijn ogen de Killing Arrow. 3 kleine, maar goede pijlen. 4 middenmaat pijlen die al beter zijn dan menig andere pijl die ik gehad heb, en dan nog 5 grote die echt met kop en schouders boven het overgrote deel van de Neerlandse pijlen uitsteekt.

De Rocket Boom staat bij mij op nipt tweede. Heerlijke pijlen, redelijk unieke effecten. Maar de K.A. deed me net iets meer.

Back
Bovenaan